Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZIP_1A_A/3_K01 | Umiejętność dostrzegania i doceniania kontekstu kulturowego w ogólnym rozwoju człowieka. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZIP_1A_K09 | ma kompetencje w zakresie kształtowania postaw patriotyzmu, humanizmu i tolerancji oraz otwartości i współpracy w środowiskach wielokulturowych |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_K02 | ma świadomość ważności i zrozumienie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Kształtowanie kompetencji związanych z dostrzeganiem i docenianiem kontekstu kulturowego w ogólnym rozwoju człowieka. |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Kubizm, futuryzm, fowizm i expresjonizm
Sztuka 20-lecia międzywojennego
Sztuka polska czasów międzywojennych
Sztuka po II wojnie światowej
Nurty w sztuce współczesnej
Nurty w sztuce polskiej po II wojnie światowej
Kolokwium
Podsumowanie |
---|
Metody nauczania | M-1 | Przedmiot prowadzony jest w formie zajęć ćwiczeniowych z wykorzystaniem sprzętu audiowizualnego (przeźrocze, filmy wideo, itp.. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Kolokwium (test końcowy) i prace semestralne |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student dostrzegania rolę kontekstu kulturowego w ogólnym rozwoju człowieka. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |