Wydział Informatyki - Zarządzanie i inżynieria produkcji (S1)
specjalność: e- technologie w produkcji i zarządzaniu
Sylabus przedmiotu Wybrane zagadnienia kultury współczesnej:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Zarządzanie i inżynieria produkcji | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | nauk technicznych, studiów inżynierskich | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Wybrane zagadnienia kultury współczesnej | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Architektury i Planowania Przestrzennego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Agnieszka Rek-Lipczyńska <areklipczynska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | podstawowe zagadnienia historii sztuki |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Kształtowanie kompetencji związanych z dostrzeganiem i docenianiem kontekstu kulturowego w ogólnym rozwoju człowieka. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Kubizm, futuryzm, fowizm i expresjonizm Sztuka 20-lecia międzywojennego Sztuka polska czasów międzywojennych Sztuka po II wojnie światowej Nurty w sztuce współczesnej Nurty w sztuce polskiej po II wojnie światowej Kolokwium Podsumowanie | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Udział studenta w zajęciach kontaktowych | 15 |
15 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Przedmiot prowadzony jest w formie zajęć ćwiczeniowych z wykorzystaniem sprzętu audiowizualnego (przeźrocze, filmy wideo, itp.. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Kolokwium (test końcowy) i prace semestralne |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZIP_1A_A/3_K01 Umiejętność dostrzegania i doceniania kontekstu kulturowego w ogólnym rozwoju człowieka. | ZIP_1A_K09 | T1A_K02 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ZIP_1A_A/3_K01 Umiejętność dostrzegania i doceniania kontekstu kulturowego w ogólnym rozwoju człowieka. | 2,0 | |
3,0 | Student dostrzegania rolę kontekstu kulturowego w ogólnym rozwoju człowieka. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- pod redakcją P.Trzeciaka, Sztuka świata 1-13, Arkady, WArszawa, 1989