Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | I_2A_D17/5_U01 | Umiejętność sformułowania tematu i zakresu pracy dyplomowej magisterskiej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | I_2A_U02 | Potrafi pozyskiwać informacje z różnych źródeł (literatura, Internet, bazy danych, dokumentacja techniczna), dokonywać ich interpretacji i oceny |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U03 | potrafi przygotować opracowanie naukowe w języku polskim i krótkie doniesienie naukowe w języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, przedstawiające wyniki własnych badań naukowych |
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Brak sformułowania tematu, celu oraz zakresu pracy dyplomowej. |
3,0 | Student ma wiedzę wystarczającą do sformułowania tematu, celu oraz podstawowego zakresu swojej pracy dyplomowej. |
3,5 | Student posiada wiedzę niezbędną do sformułowania tematu, celu i zakresu swojej pracy dyplomowej oraz sprecyzowania poszczególnych planowanych etapów (rozdziałów) pracy. |
4,0 | Student posiada wiedzę niezbędną do sformułowania tematu, celu i zakresu swojej pracy dyplomowej oraz sprecyzowania poszczególnych planowanych etapów (rozdziałów) pracy, jak również zawartości (ogólnie sformułowanej, na bazie wstępnej analizy problemu i przeglądu literatury naukowej) poszczególnych części pracy. |
4,5 | Student posiada wiedzę niezbędną do sformułowania tematu, celu i zakresu swojej pracy dyplomowej oraz sprecyzowania poszczególnych planowanych etapów (rozdziałów) pracy, jak również zawartości (ogólnie sformułowanej, na bazie wstępnej analizy problemu i przeglądu literatury naukowej) poszczególnych części pracy. Dodatkowo student potrafi wskazać wybrane pozycje bibliograficzne i odnieść je do poszczególnych rozdziałów opracowanego wstępnego spisu treści. |
5,0 | Student posiada wiedzę niezbędną do sformułowania tematu, celu i zakresu swojej pracy dyplomowej oraz sprecyzowania poszczególnych planowanych etapów (rozdziałów) pracy, jak również zawartości (ogólnie sformułowanej, na bazie wstępnej analizy problemu i przeglądu literatury naukowej) poszczególnych części pracy. Dodatkowo student potrafi wskazać wybrane pozycje bibliograficzne i odnieść je do poszczególnych rozdziałów opracowanego wstępnego spisu treści. Student potrafi także przygotować i omówić szczegółowy plan prac, z podziałem na poszczególne zadania, rozdziały i z uwzględnieniem przewidywanych ram czasowych. |