Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_1A_O18_U01 | Student potrafi poprawnie wykorzystać AutoCAD przy tworzeniu prostych rysunków technicznych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_1A_U08 | Potrafi posłużyć się właściwie dobranymi środowiskami programistycznymi, symulatorami oraz narzędziami komputerowo wspomaganego projektowania do symulacji, projektowania i weryfikacji elementów, urządzeń i maszyn elektrycznych, przekształtników oraz prostych instalacji elektrycznych |
---|
EL_1A_U09 | Potrafi porównać rozwiązania projektowe elementów, urządzeń i maszyn elektrycznych oraz instalacji elektrycznych ze względu na zadane kryteria użytkowe i ekonomiczne (pobór mocy, koszt, funkcjonalność itp.) |
EL_1A_U22 | Ma umiejętności pozwalające na realizację wybranych zadań z kierunków studiów powiązanych z elektrotechniką |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
Cel przedmiotu | C-2 | Ukształtowanie umiejętności tworzenia rysunków w programie AutoCAD na potrzeby konkretnych projektów elektrycznych. |
---|
C-1 | Zapoznanie studentów z zasadami tworzenia rysunków technicznych w AutoCAD. |
Treści programowe | T-L-8 | Tworzenie schematu elektrycznego. |
---|
T-L-3 | Techniki precyzyjnego rysowania. |
T-L-7 | Tworzenie planu instalacji elektrycznej. |
T-L-4 | Wczytywanie, oglądanie, wydruki, modyfikacje rysunków. |
T-L-5 | Centrum danych projektowych. |
T-L-2 | Rysowanie oraz edycja podstawowych obiektów 2D i 3D. |
T-L-6 | Praca z mapami geodezyjnymi. |
T-L-1 | Przystosowanie AutoCAD do indywidualnych potrzeb użytkownika. |
Metody nauczania | M-1 | Metody problemowe: wykład konwersatoryjny, klasyczna metoda problemowa. |
---|
M-2 | Metody programowane: z użyciem komputera. |
M-3 | Metody praktyczne: ćwiczenia laboratoryjne, metoda projektów. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena przygotowanego projektu oraz prezentacji studenta. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi poprawnie wykorzystać AutoCAD przy tworzeniu prostych rysunków technicznych. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |