Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Zarządzanie (N1)
specjalność: Informatyka w biznesie

Sylabus przedmiotu Seminarium II:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Zarządzanie
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów nauk społecznych
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Seminarium II
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra/Zakład
Nauczyciel odpowiedzialny prowadzący seminarium Nauczyciel akademicki <wekon@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Krystyna Brzozowska <Krystyna.Brzozowska@zut.edu.pl>, Teresa Kiziukiewicz <Teresa.Kiziukiewicz@zut.edu.pl>, Antoni Mickiewicz <Antoni.Mickiewicz@zut.edu.pl>, Bartosz Mickiewicz <Bartosz.Mickiewicz@zut.edu.pl>, Teodor Skotarczak <Teodor.Skotarczak@zut.edu.pl>, Bogusław Stankiewicz <Boguslaw.Stankiewicz@zut.edu.pl>, Czesław Sułkowski <Czeslaw.Sulkowski@zut.edu.pl>, Leonid Worobjow <Leonid.Worobjow@zut.edu.pl>, Jan Zawadzki <Jan.Zawadzki@zut.edu.pl>, Michał Świtłyk <Michal.Switlyk@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 1,0 ECTS (formy) 1,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS5 9 1,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępne

Cele przedmiotu

dla tego przedmiotu nie są określone cele przedmiotu

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

dla tego przedmiotu nie są określone metody nauczania ani narzędzia dydaktyczne

Sposoby oceny

dla tego przedmiotu nie są określone sposoby oceny

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
ZN1_1A_A12_W01
student umie wykorzystać wybrane metody do analizy i opisu zjawisk gospodarczych

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
ZN1_1A_A12_U01
umiejetność zastosowania poznanych metod badawczych do analizy opisywanego problemu

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
ZN1_1A_A12_K01
Student staje się kreatywny w wykorzystaniu wiedzy nabytej w trakcie zajęć

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
ZN1_1A_A12_W01
student umie wykorzystać wybrane metody do analizy i opisu zjawisk gospodarczych
2,0
3,0student definiuje problem badawczy
3,5student potrafi zaproponować obiekty do badań
4,0student samodzielnie dobiera literaturę do danego tematu
4,5student zna zasady przygotowania pracy
5,0student objaśnia różnice i zależności między: symptomem, problemem badawczym a pytaniami badawczymi; tezą a hipotezą

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
ZN1_1A_A12_U01
umiejetność zastosowania poznanych metod badawczych do analizy opisywanego problemu
2,0
3,0student umie posłużyć się podstawowymi metodami badawczymi
3,5student potrafi zaplanować zarys projektu badawczego
4,0student potrafi zaplanować proces pisania pracy
4,5student potrafi wyjaśnić i zaprezentować temat pracy wraz z zastosowanymi metodami badawczymi
5,0na podstawie zdobytych informacji student potrafi formułowac wnioski

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
ZN1_1A_A12_K01
Student staje się kreatywny w wykorzystaniu wiedzy nabytej w trakcie zajęć
2,0
3,0student potrafi przeprowadzić badania oraz dokonać odpowiedniej interpretacji wyników badań w stopniu dostatecznym
3,5student dostrzega relacje między poszczególnymi etapami pisania pracy, prowadzenia badań
4,0student potrafi ocenić swoją skuteczność w pisaniu pracy
4,5student jest zorientowany na osiągnięcie celu / ukończenie pracy
5,0student kreatywnie podchodzi do rozwiązywania problemów badawczych
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaZN1_1A_A12_W01student umie wykorzystać wybrane metody do analizy i opisu zjawisk gospodarczych
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student definiuje problem badawczy
3,5student potrafi zaproponować obiekty do badań
4,0student samodzielnie dobiera literaturę do danego tematu
4,5student zna zasady przygotowania pracy
5,0student objaśnia różnice i zależności między: symptomem, problemem badawczym a pytaniami badawczymi; tezą a hipotezą
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaZN1_1A_A12_U01umiejetność zastosowania poznanych metod badawczych do analizy opisywanego problemu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student umie posłużyć się podstawowymi metodami badawczymi
3,5student potrafi zaplanować zarys projektu badawczego
4,0student potrafi zaplanować proces pisania pracy
4,5student potrafi wyjaśnić i zaprezentować temat pracy wraz z zastosowanymi metodami badawczymi
5,0na podstawie zdobytych informacji student potrafi formułowac wnioski
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaZN1_1A_A12_K01Student staje się kreatywny w wykorzystaniu wiedzy nabytej w trakcie zajęć
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student potrafi przeprowadzić badania oraz dokonać odpowiedniej interpretacji wyników badań w stopniu dostatecznym
3,5student dostrzega relacje między poszczególnymi etapami pisania pracy, prowadzenia badań
4,0student potrafi ocenić swoją skuteczność w pisaniu pracy
4,5student jest zorientowany na osiągnięcie celu / ukończenie pracy
5,0student kreatywnie podchodzi do rozwiązywania problemów badawczych