Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | B_1A_A/10/3_U01 | Potrafi zaprojektować proste konstrukcje inżynierskie |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | B_1A_U07 | Potrafi zaprojektować wybrane elementy i proste konstrukcje inżynierskie oraz dokonać oceny rozwiązań istniejących |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Poznanie zasad pisania planów i treści prac dyplomowych z zakresu mechaniki gruntów |
---|
C-3 | Przygotowanie do pracy indywidualnej i zespołowej |
C-4 | Przygotowanie do stosowania technik komputerowych oraz nowoczesnych technologii w praktyce inżynierskiej |
C-2 | Nabycie umiejętności przygotowania prezentacji z zakresu pracy dyplomowej inżynierskiej |
C-5 | Nabycie świadomości podnoszenia kwalifikacji zawodowych, przestrzegania przepisów prawa budowlanego oraz postępowania zgodnie z zasadami etyki zawodowej |
Treści programowe | T-S-3 | Sposoby katalogowe porządkowania zebranych materiałów do pracy dyplomowej, dobór źródeł, tworzenie notatek, spis literatury |
---|
T-S-4 | Prezentacja przez studentów wybranych tematów poszerzających wiedzę z zakresu mechaniki gruntów |
T-S-2 | Omówienie zasad edytorskich i struktury pracy dyplomowej |
T-S-1 | Podstawowe wiadomości dotyczące przygotowania pracy dyplomowej inżynierskij w odniesieniu do zagadnień z mechaniki gruntów |
Metody nauczania | M-2 | Metoda projektów |
---|
M-5 | Metody praktyczne (prezentacja) |
M-4 | Wykład problemowy |
M-3 | Metoda przypadków |
M-1 | Wykład informacyjny |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: formujący Prezentacja referatów |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student posiada umiejętność samodzielnego przygotowania pracy dyplomowej inżynierskiej |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |