Sylabus przedmiotu Praktyka z konserwacji zabytków:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów |
Architektura i urbanistyka |
Forma studiów |
studia stacjonarne |
Poziom |
pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta |
inżynier |
Obszary studiów |
nauk technicznych, studiów inżynierskich |
Profil |
ogólnoakademicki |
Moduł |
— |
Przedmiot |
Praktyka z konserwacji zabytków |
Specjalność |
przedmiot wspólny |
Jednostka prowadząca |
Instytut Architektury i Planowania Przestrzennego |
Nauczyciel odpowiedzialny |
Maciej Płotkowiak <mplotkowiak@zut.edu.pl> |
Inni nauczyciele |
Jakub Gołębiewski <Jakub.Golebiewski@zut.edu.pl>, Izabela Kozłowska <iza.tarka@wp.pl> |
ECTS (planowane) |
4,0 |
ECTS (formy) |
4,0 |
Forma zaliczenia |
zaliczenie |
Język |
polski |
Blok obieralny |
— |
Grupa obieralna |
— |
Formy dydaktyczne
Forma dydaktyczna | KOD | Semestr | Godziny | ECTS | Waga | Zaliczenie |
---|
projekty | P | 8 | 4 | 4,0 | 1,00 | zaliczenie |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|
W-1 | Student zaliczył wszystkie przedmioty w poprzednim semestrze. |
W-2 | Student posiada umiejętności rysunkowe pozwalające na wykonanie notaty. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|
C-1 | Praktyczne zapoznanie z technikami pomiaru budynków objętych ochroną na podstawie wpisu do rejestru zabytków lub zapisów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|
projekty |
---|
T-P-1 | praktyczne zapoznanie z technikami pomiaru budynków objętych ochroną na podstawie wpisu do rejestru zabytków lub zapisów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego | 4 |
| 4 |
---|
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|
projekty |
---|
A-P-1 | Sporządzenie inwentaryzacji wybranego fragmentu obiektu zabytkowego. | 160 |
| 160 |
---|
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
dla tego przedmiotu nie są określone metody nauczania ani narzędzia dydaktyczneSposoby oceny
dla tego przedmiotu nie są określone sposoby oceny