Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_1A_C11_U01 | Potrafi przeprowadzić stosowne obliczenia w stanach normalnych i zwarciowych w celu doboru optymalnego sposobu pracy punktu gwiazdowego |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_1A_U15 | Potrafi korzystać z kart katalogowych i not aplikacyjnych w celu dobrania odpowiednich komponentów projektowanego układu lub systemu elektrycznego |
---|
EL_1A_U13 | Potrafi sformułować specyfikę prostych systemów elektrycznych i układów elektroenergetycznych na poziomie realizowanych funkcji, także z wykorzystaniem języków opisu sprzętu |
EL_1A_U09 | Potrafi porównać rozwiązania projektowe elementów, urządzeń i maszyn elektrycznych oraz instalacji elektrycznych ze względu na zadane kryteria użytkowe i ekonomiczne (pobór mocy, koszt, funkcjonalność itp.) |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-2 | Potrafi dobrać optymalny sposób pracy punktu gwiazdowego |
---|
C-4 | Umiejętność doboru optymalnego sposobu pracy punktu gwiazdowego |
Treści programowe | T-P-3 | Obliczeniowa analiza pracy sieci średniego napięcia dla różnego sposobu pracy punktu gwiazdowego |
---|
T-P-2 | Obliczenia prądów zwarciowych dla zwarć niesymetrycznych |
T-P-4 | Projekt fragmentu sieci średniego napięcia z optymalnie dobranym sposobem pracy punktu gwiazdowego |
T-P-1 | Obliczenia prądów roboczych i zwarciowych dla zwarć symetrycznych |
Metody nauczania | M-3 | Metoda projektów |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena wystawiana na podstawie wykonanego projektu |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Potrafi przeprowadzić stosowne obliczenia w stanach normalnych i zwarciowych w celu doboru optymalnego sposobu pracy punktu gwiazdowego. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |