Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Mechanika i budowa maszyn (S2)
specjalność: inżynieria spawalnictwa
Sylabus przedmiotu Diploma Seminar I:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Mechanika i budowa maszyn | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Diploma Seminar I | ||
Specjalność | computer-aided design and manufacturing of machines | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Wytwarzania | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Marcin Chodźko <Marcin.Chodzko@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Witold Biedunkiewicz <Witold.Biedunkiewicz@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | The student's choice of thesis topic |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Achieve the ability to implement and edit the thesis |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Methodology of implementation and editing of theses | 10 |
T-P-2 | Techniques of conducting a literature review and the method of selecting literature items in the process of completing the thesis | 5 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 15 |
A-P-2 | Praca własna | 10 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | administering methods - informative lecture |
M-2 | practical methods - seminar |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: continuous evaluation |
S-2 | Ocena podsumowująca: assessment interview |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MBM_2A_KWP/10_W01 The student will master at an advanced level the issues related to the methodology of implementing design and research work.. | MBM_2A_W04, MBM_2A_W05, MBM_2A_W06, MBM_2A_W07, MBM_2A_W08, MBM_2A_W13, MBM_2A_W11 | — | — | C-1 | T-P-2, T-P-1 | M-2, M-1 | S-2, S-1 |
MBM_2A_KWP/10_W02 The student will master at an advanced level the knowledge of techniques including: literature search, development of design assumptions and computer techniques to support the design process | MBM_2A_W13, MBM_2A_W11 | — | — | C-1 | T-P-2 | M-2, M-1 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MBM_2A_KWP/10_U01 Students will master at an advanced level the skills of editing scientific papers, articles and presentations | MBM_2A_U12, MBM_2A_U05, MBM_2A_U06, MBM_2A_U03, MBM_2A_U04, MBM_2A_U08, MBM_2A_U17, MBM_2A_U19 | — | — | C-1 | T-P-2, T-P-1 | M-2 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MBM_2A_KWP/10_K01 The student becomes responsible, creative and communicative | MBM_2A_K02, MBM_2A_K04, MBM_2A_K07 | — | — | C-1 | T-P-2, T-P-1 | M-2, M-1 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
MBM_2A_KWP/10_W01 The student will master at an advanced level the issues related to the methodology of implementing design and research work.. | 2,0 | The student will not master the issues related to the methodology of implementing the thesis. |
3,0 | The student will master at an advanced level the issues related to the methodology of thesis implementation | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
MBM_2A_KWP/10_W02 The student will master at an advanced level the knowledge of techniques including: literature search, development of design assumptions and computer techniques to support the design process | 2,0 | Student nie opanuje zagadnień związanych z technikami poszukiwania literatury oraz realizacji pracy dyplomowej |
3,0 | Student opanuje na poziomie zaawansowanym zagadnienia związane z technikami poszukiwania literatury oraz realizacji pracy dyplomowej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
MBM_2A_KWP/10_U01 Students will master at an advanced level the skills of editing scientific papers, articles and presentations | 2,0 | The student will not master the skills of editing scientific papers articles and presentations |
3,0 | Students will master the skills of editing scientific papers articles and presentations | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
MBM_2A_KWP/10_K01 The student becomes responsible, creative and communicative | 2,0 | |
3,0 | The student has advanced competencies related to the methodology of thesis implementation | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Jerzy Honczarenko, Małgorzata Zygmunt, Poradnik dyplomanta, Uczelniane Politechniki Szczecińskiej, Szczecin, 2000, ISBN 83-87423-98-X