Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Materials Science and Engineering (S1)
Sylabus przedmiotu Management and Project Planning:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Materials Science and Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Management and Project Planning | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | RCIiTT | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Paweł Żebrowski <Pawel.Zebrowski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 9 | Grupa obieralna | 2 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basics of Mathematics |
W-2 | Engineering |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Consolidation of knowledge related to the management in engineering. |
C-2 | Developing student’s ability to recognize the basic concepts of management in engineering. |
C-3 | Improving student’s awareness of the need for continuous education and professional development. |
C-4 | Project management of engineering projects in practice. Get to know and forming teams. Teams management. Workflow. Milestones. Risks and how to aviod them. Project planning and executing |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Team Management: forming teams and team building | 5 |
T-W-2 | Workflow. Milestones. Risks and how to aviod them. | 5 |
T-W-3 | Project planning and executing. Project management of engineering projects in practice. | 5 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Classroom participation. | 15 |
A-W-2 | Self-study of the lecture content and literature | 5 |
A-W-3 | Consultations | 5 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Written test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MSE_1A_C24a_W01 Student has theory-based knowledge within the scope of management in engineering. | MSE_1A_W11 | — | — | C-1, C-2, C-3, C-4 | T-W-3, T-W-2, T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MSE_1A_C24a_U01 Student can use the acquired knowledge to solve and evaluate selected problems in the field of management in engineering. | MSE_1A_U12 | — | — | C-1, C-2, C-3, C-4 | T-W-3, T-W-2, T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MSE_1A_C24a_K01 Student is aware of the need for continuous education and professional development in the field of management in engineering. | MSE_1A_K03 | — | — | C-1, C-4, C-2, C-3 | T-W-3, T-W-2, T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
MSE_1A_C24a_W01 Student has theory-based knowledge within the scope of management in engineering. | 2,0 | |
3,0 | Student demonstrates basic knowledge of management in engineering. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
MSE_1A_C24a_U01 Student can use the acquired knowledge to solve and evaluate selected problems in the field of management in engineering. | 2,0 | |
3,0 | Student is able to use the acquired knowledge at a basic level to solve and evaluate selected problems in the field of management in engineering. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
MSE_1A_C24a_K01 Student is aware of the need for continuous education and professional development in the field of management in engineering. | 2,0 | |
3,0 | The student understands the need for continuous education and training at a basic level in the field of management in engineering. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Paul S Chinowsky, James E Meredith, Strategic Corporate Management for Engineering, Oxford University Press, UK, 2000
- Garold D. Oberlender, Project Management for Engineering and Construction, McGraw-Hill International Editions, 2011
- Karl Smith, P.K. Imbrie, Teamwork and Project Management (Basic Engineering Series and Tools), 2011