Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | TR_1A_P02_U01 | Student potrafi w zaawansowanym stopniu wykorzystać wiedzę zdobytą w dotychczasowym toku studiów podczas realizacji zadań praktycznych |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TR_1A_U03 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik, przekazując informacje techniczne dotyczące transportu w sposób zrozumiały, zarówno dla osób ze środowiska zawodowego, jak i spoza niego |
---|
TR_1A_U06 | ma umiejętność samokształcenia się, m.in. w celu podnoszenia swoich kompetencji zawodowych oraz poznawania innowacyjnych technik i technologii transportowych |
TR_1A_U12 | umie oszacować czas niezbędny dla zrealizowania zadania i potrafi opracować harmonogram zapewniający dotrzymanie terminów i zrealizować go |
TR_1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu z transportem - istniejące rozwiązania techniczne: urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
TR_1A_U16 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla transportu, oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
TR_1A_U19 | stosuje zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w środowisku przemysłowym |
Cel przedmiotu | C-2 | Utrwalenie dotychczasowych i uzyskanie kolejnych motywacji do ciągłego dokształcania się i samodoskonalenia. |
---|
C-1 | Weryfikacja posiadanej przez studenta wiedzy teoretycznej i konfrontacja dotychczasowych doswiadczeń z rzeczywistością zawodową, aktywizacja nowych doswiadczeń zawodowych w realiach zakładów pracy. Zastosowanie wiedzy i umiejętności zdobytych w czasie studiów w praktyce w sposób zaawansowany. |
C-3 | Pogłębienie wiedzy i rozwijanie umiejętności studenta w zakresie realizowanych zadań na praktyce zawodowej, zróznicowanych realiów funkcjonowania zakladów pracy. Zaznajomnienie się z dobrymi wzorcami przydatnymi w przyszłym życiu, zwłaszcza w sferze zawodowej. |
C-4 | Ukształtowanie świadomości odpowiedzialności zawodowej i społecznej oraz poszerzenie dotychczasowego doświadczenia na rynku pracy. |
Treści programowe | T-PR-1 | 1. Weryfikacja posiadanej przez studenta wiedzy teoretycznej z rzeczywistością,
2. Zdobycie nowych doświadczeń zawodowych w realnych warunkach pracy,
3. Zebranie materiałów do pracy dyplomowej jak i zdobycie nowych motywacji do dalszego kształcenia,
4. Zapoznanie się studenta z realiami funkcjonowania zakładu pracy na tle obowiązującego prawa, hierarchią służbową, tajemnicą służbową, relacjami międzyludzkimi,
5. Nauka analizy i wyboru dobrych wzorców ( szczególnie obowiązkowości, lojalności wobec macierzystej firmy, odpowiedzialności, poczucia tożsamości, poczucia własnej wartości, itp. ) przydatnych w przyszłym życiu, szczególnie w sferze zawodowej
6. Próba oceny roli oraz znaczenia zakładu pracy w gospodarce i życiu lokalnej społeczności
7. Zdobycie przez studenta doświadczenia na rynku pracy |
---|
Metody nauczania | M-1 | Spotkanie informacyjne pełnomocnika dziekana ds. praktyk zawodowych ze studentami zapoznające studentów z zasadami obowiazującymi przy realizacji praktyki zawodowej na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena pracy studenta na podstawie oceny na praktyce zawodowej wystawionej przez bezpośredniego opiekuna w miejscu realizacji praktyki oraz weryfikacja dziennika praktyk i potwierdzenia odbycia praktyki zawodowej przez pełnomocnika dziekana ds. praktyk zawodowych. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Możliwość zaliczenia pracy zawodowej na poczet praktyki zawodowej. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Brak dziennika praktyk |
3,0 | Ocena na podstawie oceny wystawionej przez opiekuna z zakladu pracy |
3,5 | Ocena na podstawie oceny wystawionej przez opiekuna z zakladu pracy |
4,0 | Ocena na podstawie oceny wystawionej przez opiekuna z zakladu pracy |
4,5 | Ocena na podstawie oceny wystawionej przez opiekuna z zakladu pracy |
5,0 | Ocena na podstawie oceny wystawionej przez opiekuna z zakladu pracy |