Wydział Ekonomiczny - Gospodarka turystyczna (S1)
Sylabus przedmiotu Digital marketing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Gospodarka turystyczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | licencjat | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Digital marketing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Zarządzania i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 2 | Grupa obieralna | 1 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Podstawy marketingu |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student zna i rozumie specyfikę marketingu cyfrowego |
C-2 | Student umie zaplanować działąnia firmy w Internecie |
C-3 | Student potrafi ocenić skuteczność działań |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
T-A-1 | Strategia marketingu cyfrowego - wprowadzenie | 2 |
T-A-2 | Tworzenie treści marketingowych - content marketing | 2 |
T-A-3 | E-mail marketing | 2 |
T-A-4 | Social media marketing | 2 |
T-A-5 | SEM - wyszukiwarki internetowe | 2 |
T-A-6 | SEO - zasady wykorzystania | 2 |
T-A-7 | SEM i SEO w praktyce firm branży turystycznej | 4 |
T-A-8 | Wykorzytanie Big Data | 2 |
T-A-9 | AI w marketingu firm turystycznych | 2 |
T-A-10 | Analityka marketingowa | 2 |
T-A-11 | UX oraz mapa podróży klienta | 3 |
25 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
A-A-1 | uczestnictwo w zajęciach | 25 |
A-A-2 | Przygotowanie do zajęć | 15 |
A-A-3 | Przygotowanie case study | 10 |
50 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wykład z elementami dyskusji |
M-2 | praca z komputerem |
M-3 | case study |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: aktywność podczas zajęć |
S-2 | Ocena formująca: wykonanie zadań praktycznych |
S-3 | Ocena formująca: projekt - case study |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GT_1A_D12/4.6_W01 Student zna i rozumie rolę nowoczesnych technologii w działalności podmiotu | GT_1A_W05 | — | C-2, C-1 | T-A-5, T-A-10, T-A-3, T-A-9, T-A-6, T-A-4, T-A-8, T-A-2, T-A-11, T-A-7, T-A-1 | M-3, M-1, M-2 | S-3, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GT_1A_D12/4.6_U01 Student umie zastosować nowoczensne technologie w marketingu | GT_1A_U04, GT_1A_U01 | — | C-2, C-1, C-3 | T-A-7, T-A-2, T-A-9, T-A-4, T-A-3, T-A-8, T-A-1, T-A-6, T-A-11, T-A-5 | M-2, M-1, M-3 | S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GT_1A_D12/4.6_K01 student jest gotów ocenić etyczne aspekty działań mrketingowych w Internecie | GT_1A_K03, GT_1A_K05 | — | C-3, C-2 | T-A-2, T-A-1, T-A-9, T-A-3, T-A-4 | M-2, M-3, M-1 | S-3, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GT_1A_D12/4.6_W01 Student zna i rozumie rolę nowoczesnych technologii w działalności podmiotu | 2,0 | |
3,0 | student zna i rozumie znaczenie nowoczesnych technologii w stopniu dostatecznym | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GT_1A_D12/4.6_U01 Student umie zastosować nowoczensne technologie w marketingu | 2,0 | |
3,0 | student umie zastosować podstawowe technologie w marketingu | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GT_1A_D12/4.6_K01 student jest gotów ocenić etyczne aspekty działań mrketingowych w Internecie | 2,0 | |
3,0 | student ocenia działalność marketingową od strony etycznej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Mazurek Grzegorz, Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu, PWN, Warszawa, 2020, ISBN 9788301211615
- Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Marketing w erze technologii cyfrowych, PWN, Warszawa, 2018
Literatura dodatkowa
- Vicky Katsoni, Cultural Tourism in a Digital Era, Springer Cham, 2016, E-ISSN 2198-7254