Wydział Ekonomiczny - Economics (S1)
specjalność: Property Valuation and Real Estate Transactions
Sylabus przedmiotu Seminar III:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Economics | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | licencjat | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminar III | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Jednostka WEk | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | prowadzący seminarium Nauczyciel akademicki <wekon@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Selected topic and the supervisor of the diploma thesis |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Introducing the student to the rules of writing diploma theses and the course of the diploma examination |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Uniform anti-plagiarism system - analysis of sample reports. The procedure of anti-plagiarism proceedings in force at the Faculty. Overview of the course of the diploma examination. Assessment of the student's own work in the context of a future review. Analysis of examination questions. | 10 |
10 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Participation in classes | 10 |
A-S-2 | Preparation for the analysis of examination questions and evaluation of the student's own work | 15 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Problem-based learning methods - conversational lecture |
M-2 | Expository methods - informative lecture, explanations and clarifications |
M-3 | Activating methods - a case-study method, didactic discussion |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Evaluation of the student's activity in terms of his / her preparation for the diploma examination |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
Ec_1A_A10_W01 The student has the knowledge necessary to independently solve research problems. He / she knows and understands the rules of writing a diploma thesis and the course of the diploma examination | Ec_1A_W01, Ec_1A_W03, Ec_1A_W07, Ec_1A_W08, Ec_1A_W09 | — | C-1 | T-S-1 | M-1, M-3, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
Ec_1A_A10_U01 The student is able to evaluate the preparation of a solution to the analysed research problem from the point of view of various criteria applicable in the degree awarding process | Ec_1A_U01, Ec_1A_U02, Ec_1A_U03, Ec_1A_U04, Ec_1A_U07 | — | C-1 | T-S-1 | M-1, M-3, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
Ec_1A_A10_K01 He is ready to critically evaluate his knowledge and received content | Ec_1A_K01, Ec_1A_K05 | — | C-1 | T-S-1 | M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Ec_1A_A10_W01 The student has the knowledge necessary to independently solve research problems. He / she knows and understands the rules of writing a diploma thesis and the course of the diploma examination | 2,0 | The student does not know the rules of degree awarding and writing a diploma thesis and the course of the diploma examination |
3,0 | The student knows the rules of degree awarding and writing a diploma thesis and the course of the diploma examination to a sufficient degree | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Ec_1A_A10_U01 The student is able to evaluate the preparation of a solution to the analysed research problem from the point of view of various criteria applicable in the degree awarding process | 2,0 | The student does not know how to evaluate the preparation of a solution to the analysed research problem from the point of view of various criteria applicable in the degree awarding process |
3,0 | The student knows how to evaluate the preparation of a solution to the analysed research problem from the point of view of various criteria applicable in the degree awarding process | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Ec_1A_A10_K01 He is ready to critically evaluate his knowledge and received content | 2,0 | |
3,0 | The student is aware of the need to critically evaluate the knowledge and content received on a basic level | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Regulamin studiów. Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
- Procedura procesu dyplomowania na Wydziale Ekonomicznym ZUT w Szczecinie wraz ze standardami pisania prac dyplomowych, dostępna na: https://ekonomia.zut.edu.pl/strona-studentow/studia-kierunki/prace-dyplomowe-licencjackie-i-magisterskie.html
- Zenderowski R., Praca magisterska. Licencjat. Przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, CeDeWu, Warszawa, 2020
- Zenderowski R., Technika pisania prac magisterskich i licencjackich, CeDeWu, Warszawa, 2020
- Stachak S., Podstawy metodologii nauk ekonomicznych, Difin, Warszawa, 2013
- Welskop W., Jak napisać pracę licencjacką i magisterską?, Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu, Łódź, 2014
Literatura dodatkowa
- Kuzik M., Rzepczyński S., Jak pisać?, PWN, Warszawa, 2008
- Grzybowski P.P., Sawicki K., Pisanie prac i sztuka ich prezentacji, Impuls, Kraków, 2010
- Wójcik K., Piszę akademicką pracę promocyjną - licencjacką, magisterską, doktorską, Wolters Kluwer, Warszawa, 2012
- Joy De Jong, Effective strategies for academic writing: essay, paper, thesis, journal article, bachelor, master, phd, Coutinho, 2017
- Lancaster Thomas, Avoid Plagiarism, SAGE Publications LTD, 2019