Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Bezpieczeństwo i higiena pracy
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Bezpieczeństwo i higiena pracy | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Budownictwa Ogólnego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Wiesława Cieślewicz <Wieslawa.Cieslewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Brak wymagań |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Celem zajęć jest poznanie przez słuchacza zasad pisania pracy dyplomowej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Ogólne zasady pisania pracy dyplomowej | 10 |
10 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 10 |
A-S-2 | Przygotowanie konspektu | 5 |
A-S-3 | Przygotowanie do zaliczenia | 9 |
A-S-4 | Zaliczenie seminarium | 1 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykład informacyjny |
M-2 | Ćwiczenia przedmiotowe |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena referatu |
S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie ustne wykładów |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
BHP_10A_18/BHP_W01 Ma wiedzę o ogólnych zasadach pisania pracy dyplomowej | BHP_10-_W11 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
BHP_10A_18/BHP_U01 Potrafi opracować konspekt pracy końcowej | BHP_10-_U12 | — | C-1 | T-S-1 | M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
BHP_10A_18/BHP_K01 Jest gotów uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności | BHP_10-_K01 | — | C-1 | T-S-1 | M-2 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
BHP_10A_18/BHP_W01 Ma wiedzę o ogólnych zasadach pisania pracy dyplomowej | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz ma niepełną wiedzę dotyczącą zasad pisania pracy dyplomowej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
BHP_10A_18/BHP_U01 Potrafi opracować konspekt pracy końcowej | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz przygotowuje konspekt pracy dyplomowej z dużą pomocą nauczyciela | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
BHP_10A_18/BHP_K01 Jest gotów uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz słabo angażuje się w doskonalenie nabytej wiedzy i umiejętności | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Zenderowski R., Praca magisterska i licencjacka. Krótki przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, CeDeWu, Warszawa, 2009
Literatura dodatkowa
- Wojciechowska R., Przewodnik metodyczny pisania pracy dyplomowej, PWN, Warszawa, 2010