Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Architektury - Projektowanie Architektury Wnętrz i Otoczenia (S1)

Sylabus przedmiotu Projektowe techniki komputerowe:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Projektowanie Architektury Wnętrz i Otoczenia
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, dziedzina sztuki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Projektowe techniki komputerowe
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Architektury Współczesnej, Teorii i Metodologii Projektowania
Nauczyciel odpowiedzialny Dorota Janisio-Pawłowska <dorota.pawlowska@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Dorota Janisio-Pawłowska <dorota.pawlowska@zut.edu.pl>, Kamila Nowak <knowak@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW2 15 1,00,50zaliczenie
laboratoriaL2 15 1,00,50zaliczenie
laboratoriaL3 20 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Posiada podstawowe umiejętności obsługi komputera
W-2Posiada podstawowa wiedze z informatyki, systemu informacyjnego, operacji na zbiorach, tworzenia i prezentacji własnych danych

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Student powinien nabyć umiejętności podstawowej obsługi i wykorzystania różnych systemów CAD dla wykonywania czynności technicznych w zespołach projektowych dot. architektury, architektury wnętrz i architektury krajobrazu (prac kreślarskich, rysunku bryłowego, skalowania i wczytywania map)
C-2Student powinien nabyć umiejętności w zakresie podstawowego zastosowania komputera jako narzędzia pracy projektowej: wykorzystanie systemów CAD i grafiki 3D w komunikacji wizualnej, projektowaniu architektury wnętrz i projektowaniu ogrodów z uwzględnieniem zmian pór roku i lat wzrostu biologicznego roślin oraz przeobrażeń geomorfologii.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Prezentacja danych projektowych,3
T-L-2Zapoznanie studentów z podstawowymi funkcjamii programu CAD, podstawy pracy w programie CAD6
T-L-3Zastosowania programu CAD w projektowaniu na przykładzie rysunku prostego układu mieszkania6
15
laboratoria
T-L-1Praktyczne opanowanie profesjonalnego oprogramowania CAD jako narzędzia pracy projektanta. Nauka obsługi programu CAD. Wykorzystanie komputera w opracowaniu weidoków 3D konkretnego przykładu projektowego z zakresu projektowania wnętrz/ krajobrazu (skala urbanistyczna) lub formy przestrzennej w krajobrazie (skala architektoniczna).20
20
wykłady
T-W-1Wprowadzenie do tematyki technik komputerowych w projektowaniu2
T-W-2Koncepcje technologii informacyjnych i komunikacyjnych3
T-W-3Prezentacja danych projektowych, na przykładzie wybranych programów komputerowych3
T-W-4Przykłady zastosowania programów komputerowych w projektowaniu7
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1Obecność na zajęciach (udział w wykladach).20
A-L-2Praca własna studenta25
A-L-3Przygotowanie pracy semestralnej (praca opisowa, studialna na zadany temat, prezentacja multimedialna).5
50
laboratoria
A-L-1uczestnictwo w zajęciach15
A-L-2praca własna10
25
wykłady
A-W-1uczestnictwo w zajęciach15
A-W-2praca własna10
25

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metody aktywizujące; dyskusja
M-2Metody praktyczne; ćwiczenia przedmiotowe i projektowe

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocena aktywności
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu (prezentacji) itp.

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
PAWiO_1A_S1/C/04_W01
ma widzę z wybranych działów nauk ścisłych służącą do rozwiązywania problemów projektowych.
PAWiO_1A_W01C-1, C-2T-W-3, T-W-1, T-W-2, T-W-4M-1, M-2S-1, S-2
PAWiO_1A_S1/C/04_W02
potrafi scharakteryzować rośliny pod względem ich podstawowych cech budowy, wymagań siedliskowych i możliwości zastosowania w projektowaniu zieleni.
PAWiO_1A_W02C-1, C-2T-W-3, T-W-4, T-W-2, T-W-1M-1, M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
PAWiO_1A_S1/C/04_U01
potrafi zaprojektować szczegołowe rozwiązania technicne we wnętrzu i na zewnątrz budynku
PAWiO_1A_U04C-1, C-2T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-2M-1, M-2S-1, S-2
PAWiO_1A_S1/C/04_U02
posiada umiejętność sprawnego rysowania przy użyciu różnych narzędzi również komputerowych.
PAWiO_1A_U07C-1, C-2T-L-1M-1, M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
PAWiO_1A_S1/C/04_K01
rozumie potrzebę permanentnej nauki, potrfi inspirować inne osoby do nauki.
PAWiO_1A_K01C-1, C-2T-L-1M-1, M-2S-1, S-2
PAWiO_1A_S1/C/04_K02
wykazuje się przedsiębiorczością i inwencją w myśleniu i działaniu, jest otwarty i komunikatywny
PAWiO_1A_K03C-1, C-2T-L-1M-1, M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
PAWiO_1A_S1/C/04_W01
ma widzę z wybranych działów nauk ścisłych służącą do rozwiązywania problemów projektowych.
2,0
3,0posiada podstawową wiedzę z zakreu rozwiązywania problemów projektowych
3,5
4,0
4,5
5,0
PAWiO_1A_S1/C/04_W02
potrafi scharakteryzować rośliny pod względem ich podstawowych cech budowy, wymagań siedliskowych i możliwości zastosowania w projektowaniu zieleni.
2,0
3,0posiada podstawową wiedzę z zakreu rozwiązywania problemów projektowych
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
PAWiO_1A_S1/C/04_U01
potrafi zaprojektować szczegołowe rozwiązania technicne we wnętrzu i na zewnątrz budynku
2,0
3,0Student jest w stanie zrealizować podstawowe zadania projektowe, słabo radzi sobie z obsługą oprogramowania CAD w wymaganym zakresie.
3,5
4,0
4,5
5,0
PAWiO_1A_S1/C/04_U02
posiada umiejętność sprawnego rysowania przy użyciu różnych narzędzi również komputerowych.
2,0
3,0Student jest w stanie zrealizować podstawowe zadania projektowe, słabo radzi sobie z obsługą oprogramowania CAD w wymaganym zakresie.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
PAWiO_1A_S1/C/04_K01
rozumie potrzebę permanentnej nauki, potrfi inspirować inne osoby do nauki.
2,0
3,0Student jest w stanie zrealizować podstawowe zadania projektowe, słabo radzi sobie z obsługą oprogramowania CAD w wymaganym zakresie.
3,5
4,0
4,5
5,0
PAWiO_1A_S1/C/04_K02
wykazuje się przedsiębiorczością i inwencją w myśleniu i działaniu, jest otwarty i komunikatywny
2,0
3,0Student jest w stanie zrealizować podstawowe zadania projektowe, słabo radzi sobie z obsługą oprogramowania CAD w wymaganym zakresie.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. 3D Landscape 3, podręcznik użytkownika, 1999
  2. Master Landscape Pro, podręcznik użytkownika
  3. My Hause for Windows - w.3.0, 1998
  4. Map-Info, podręcznik użytkowania
  5. Archicad, podręcznik użytkowania
  6. Ozimek P., Ozimek A., Analiza Krajobrazu przy użyciu narzędzi cyfrowych, Politechnika Krakowska, 2012
  7. Ozimek P., Ozimek A., CAD dla studentów architektury krajobrazu, Politechnika Krakowska, 2012
  8. Mitton M., Interior design Visual presentation.A guide to graphics,models and presentation techniques, 2012
  9. Kacprzyk Z., Pawłowska B., Komputerowe wspomaganie projektowania (Podstawy I przykłady w programie ArchiCAD i AutoCAD), Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2012
  10. Bradley B., Michaels W., Digital Drawing for Landscape Architecture (Contemporary Techniques and Tools for Digital Representation in Site Design), 2010
  11. Praca zbiorowa, AutoCAD w architekturze krajobrazu – wprowadzenie, 2012
  12. Jakulski A., AutoCAD 2012/LT2012/WS+ (Kompletny kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego), Wyd.N aukowe PWN, W-wa, 2012

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Prezentacja danych projektowych,3
T-L-2Zapoznanie studentów z podstawowymi funkcjamii programu CAD, podstawy pracy w programie CAD6
T-L-3Zastosowania programu CAD w projektowaniu na przykładzie rysunku prostego układu mieszkania6
15

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Praktyczne opanowanie profesjonalnego oprogramowania CAD jako narzędzia pracy projektanta. Nauka obsługi programu CAD. Wykorzystanie komputera w opracowaniu weidoków 3D konkretnego przykładu projektowego z zakresu projektowania wnętrz/ krajobrazu (skala urbanistyczna) lub formy przestrzennej w krajobrazie (skala architektoniczna).20
20

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Wprowadzenie do tematyki technik komputerowych w projektowaniu2
T-W-2Koncepcje technologii informacyjnych i komunikacyjnych3
T-W-3Prezentacja danych projektowych, na przykładzie wybranych programów komputerowych3
T-W-4Przykłady zastosowania programów komputerowych w projektowaniu7
15

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1Obecność na zajęciach (udział w wykladach).20
A-L-2Praca własna studenta25
A-L-3Przygotowanie pracy semestralnej (praca opisowa, studialna na zadany temat, prezentacja multimedialna).5
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1uczestnictwo w zajęciach15
A-L-2praca własna10
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1uczestnictwo w zajęciach15
A-W-2praca własna10
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięPAWiO_1A_S1/C/04_W01ma widzę z wybranych działów nauk ścisłych służącą do rozwiązywania problemów projektowych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówPAWiO_1A_W01ma wiedzę z wybranych działów nauk ścisłych służącą do rozwiązywania problemów projektowych (matematyka, mechanika budowli, konstrukcje budowlane)
Cel przedmiotuC-1Student powinien nabyć umiejętności podstawowej obsługi i wykorzystania różnych systemów CAD dla wykonywania czynności technicznych w zespołach projektowych dot. architektury, architektury wnętrz i architektury krajobrazu (prac kreślarskich, rysunku bryłowego, skalowania i wczytywania map)
C-2Student powinien nabyć umiejętności w zakresie podstawowego zastosowania komputera jako narzędzia pracy projektowej: wykorzystanie systemów CAD i grafiki 3D w komunikacji wizualnej, projektowaniu architektury wnętrz i projektowaniu ogrodów z uwzględnieniem zmian pór roku i lat wzrostu biologicznego roślin oraz przeobrażeń geomorfologii.
Treści programoweT-W-3Prezentacja danych projektowych, na przykładzie wybranych programów komputerowych
T-W-1Wprowadzenie do tematyki technik komputerowych w projektowaniu
T-W-2Koncepcje technologii informacyjnych i komunikacyjnych
T-W-4Przykłady zastosowania programów komputerowych w projektowaniu
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące; dyskusja
M-2Metody praktyczne; ćwiczenia przedmiotowe i projektowe
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena aktywności
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu (prezentacji) itp.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0posiada podstawową wiedzę z zakreu rozwiązywania problemów projektowych
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięPAWiO_1A_S1/C/04_W02potrafi scharakteryzować rośliny pod względem ich podstawowych cech budowy, wymagań siedliskowych i możliwości zastosowania w projektowaniu zieleni.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówPAWiO_1A_W02ma podstawową wiedzę dotyczącą technologii i materiałów stosowanych w architekturze wnętrz i budownictwie (asortyment, charakterystyka, zastosowanie)
Cel przedmiotuC-1Student powinien nabyć umiejętności podstawowej obsługi i wykorzystania różnych systemów CAD dla wykonywania czynności technicznych w zespołach projektowych dot. architektury, architektury wnętrz i architektury krajobrazu (prac kreślarskich, rysunku bryłowego, skalowania i wczytywania map)
C-2Student powinien nabyć umiejętności w zakresie podstawowego zastosowania komputera jako narzędzia pracy projektowej: wykorzystanie systemów CAD i grafiki 3D w komunikacji wizualnej, projektowaniu architektury wnętrz i projektowaniu ogrodów z uwzględnieniem zmian pór roku i lat wzrostu biologicznego roślin oraz przeobrażeń geomorfologii.
Treści programoweT-W-3Prezentacja danych projektowych, na przykładzie wybranych programów komputerowych
T-W-4Przykłady zastosowania programów komputerowych w projektowaniu
T-W-2Koncepcje technologii informacyjnych i komunikacyjnych
T-W-1Wprowadzenie do tematyki technik komputerowych w projektowaniu
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące; dyskusja
M-2Metody praktyczne; ćwiczenia przedmiotowe i projektowe
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena aktywności
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu (prezentacji) itp.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0posiada podstawową wiedzę z zakreu rozwiązywania problemów projektowych
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięPAWiO_1A_S1/C/04_U01potrafi zaprojektować szczegołowe rozwiązania technicne we wnętrzu i na zewnątrz budynku
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówPAWiO_1A_U04potrafi zaprojektować szczegółowe rozwiązania techniczne we wnętrzu i na zewnątrz budynku
Cel przedmiotuC-1Student powinien nabyć umiejętności podstawowej obsługi i wykorzystania różnych systemów CAD dla wykonywania czynności technicznych w zespołach projektowych dot. architektury, architektury wnętrz i architektury krajobrazu (prac kreślarskich, rysunku bryłowego, skalowania i wczytywania map)
C-2Student powinien nabyć umiejętności w zakresie podstawowego zastosowania komputera jako narzędzia pracy projektowej: wykorzystanie systemów CAD i grafiki 3D w komunikacji wizualnej, projektowaniu architektury wnętrz i projektowaniu ogrodów z uwzględnieniem zmian pór roku i lat wzrostu biologicznego roślin oraz przeobrażeń geomorfologii.
Treści programoweT-W-1Wprowadzenie do tematyki technik komputerowych w projektowaniu
T-W-3Prezentacja danych projektowych, na przykładzie wybranych programów komputerowych
T-W-4Przykłady zastosowania programów komputerowych w projektowaniu
T-W-2Koncepcje technologii informacyjnych i komunikacyjnych
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące; dyskusja
M-2Metody praktyczne; ćwiczenia przedmiotowe i projektowe
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena aktywności
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu (prezentacji) itp.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student jest w stanie zrealizować podstawowe zadania projektowe, słabo radzi sobie z obsługą oprogramowania CAD w wymaganym zakresie.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięPAWiO_1A_S1/C/04_U02posiada umiejętność sprawnego rysowania przy użyciu różnych narzędzi również komputerowych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówPAWiO_1A_U07posiada umiejętność sprawnego rysowania, rzeźbienia, malowania z użyciem różnych narzędzi, materiałów i technik, także komputerowych
Cel przedmiotuC-1Student powinien nabyć umiejętności podstawowej obsługi i wykorzystania różnych systemów CAD dla wykonywania czynności technicznych w zespołach projektowych dot. architektury, architektury wnętrz i architektury krajobrazu (prac kreślarskich, rysunku bryłowego, skalowania i wczytywania map)
C-2Student powinien nabyć umiejętności w zakresie podstawowego zastosowania komputera jako narzędzia pracy projektowej: wykorzystanie systemów CAD i grafiki 3D w komunikacji wizualnej, projektowaniu architektury wnętrz i projektowaniu ogrodów z uwzględnieniem zmian pór roku i lat wzrostu biologicznego roślin oraz przeobrażeń geomorfologii.
Treści programoweT-L-1Praktyczne opanowanie profesjonalnego oprogramowania CAD jako narzędzia pracy projektanta. Nauka obsługi programu CAD. Wykorzystanie komputera w opracowaniu weidoków 3D konkretnego przykładu projektowego z zakresu projektowania wnętrz/ krajobrazu (skala urbanistyczna) lub formy przestrzennej w krajobrazie (skala architektoniczna).
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące; dyskusja
M-2Metody praktyczne; ćwiczenia przedmiotowe i projektowe
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena aktywności
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu (prezentacji) itp.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student jest w stanie zrealizować podstawowe zadania projektowe, słabo radzi sobie z obsługą oprogramowania CAD w wymaganym zakresie.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięPAWiO_1A_S1/C/04_K01rozumie potrzebę permanentnej nauki, potrfi inspirować inne osoby do nauki.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówPAWiO_1A_K01Potrafi inspirować inne osoby do nauki
Cel przedmiotuC-1Student powinien nabyć umiejętności podstawowej obsługi i wykorzystania różnych systemów CAD dla wykonywania czynności technicznych w zespołach projektowych dot. architektury, architektury wnętrz i architektury krajobrazu (prac kreślarskich, rysunku bryłowego, skalowania i wczytywania map)
C-2Student powinien nabyć umiejętności w zakresie podstawowego zastosowania komputera jako narzędzia pracy projektowej: wykorzystanie systemów CAD i grafiki 3D w komunikacji wizualnej, projektowaniu architektury wnętrz i projektowaniu ogrodów z uwzględnieniem zmian pór roku i lat wzrostu biologicznego roślin oraz przeobrażeń geomorfologii.
Treści programoweT-L-1Praktyczne opanowanie profesjonalnego oprogramowania CAD jako narzędzia pracy projektanta. Nauka obsługi programu CAD. Wykorzystanie komputera w opracowaniu weidoków 3D konkretnego przykładu projektowego z zakresu projektowania wnętrz/ krajobrazu (skala urbanistyczna) lub formy przestrzennej w krajobrazie (skala architektoniczna).
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące; dyskusja
M-2Metody praktyczne; ćwiczenia przedmiotowe i projektowe
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena aktywności
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu (prezentacji) itp.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student jest w stanie zrealizować podstawowe zadania projektowe, słabo radzi sobie z obsługą oprogramowania CAD w wymaganym zakresie.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięPAWiO_1A_S1/C/04_K02wykazuje się przedsiębiorczością i inwencją w myśleniu i działaniu, jest otwarty i komunikatywny
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówPAWiO_1A_K03wykazuje się przedsiębiorczością i inwencją w myśleniu i działaniu, jest otwarty i komunikatywny
Cel przedmiotuC-1Student powinien nabyć umiejętności podstawowej obsługi i wykorzystania różnych systemów CAD dla wykonywania czynności technicznych w zespołach projektowych dot. architektury, architektury wnętrz i architektury krajobrazu (prac kreślarskich, rysunku bryłowego, skalowania i wczytywania map)
C-2Student powinien nabyć umiejętności w zakresie podstawowego zastosowania komputera jako narzędzia pracy projektowej: wykorzystanie systemów CAD i grafiki 3D w komunikacji wizualnej, projektowaniu architektury wnętrz i projektowaniu ogrodów z uwzględnieniem zmian pór roku i lat wzrostu biologicznego roślin oraz przeobrażeń geomorfologii.
Treści programoweT-L-1Praktyczne opanowanie profesjonalnego oprogramowania CAD jako narzędzia pracy projektanta. Nauka obsługi programu CAD. Wykorzystanie komputera w opracowaniu weidoków 3D konkretnego przykładu projektowego z zakresu projektowania wnętrz/ krajobrazu (skala urbanistyczna) lub formy przestrzennej w krajobrazie (skala architektoniczna).
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące; dyskusja
M-2Metody praktyczne; ćwiczenia przedmiotowe i projektowe
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena aktywności
S-2Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu (prezentacji) itp.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student jest w stanie zrealizować podstawowe zadania projektowe, słabo radzi sobie z obsługą oprogramowania CAD w wymaganym zakresie.
3,5
4,0
4,5
5,0