Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Business Management:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Business Management
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Wymiana Międzynarodowa - WEKON
Nauczyciel odpowiedzialny Eleftherios Thalassinos <thalassinos@ersj.eu>
Inni nauczyciele Wojciech Lewicki <Wojciech.Lewicki@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 5,0 ECTS (formy) 5,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 10 1,00,50zaliczenie
projektyP1 30 4,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1At least two courses in Economics and/or business discipline.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Students to be able to understand the importance of Business Strategy for a sustainable growth in the competitive market.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Writing models (projects)30
30
wykłady
T-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.9
T-W-2Oral colloquium1
10

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1Attendance30
A-P-2Literature overview70
100
wykłady
A-W-1Attendance10
A-W-2preparation to classes and test15
25

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lectures, group discussions.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: In class evaluation
S-2Ocena podsumowująca: A research project using the impelmented methods in the form of double groups
S-3Ocena podsumowująca: Oral colloquium

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
Learn how to contact a market research, how to prepare a business plan, how to evaluate business goals.
C-1T-W-1, T-W-2M-1S-1, S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_BSM_U01
- Understand the issuess of business management in the organization - Know how to use the basic methods and techniques of business management - Be prepared to put into practice the basic theory of business managment - Know how to use the methods and techniques of conflict resoulution in the business - Be able to put into practice techniques for business management in the organization
C-1T-W-1, T-W-2, T-P-1M-1S-1, S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_BSM_K01
As a result of course, the student: - Will be creative in the use of proper tools of business Managment in company - Will be capable of use in practice the acquired knowledge of business managment in the market - Will be eager to spread the konwledge of business managment in own company and market
C-1T-W-1, T-W-2, T-P-1M-1S-1, S-2, S-3

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
Learn how to contact a market research, how to prepare a business plan, how to evaluate business goals.
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business management
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_BSM_U01
- Understand the issuess of business management in the organization - Know how to use the basic methods and techniques of business management - Be prepared to put into practice the basic theory of business managment - Know how to use the methods and techniques of conflict resoulution in the business - Be able to put into practice techniques for business management in the organization
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business management
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_BSM_K01
As a result of course, the student: - Will be creative in the use of proper tools of business Managment in company - Will be capable of use in practice the acquired knowledge of business managment in the market - Will be eager to spread the konwledge of business managment in own company and market
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business managment
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Neil Ritson, ed, bookboon.com, ISBN: 978-87-403-0506-7, Strategic Management, bookboon.com, 2011

Literatura dodatkowa

  1. Robert Alan Hill, ed, Strategic Financial Management, bookboon.com, ISBN: 978-87-7681-425-0, 2011
  2. Ted James, Operations Strategy, ed, bookboon.com, ISBN: 978-87-7681-828-9, 2011

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Writing models (projects)30
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.9
T-W-2Oral colloquium1
10

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1Attendance30
A-P-2Literature overview70
100
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Attendance10
A-W-2preparation to classes and test15
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_??_W01Learn how to contact a market research, how to prepare a business plan, how to evaluate business goals.
Cel przedmiotuC-1Students to be able to understand the importance of Business Strategy for a sustainable growth in the competitive market.
Treści programoweT-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.
T-W-2Oral colloquium
Metody nauczaniaM-1Lectures, group discussions.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: In class evaluation
S-2Ocena podsumowująca: A research project using the impelmented methods in the form of double groups
S-3Ocena podsumowująca: Oral colloquium
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business management
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_BSM_U01- Understand the issuess of business management in the organization - Know how to use the basic methods and techniques of business management - Be prepared to put into practice the basic theory of business managment - Know how to use the methods and techniques of conflict resoulution in the business - Be able to put into practice techniques for business management in the organization
Cel przedmiotuC-1Students to be able to understand the importance of Business Strategy for a sustainable growth in the competitive market.
Treści programoweT-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.
T-W-2Oral colloquium
T-P-1Writing models (projects)
Metody nauczaniaM-1Lectures, group discussions.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: In class evaluation
S-2Ocena podsumowująca: A research project using the impelmented methods in the form of double groups
S-3Ocena podsumowująca: Oral colloquium
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business management
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_BSM_K01As a result of course, the student: - Will be creative in the use of proper tools of business Managment in company - Will be capable of use in practice the acquired knowledge of business managment in the market - Will be eager to spread the konwledge of business managment in own company and market
Cel przedmiotuC-1Students to be able to understand the importance of Business Strategy for a sustainable growth in the competitive market.
Treści programoweT-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.
T-W-2Oral colloquium
T-P-1Writing models (projects)
Metody nauczaniaM-1Lectures, group discussions.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: In class evaluation
S-2Ocena podsumowująca: A research project using the impelmented methods in the form of double groups
S-3Ocena podsumowująca: Oral colloquium
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business managment
3,5
4,0
4,5
5,0