Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Negotiations and Conflict Management:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Negotiations and Conflict Management | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Budownictwa Ogólnego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge of conflict resolution |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Upon successful completion of this course, the students will be able to identify and employ effective communication, problem-solving, and influence techniques appropriate to a given situation. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
T-A-1 | Practice negotiating with role-playing simulations | 5 |
T-A-2 | Develop and execute effective negotiation strategies and tactics for different scenarios | 5 |
T-A-3 | Identify and employ effective communication, problem-solving, and influence techniques appropriate to a given situation | 5 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Introduction and course overview | 1 |
T-W-2 | Theory, processes, and practices of negotiation and conflict resolution | 2 |
T-W-3 | Negotiation theory – strategies and styles | 1 |
T-W-4 | Different types of business negotiations | 2 |
T-W-5 | Verbal and nonverbal communication | 2 |
T-W-6 | Conflict management and conflict resolution | 2 |
T-W-7 | Communication in conflict management | 2 |
T-W-8 | Conciliation and mediation | 2 |
T-W-9 | Motivation | 1 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
A-A-1 | Class Participation | 15 |
A-A-2 | Short Essays | 7 |
A-A-3 | Group Negotiation | 15 |
37 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Class Participation | 15 |
A-W-2 | Independent analysis of lecture content and literature recognition | 7 |
A-W-3 | Preparation for the exam | 10 |
A-W-4 | Final Exam | 5 |
37 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | lecture |
M-2 | exercise |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: case study |
S-2 | Ocena podsumowująca: written exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 Student has the basic knowledge about effective communication, problem-solving, and influence techniques appropriate to a given situation. | — | — | C-1 | T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-1, T-W-2, T-A-1, T-A-2, T-A-3 | M-1, M-2 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 The student should be able to negotiate. | — | — | C-1 | T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-1, T-W-2, T-A-1, T-A-2, T-A-3 | M-1, M-2 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 The student proceed according to the rules of ethics. | — | — | C-1 | T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-1, T-W-2, T-A-1, T-A-2, T-A-3 | M-1, M-2 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 Student has the basic knowledge about effective communication, problem-solving, and influence techniques appropriate to a given situation. | 2,0 | |
3,0 | Basic knowledge of identify and employ effective communication, problem-solving, and influence techniques appropriate to a given situation. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 The student should be able to negotiate. | 2,0 | |
3,0 | The student should be able to negotiate. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 The student proceed according to the rules of ethics. | 2,0 | |
3,0 | The student proceed according to the rules of ethics. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Zartman W, Negotiation and Conflict Management: Essays on Theory and Practice, Routledge, 2009