Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Project Management II:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Project Management II | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Budownictwa Ogólnego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Completed course of Project Management I |
W-2 | Completed course of Site Management I |
W-3 | Completed course of Quality Managenebt Systems |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student to be familiar with organization and comencemment of construction project |
C-2 | Student to be familiar with time management of project |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
T-A-1 | Network schedules for the whole life-cycle of the Project, | 4 |
T-A-2 | Development of Project Management Plan (PMP) for construction process, | 6 |
T-A-3 | Project costs control in the whole life cycle, | 4 |
T-A-4 | Calculation of project activities progress by means of Percentage Complete method, | 3 |
T-A-5 | Earned Value Method with regards to all stages of Project, | 10 |
T-A-6 | Control of project execution, | 3 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | The life cycle of construction Project, | 2 |
T-W-2 | Basic functions of Employer in construction process, | 2 |
T-W-3 | The principles of time management in various stages of construction process, | 2 |
T-W-4 | The principles of Project Management Plan development, | 6 |
T-W-5 | Basic concepts and definitions of the Leadership | 4 |
T-W-6 | Project team organisation, | 2 |
T-W-7 | Responsibility Allocation Matrix (RAM) of Project - trainning, certificates, up-grading, | 2 |
T-W-8 | The scope of project technical dokumentation in comparison of execution effectiveness, | 2 |
T-W-9 | Trends` analysis of Activities progress with regards to base-line Plan, | 2 |
T-W-10 | Financial analysis of project progress during execution stage - Earned Value Method | 6 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
A-A-1 | Class Participation | 30 |
A-A-2 | Independent analysis of lexercises and ecture content and literature recognition | 21 |
A-A-3 | Preparation for each lesson | 7 |
A-A-4 | Preparation for the exam | 15 |
A-A-5 | Exam | 2 |
75 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Class Participation | 30 |
A-W-2 | Independent analysis of lecture content | 15 |
A-W-3 | Literature recognition | 9 |
A-W-4 | Preparation for the exam | 20 |
A-W-5 | Final Exam | 2 |
76 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | lecture |
M-2 | exercises |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: case study |
S-2 | Ocena podsumowująca: written exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM_1-_null_W01 Rozpoznaje potrzeby zasobów niezbędnych do realizacji inwestycji, definiuje i kontrolujekosztybudowy zgodnie z harmonogramem | — | — | C-1, C-2 | T-A-1, T-A-4, T-A-6, T-W-6, T-W-1, T-W-9 | M-1, M-2 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM_1-_null_U01 Tworzy zespół do realizacji projektu budowlanego, sporządza harmonogram działań inwestycyjnych. | — | — | C-1 | T-W-6, T-W-7 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM_1-_null_K01 Jest świadomy zachowania w sposób profesjonalny, jest zdolny do podejmowania decyzji w zakresie usprawnienia procesu inwestycyjnego. | — | — | C-1, C-2 | T-A-6, T-W-7 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM_1-_null_W01 Rozpoznaje potrzeby zasobów niezbędnych do realizacji inwestycji, definiuje i kontrolujekosztybudowy zgodnie z harmonogramem | 2,0 | |
3,0 | Rozwiązuje test w 60% , rozpoznaje zasoby ludzkie, materiałowe i sprzętowe niezbędne do realizacji inwestycji | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM_1-_null_U01 Tworzy zespół do realizacji projektu budowlanego, sporządza harmonogram działań inwestycyjnych. | 2,0 | |
3,0 | Potrafi określić skład zespołu do realizowanego projektu budowlanego | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM_1-_null_K01 Jest świadomy zachowania w sposób profesjonalny, jest zdolny do podejmowania decyzji w zakresie usprawnienia procesu inwestycyjnego. | 2,0 | |
3,0 | Ma świadomość posiadania wiedzy lecz nie potrafi wykorzystać jej w dostatecznym stopniu | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Kerzner Harold, Project Management - A system approach to planning, scheduling and control, John Wiley &Sons, 2003
- Kerzner Harold, Advanced Project Management – edycja polska, John Wiley &Sons, 2004
- Rory Burke, Project management – planning and control, John Wiley &Sons, 1993