Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Construction systems:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Construction systems | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Projektowania Architektonicznego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Olga Kopczyńska <okopczynska.zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | The student knows and understands the basics of structure design, knows construction materials, knows and understands the issues of structural durability. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | The student is able to design a simple wooden, steel or reinforced concrete (concrete) structure. The student can read and interpret a structural design. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | 1. Introduction to the subject. 2. Basic information on construction materials: wood, steel, concrete. 3. Principles of designing basic elements of wooden, steel and concrete structures. 4. Standards and regulations for designing the structure of objects. 5. Securing elements of building constructions. 6. Reading and interpretation of construction projects. 7. Design of a simple structure of a wooden, steel or reinforced concrete object. | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures Studying literature Self-study | 50 |
50 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | The student is aware of the need for self-development, professional responsibility, understands the need to cooperate with an inter-industry team. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Informative lecture, design exercises |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WA_1-_WA/Co-sys_W01 Students knowns and understands the theoretical foundations of Construcion Systems. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WA_1-_WA/Co-sys_U01 Design and detailing of basic reinforced in the construction systems. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WA_1-_WA/Co-sys_K01 The student understands the need for lifelong learning. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WA_1-_WA/Co-sys_W01 Students knowns and understands the theoretical foundations of Construcion Systems. | 2,0 | |
3,0 | Work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WA_1-_WA/Co-sys_U01 Design and detailing of basic reinforced in the construction systems. | 2,0 | |
3,0 | Student is able to design simple elements of construction systems. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WA_1-_WA/Co-sys_K01 The student understands the need for lifelong learning. | 2,0 | |
3,0 | The student understands and discribes the construction systems. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Design of Structural Elements, Spon, 2009
- Morris, L.J. & Plum, D.R., Stryctural Steelwork Design to BS5950, Prentice Hall, 2nd Edition