Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Inżynieria chemiczna i procesowa (S2)
specjalność: Inżynieria procesowa

Sylabus przedmiotu Praca magisterska:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Inżynieria chemiczna i procesowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Praca magisterska
Specjalność Inżynieria procesów w technologiach przetwórczych
Jednostka prowadząca Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej
Nauczyciel odpowiedzialny Paulina Pianko-Oprych <Paulina.Pianko@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Tomasz Aleksandrzak <Tomasz.Aleksandrzak@zut.edu.pl>, Bogdan Ambrożek <Bogdan.Ambrozek@zut.edu.pl>, Magdalena Cudak <Magdalena.Cudak@zut.edu.pl>, Dorota Downarowicz <Dorota.Downarowicz@zut.edu.pl>, Elżbieta Gabruś <Elzbieta.Gabrus@zut.edu.pl>, Joanna Karcz <Joanna.Karcz@zut.edu.pl>, Anna Kiełbus-Rąpała <Anna.Kielbus-Rapala@zut.edu.pl>, Marian Kordas <Marian.Kordas@zut.edu.pl>, Małgorzata Latzke <malgorzata.latzke@zut.edu.pl>, Marta Major-Godlewska <Marta.Major@zut.edu.pl>, Halina Murasiewicz <Halina.Murasiewicz@zut.edu.pl>, Paulina Pianko-Oprych <Paulina.Pianko@zut.edu.pl>, Rafał Rakoczy <Rafal.Rakoczy@zut.edu.pl>, Jolanta Szoplik <Jolanta.Szoplik@zut.edu.pl>, Konrad Witkiewicz <Konrad.Witkiewicz@zut.edu.pl>, Barbara Zakrzewska <Barbara.Zakrzewska@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 20,0 ECTS (formy) 20,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
praca dyplomowaPD3 0 20,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Zaliczenie przedmiotów z semestru I oraz II

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Wykształcenie absolwenta posiadającego pogłębioną i rozszerzoną wiedzę i umiejetności z obszaru inżynierii chemicznej i procesowej w zakresie specjalności inżynieria procesowa, którą potrafi zastosować do rozwiązywania złożonych zadań inzynierskich
C-2Przygotowanie absolwenta posiadającego umiejętność posługiwania się literaturą fachową, gromadzenia, przetwarzania oraz pisemnego i ustnego przekazywania informacji

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
praca dyplomowa
T-PD-1Zapoznanie studenta z zaleceniami dotyczącymi układu treści magisterskich prac dyplomowych0
T-PD-2Zebranie i przeanalizowanie przez studenta literatury zawierajacej aktualny stan wiedzy na temat zagadnienia, które stanowi przedmiot pracy. Zestawienie przez studenta cytowanej w pracy literatury0
T-PD-3Sformułowanie przez studenta podstawowych założeń, które powinny ujmować sprecyzowanie rozwiązywanego przez niego problemu0
T-PD-4W zależności od specyfiki pracy wykonanie przez studenta części pomiarowej/projektowej lub obliczeniowej pracy0
T-PD-5Przeprowadzenie przez studenta analizy otrzymanych wyników pracy. Sformułowanie przez studenta wniosków końcowych.0
T-PD-6Wykonanie przez studenta oprawy graficznej pracy dyplomowej. zestawienie tabel i innych załączników pracy dyplomowej.0
T-PD-7Zredagowanie przez studenta dyplomowej pracy magisterskiej.0
T-PD-8Przygotowanie się studenta do obrony pracy magisterskiej0
0

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
praca dyplomowa
A-PD-1Zebranie i przeanalizowanie literatury przedmiotu stanowiącej przedmiot pracy magisterskiej60
A-PD-2W zależności od specyfiki wykonywanej pracy wykonanie pomiarów/projektu lub obliczeń200
A-PD-3Przeprowadzenie analizy otrzymanych wyników pracy90
A-PD-4Zredagowanie pracy magisterskiej150
A-PD-5Konsultowanie wyników pracy na poszczególnych etapach jej wykonywania z promotorem60
A-PD-6Przygotowanie się do obrony pracy magisterskiej40
600

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Samodzielna praca studenta
M-2Konsultacje z promotorem pracy magisterskiej

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie na podstawie dwóch pozytywnych recenzji

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
ICHP_2A_C06-14_W01
Student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa na kierunku studiów inżynieria chemiczna i procesowa
ICHP_2A_W05C-1T-PD-1, T-PD-5, T-PD-2, T-PD-6, T-PD-7, T-PD-3, T-PD-8, T-PD-4M-2, M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
ICHP_2A_C06-14_U01
Student potrafi pozyskiwac i krytycznie oceniać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł
ICHP_2A_U01C-2T-PD-1, T-PD-5, T-PD-2, T-PD-6, T-PD-7, T-PD-3, T-PD-8, T-PD-4M-2, M-1S-1
ICHP_2A_C06-14_U02
Student potrafi weryfikować koncepcje rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa
ICHP_2A_U11C-1T-PD-1, T-PD-5, T-PD-2, T-PD-6, T-PD-7, T-PD-3, T-PD-8, T-PD-4M-2, M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
ICHP_2A_C06-14_K01
student rozumie potrzebę ciagłego kształcenia i doskonalenia zawodowego
ICHP_2A_K01C-2, C-1T-PD-1, T-PD-5, T-PD-2, T-PD-6, T-PD-7, T-PD-3, T-PD-8, T-PD-4M-2, M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
ICHP_2A_C06-14_W01
Student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa na kierunku studiów inżynieria chemiczna i procesowa
2,0student nie potrafi objaśniać kluczowych operacji i procesów z zakresu specjalności inżynieria procesowa
3,0student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu podstawowym
3,5student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu więcej niż podstawowym
4,0student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu zaawansowanym
4,5student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu zaawansowanym i przedstawić ich opis matematyczny
5,0student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu zaawansowanym, przedstawic ich szczegółowy opis matematyczny

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
ICHP_2A_C06-14_U01
Student potrafi pozyskiwac i krytycznie oceniać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł
2,0student nie potrafi pozyskiwać i krytycznie oceniać informacji z literatury
3,0student potrafi pozyskiwać informacje z literatury w stopniu podstawowym
3,5student potrafi pozyskiwać informacje z literatury i oceniać je w stopniu podstawowym
4,0student potrafi pozyskiwać i krytycznie oceniać informacje z literatury w języku polskim
4,5student potrafi pozyskiwać i krytycznie opracować informacje z literatury z wybranych źródeł
5,0student potrafi pozyskiwać informacje z literatury z różnych źródeł i krytycznie analizować materiał obcojęzyczny
ICHP_2A_C06-14_U02
Student potrafi weryfikować koncepcje rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa
2,0student nie potrafi weryfikować koncepcji rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa
3,0student potrafi weryfikować koncepcje rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa w stopniu podstawowym
3,5student potrafi weryfikować koncepcje rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa w stopniu więcej niż podstawowym
4,0student potrafi weryfikować rożne koncepcje rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa
4,5student potrafi weryfikować wiele koncepcji rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa
5,0student potrafi weryfikować wiele koncepcji rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa w stopniu zaawansowanym

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
ICHP_2A_C06-14_K01
student rozumie potrzebę ciagłego kształcenia i doskonalenia zawodowego
2,0student nie rozumie potrzeby ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
3,0student w podstawowym stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
3,5student w więcej niż podstawowym stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
4,0student w szerokim stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
4,5student w bardzo szerokim stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
5,0student w bardzo szerokim stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego i wykazuje kreatywną postawę w tym kierunku

Literatura podstawowa

  1. Brandt S., Analiza danych. Wydanie drugie zmienione, PWN, Warszawa, 2002, ISBN 83-01-12986-7
  2. Klonecki W., Statystyka dla inżynierów, PWN, Warszawa, 1999, ISBN 83-01-12754-6
  3. Kukiełka L., Podstawy badań inżynierskich, PWN, Warszawa, 2002, ISBN 83-01-13749-5
  4. Praca zbiorowa pod red. J. Kamińskiej-Szmaj, Słownik ortograficzno-gramatyczny języka polskiego z zasadami ortografii i interpunkcji, Wydawnictwo EUROPA, Wrocław, 2002
  5. Domański P., English: Science and technology, WNT, Warszawa, 1996, ISBN 83-204-1968-9
  6. Seidel K-H., Słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski, Wydawnictwo REA s.J., Warszawa, 2005, ISBN 83-7141-523-0
  7. Praca zbiorowa pod red. J. Linde-Usiekniewicz, Wielki Słownik Angielsko-Polski PWN-Oxford, PWN, Warszawa, 2002, ISBN 83-01-13708-8

Literatura dodatkowa

  1. Nowak R., Statystyka dla fizyków, PWN, Warszawa, 2002, ISBN 83-01-13702-9
  2. Praca zbiorowa pod red. M. Bańko, Inny słownik języka polskiego PWN, t. I oraz II, PWN, Warszawa, 2000
  3. Miodek J., Słownik Ojczyzny Polszczyzny, Wydawnictwo EUROPA, Wrocława, 2002, ISBN 83-87977-92-6

Treści programowe - praca dyplomowa

KODTreść programowaGodziny
T-PD-1Zapoznanie studenta z zaleceniami dotyczącymi układu treści magisterskich prac dyplomowych0
T-PD-2Zebranie i przeanalizowanie przez studenta literatury zawierajacej aktualny stan wiedzy na temat zagadnienia, które stanowi przedmiot pracy. Zestawienie przez studenta cytowanej w pracy literatury0
T-PD-3Sformułowanie przez studenta podstawowych założeń, które powinny ujmować sprecyzowanie rozwiązywanego przez niego problemu0
T-PD-4W zależności od specyfiki pracy wykonanie przez studenta części pomiarowej/projektowej lub obliczeniowej pracy0
T-PD-5Przeprowadzenie przez studenta analizy otrzymanych wyników pracy. Sformułowanie przez studenta wniosków końcowych.0
T-PD-6Wykonanie przez studenta oprawy graficznej pracy dyplomowej. zestawienie tabel i innych załączników pracy dyplomowej.0
T-PD-7Zredagowanie przez studenta dyplomowej pracy magisterskiej.0
T-PD-8Przygotowanie się studenta do obrony pracy magisterskiej0
0

Formy aktywności - praca dyplomowa

KODForma aktywnościGodziny
A-PD-1Zebranie i przeanalizowanie literatury przedmiotu stanowiącej przedmiot pracy magisterskiej60
A-PD-2W zależności od specyfiki wykonywanej pracy wykonanie pomiarów/projektu lub obliczeń200
A-PD-3Przeprowadzenie analizy otrzymanych wyników pracy90
A-PD-4Zredagowanie pracy magisterskiej150
A-PD-5Konsultowanie wyników pracy na poszczególnych etapach jej wykonywania z promotorem60
A-PD-6Przygotowanie się do obrony pracy magisterskiej40
600
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięICHP_2A_C06-14_W01Student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa na kierunku studiów inżynieria chemiczna i procesowa
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówICHP_2A_W05ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę szczegółową obejmującą kluczowe operacje i procesy z zakresu wybranej specjalności kierunku studiów inżynieria chemiczna i procesowa
Cel przedmiotuC-1Wykształcenie absolwenta posiadającego pogłębioną i rozszerzoną wiedzę i umiejetności z obszaru inżynierii chemicznej i procesowej w zakresie specjalności inżynieria procesowa, którą potrafi zastosować do rozwiązywania złożonych zadań inzynierskich
Treści programoweT-PD-1Zapoznanie studenta z zaleceniami dotyczącymi układu treści magisterskich prac dyplomowych
T-PD-5Przeprowadzenie przez studenta analizy otrzymanych wyników pracy. Sformułowanie przez studenta wniosków końcowych.
T-PD-2Zebranie i przeanalizowanie przez studenta literatury zawierajacej aktualny stan wiedzy na temat zagadnienia, które stanowi przedmiot pracy. Zestawienie przez studenta cytowanej w pracy literatury
T-PD-6Wykonanie przez studenta oprawy graficznej pracy dyplomowej. zestawienie tabel i innych załączników pracy dyplomowej.
T-PD-7Zredagowanie przez studenta dyplomowej pracy magisterskiej.
T-PD-3Sformułowanie przez studenta podstawowych założeń, które powinny ujmować sprecyzowanie rozwiązywanego przez niego problemu
T-PD-8Przygotowanie się studenta do obrony pracy magisterskiej
T-PD-4W zależności od specyfiki pracy wykonanie przez studenta części pomiarowej/projektowej lub obliczeniowej pracy
Metody nauczaniaM-2Konsultacje z promotorem pracy magisterskiej
M-1Samodzielna praca studenta
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie na podstawie dwóch pozytywnych recenzji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie potrafi objaśniać kluczowych operacji i procesów z zakresu specjalności inżynieria procesowa
3,0student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu podstawowym
3,5student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu więcej niż podstawowym
4,0student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu zaawansowanym
4,5student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu zaawansowanym i przedstawić ich opis matematyczny
5,0student potrafi objaśniać kluczowe operacje i procesy z zakresu specjalności inżynieria procesowa w stopniu zaawansowanym, przedstawic ich szczegółowy opis matematyczny
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięICHP_2A_C06-14_U01Student potrafi pozyskiwac i krytycznie oceniać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówICHP_2A_U01posiada umiejętność pozyskiwania i krytycznej oceny informacji z literatury, baz danych oraz innych źródeł, również w języku obcym, oraz formułowania na tej podstawie wyczerpujących opinii i raportów
Cel przedmiotuC-2Przygotowanie absolwenta posiadającego umiejętność posługiwania się literaturą fachową, gromadzenia, przetwarzania oraz pisemnego i ustnego przekazywania informacji
Treści programoweT-PD-1Zapoznanie studenta z zaleceniami dotyczącymi układu treści magisterskich prac dyplomowych
T-PD-5Przeprowadzenie przez studenta analizy otrzymanych wyników pracy. Sformułowanie przez studenta wniosków końcowych.
T-PD-2Zebranie i przeanalizowanie przez studenta literatury zawierajacej aktualny stan wiedzy na temat zagadnienia, które stanowi przedmiot pracy. Zestawienie przez studenta cytowanej w pracy literatury
T-PD-6Wykonanie przez studenta oprawy graficznej pracy dyplomowej. zestawienie tabel i innych załączników pracy dyplomowej.
T-PD-7Zredagowanie przez studenta dyplomowej pracy magisterskiej.
T-PD-3Sformułowanie przez studenta podstawowych założeń, które powinny ujmować sprecyzowanie rozwiązywanego przez niego problemu
T-PD-8Przygotowanie się studenta do obrony pracy magisterskiej
T-PD-4W zależności od specyfiki pracy wykonanie przez studenta części pomiarowej/projektowej lub obliczeniowej pracy
Metody nauczaniaM-2Konsultacje z promotorem pracy magisterskiej
M-1Samodzielna praca studenta
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie na podstawie dwóch pozytywnych recenzji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie potrafi pozyskiwać i krytycznie oceniać informacji z literatury
3,0student potrafi pozyskiwać informacje z literatury w stopniu podstawowym
3,5student potrafi pozyskiwać informacje z literatury i oceniać je w stopniu podstawowym
4,0student potrafi pozyskiwać i krytycznie oceniać informacje z literatury w języku polskim
4,5student potrafi pozyskiwać i krytycznie opracować informacje z literatury z wybranych źródeł
5,0student potrafi pozyskiwać informacje z literatury z różnych źródeł i krytycznie analizować materiał obcojęzyczny
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięICHP_2A_C06-14_U02Student potrafi weryfikować koncepcje rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówICHP_2A_U11potrafi weryfikować koncepcje rozwiązań inżynierskich w odniesieniu do stanu wiedzy w inżynierii chemicznej i procesowej a w szczególności w zakresie swojej specjalności
Cel przedmiotuC-1Wykształcenie absolwenta posiadającego pogłębioną i rozszerzoną wiedzę i umiejetności z obszaru inżynierii chemicznej i procesowej w zakresie specjalności inżynieria procesowa, którą potrafi zastosować do rozwiązywania złożonych zadań inzynierskich
Treści programoweT-PD-1Zapoznanie studenta z zaleceniami dotyczącymi układu treści magisterskich prac dyplomowych
T-PD-5Przeprowadzenie przez studenta analizy otrzymanych wyników pracy. Sformułowanie przez studenta wniosków końcowych.
T-PD-2Zebranie i przeanalizowanie przez studenta literatury zawierajacej aktualny stan wiedzy na temat zagadnienia, które stanowi przedmiot pracy. Zestawienie przez studenta cytowanej w pracy literatury
T-PD-6Wykonanie przez studenta oprawy graficznej pracy dyplomowej. zestawienie tabel i innych załączników pracy dyplomowej.
T-PD-7Zredagowanie przez studenta dyplomowej pracy magisterskiej.
T-PD-3Sformułowanie przez studenta podstawowych założeń, które powinny ujmować sprecyzowanie rozwiązywanego przez niego problemu
T-PD-8Przygotowanie się studenta do obrony pracy magisterskiej
T-PD-4W zależności od specyfiki pracy wykonanie przez studenta części pomiarowej/projektowej lub obliczeniowej pracy
Metody nauczaniaM-2Konsultacje z promotorem pracy magisterskiej
M-1Samodzielna praca studenta
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie na podstawie dwóch pozytywnych recenzji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie potrafi weryfikować koncepcji rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa
3,0student potrafi weryfikować koncepcje rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa w stopniu podstawowym
3,5student potrafi weryfikować koncepcje rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa w stopniu więcej niż podstawowym
4,0student potrafi weryfikować rożne koncepcje rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa
4,5student potrafi weryfikować wiele koncepcji rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa
5,0student potrafi weryfikować wiele koncepcji rozwiązań inżynierskich w zakresie specjalności inżynieria procesowa w stopniu zaawansowanym
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięICHP_2A_C06-14_K01student rozumie potrzebę ciagłego kształcenia i doskonalenia zawodowego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówICHP_2A_K01posiada świadomość potrzeby ciągłego kształcenia i doskonalenia zawodowego, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób
Cel przedmiotuC-2Przygotowanie absolwenta posiadającego umiejętność posługiwania się literaturą fachową, gromadzenia, przetwarzania oraz pisemnego i ustnego przekazywania informacji
C-1Wykształcenie absolwenta posiadającego pogłębioną i rozszerzoną wiedzę i umiejetności z obszaru inżynierii chemicznej i procesowej w zakresie specjalności inżynieria procesowa, którą potrafi zastosować do rozwiązywania złożonych zadań inzynierskich
Treści programoweT-PD-1Zapoznanie studenta z zaleceniami dotyczącymi układu treści magisterskich prac dyplomowych
T-PD-5Przeprowadzenie przez studenta analizy otrzymanych wyników pracy. Sformułowanie przez studenta wniosków końcowych.
T-PD-2Zebranie i przeanalizowanie przez studenta literatury zawierajacej aktualny stan wiedzy na temat zagadnienia, które stanowi przedmiot pracy. Zestawienie przez studenta cytowanej w pracy literatury
T-PD-6Wykonanie przez studenta oprawy graficznej pracy dyplomowej. zestawienie tabel i innych załączników pracy dyplomowej.
T-PD-7Zredagowanie przez studenta dyplomowej pracy magisterskiej.
T-PD-3Sformułowanie przez studenta podstawowych założeń, które powinny ujmować sprecyzowanie rozwiązywanego przez niego problemu
T-PD-8Przygotowanie się studenta do obrony pracy magisterskiej
T-PD-4W zależności od specyfiki pracy wykonanie przez studenta części pomiarowej/projektowej lub obliczeniowej pracy
Metody nauczaniaM-2Konsultacje z promotorem pracy magisterskiej
M-1Samodzielna praca studenta
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie na podstawie dwóch pozytywnych recenzji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie rozumie potrzeby ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
3,0student w podstawowym stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
3,5student w więcej niż podstawowym stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
4,0student w szerokim stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
4,5student w bardzo szerokim stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego
5,0student w bardzo szerokim stopniu rozumie potrzebę ciągłego kształcenia się i doskonalenia zawodowego i wykazuje kreatywną postawę w tym kierunku
zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.