Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | TI_2A_C07_U01 | Student umie zaplanować działania konieczne do napisania pracy dyplomowej oraz zrealizować te działania. Potrafi przygotować prezentację multimedialną na temat swojej pracy dyplomowej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TI_2A_U13 | Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych źródeł, także w języku angielskim; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie. |
---|
TI_2A_U14 | Potrafi biegle porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku obcym. |
TI_2A_U15 | Wykazuje umiejętność napisania opracowania wyników pracy badawczej w języku polskim oraz krótkiego doniesienia naukowego w języku obcym na podstawie własnych badań. |
TI_2A_U16 | Posiada umiejętność wystąpień ustnych w języku polskim i w języku obcym dotyczącą zagadnień szczegółowych studiowanej dyscypliny inżynierskiej. |
Cel przedmiotu | C-2 | Zapoznanie studenta z pracami dyplomowymi realizowanymi przez innych studentów grupy seminaryjnej. |
---|
C-1 | Przygotowanie studenta do realizacji własnej pracy dyplomowej |
Treści programowe | T-S-2 | Cel realizacji pracy dyplomowej. Zakres i metodyka realizacji pracy dyplomowej. |
---|
T-S-1 | Omówienie procedury dyplomowania obowiązującej na WE ZUT oraz wybranych aspektów prawa autorskiego, powiązanych z przygotowaniem pracy dyplomowej |
T-S-5 | Multimedialne prezentacje omawiające w sposób poszerzony wyniki uzyskane w ramach prac nad przygotowaniem prac dyplomowych, przedstawienie stanu realizacji prac w świetle przyjętego harmonogramu przygotowania pracy oraz przedstawienie wizji i zakresu docelowej prezentacji multimedialnej przygotowywanej na egzamin dyplomowy. Dyskusja nad treścią prezentacji. |
T-S-4 | Multimedialne prezentacje przedstawiające tematy i zakres prac dyplomowych wykonywanych przez członków grupy seminaryjnej, literaturę przedmiotu, szczegółowy harmonogram przygotowania pracy i zakres wykorzystywanych metod, a także uzyskane wyniki wstępne. Dyskusja nad treścią prezentacji. |
T-S-6 | Zaliczenie seminarium |
T-S-3 | Omówienie etapów pisania pracy dyplomowej oraz zapoznanie studentów z wymaganiami, jakie taka praca musi spełniać |
Metody nauczania | M-1 | Prezentacja |
---|
M-2 | Dyskusja |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena na podstawie aktywności studenta podczas dyskusji nad pracami dyplomowymi realizowanymi przez innych członków grupy seminaryjnej. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena wystawiana na podstawie prezentacji przygotowanych przez danego studenta z uwzględnieniem jego aktywności podczas zajęć w trakcie całego semestru. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie opracował karty tematu pracy dyplomowej. |
3,0 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej. Student umie zaplanować działania konieczne do napisania pracy dyplomowej oraz zrealizować te działania. Potrafi przygotować prezentację multimedialną na temat swojej pracy dyplomowej. |
3,5 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy magisterskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu i opracował wersję angielską tematu pracy. |
4,0 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy magisterskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy a także wskazał główne etapy jej realizacji. |
4,5 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy magisterskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy, wskazał główne etapy realizacji pracy i dodatkowo opracował realistyczny harmonogram jej realizacji. |
5,0 | Student opracował kartę tematu pracy dyplomowej w terminie. Dodatkowo zaprezentował poprawnie temat pracy magisterskiej zgodnie z przygotowaną kartą tego tematu, opracował wersję angielską tematu pracy, wskazał główne etapy realizacji pracy, opracował realistyczny harmonogram realizacji pracy i dodatkowo opracował wykaz niezbędnej literatury do jej napisania. |