Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | EL_2A_A01-01_U02 | Student rozumie większość czytanych tekstów i używa podstawowego słownictwa specjalistycznego ze swojej dziedziny |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_2A_U04 | Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego lub badawczego oraz poprowadzić dyskusję dotyczącą przedstawionej prezentacji (w języku polskim i języku obcym) |
---|
EL_2A_U06 | Ma umiejętności językowe w zakresie studiowanej dyscypliny zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
Cel przedmiotu | C-2 | Umiejętność samodzielnej pracy studenta z tekstami związanymi z kierunkiem kształcenia. |
---|
Treści programowe | T-LK-6 | Prądnica (The Generator) |
---|
T-LK-7 | Silnik elektryczny (The Electric Motor) |
T-LK-10 | Historia zarządzania energią (The History of Energy Management) |
T-LK-11 | Nowoczesne źródła energii (Modern Energy Sources) |
T-LK-13 | Elektrownie atomowe (Nuclear Power Plants) |
T-LK-5 | Transformator (The Transformer)
Zdania złożone, spójniki i łączniki międzyzdaniowe. (Complex sentences, conjuctions and conjunctive adverbs.) |
T-LK-15 | Elektrownie słoneczne (Solar Systems) |
T-LK-8 | Prąd wysokiego napięcia i systemy przesyłania energii elektrycznej (High Voltage Direct Current Transmission) |
T-LK-9 | Podstawy wiedzy o energii (Energy – The Basics) |
T-LK-12 | Elektrownie tradycyjne - węglowe (Coal-Fired Power Stations) |
T-LK-1 | Słownictwo i teksty specjalistyczne dotyczące następujących zagadnień:
Zjawisko elektryczności (The Phenomenon of Electricity)
Techniki i strategie czytania tekstów fachowych. Struktura tekstu fachowego. (Strategies and techniques of reading professional texts. Professional text structure) |
T-LK-2 | Obwody elektryczne (Electrical Circuits)
Budowa zdań w tekstach fachowych. Strona bierna i formy pokrewne. (Sentece structure in professional texts. Passive and related forms). |
T-LK-4 | Wytwarzanie i systemy przesyłowe prądu (Electric Power Transmission and Distribution Systems)
Związki frazeologiczne w publikacjach naukowych (Collocations and idioms in scientific papers) |
T-LK-14 | Elektrownie wiatrowe (Windpower)
Prezentacja i ewaluacja w formie pytań, dyskusji i uzasadniania swojego stanowiska. Rozważanie zalet i wad przedstawionego rozwiązania. (Presentation and evaluation of one’s viewpoint conducted in the form of questions and discussion. Speculation on the advantages and disadvantages of the demonstrated solution.) |
T-LK-3 | Prąd stały i zmienny (The War of Currents)
Zdania względne (Relative sentences) |
Metody nauczania | M-1 | zajęcia praktyczne |
---|
M-5 | praca z tekstem |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: prezentacja (F) |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: egzamin pisemny (P) |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student rozumie większość czytanych tekstów specjalistycznych. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |