Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Ekonomia (N1)

Sylabus przedmiotu Podstawy podejmowania decyzji logistycznych:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Ekonomia
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Podstawy podejmowania decyzji logistycznych
Specjalność Logistyka w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Beata Szczecińska <Beata.Szczecinska@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW4 9 1,00,50zaliczenie
konwersatoriaK4 9 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Student powinien posiadać podstawowe informacje dotyczące zarządzania, podejmowania decyzji oraz umiejętność analizy danych

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zapoznanie studentów z etapami podejmowania decyzji logistycznych, metodami wspomagającymi rozwiązanie logistycznego problemu decyzyjnego
C-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
konwersatoria
T-K-1Ustalanie przyczyn problemów logistycznych1
T-K-2Metody wyboru lokalizacji zakładu produkcyjnego oraz magazynu1
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa2
T-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)1
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego1
T-K-6Ocena różnych rodzajów transportu i wybór rodzaju transportu (analiza sytuacyjna)2
T-K-7Zaliczenie pisemne z konwersatoriów1
9
wykłady
T-W-1Decyzje logistyczne w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw1
T-W-2Analiza systemów logistycznych2
T-W-3Problemy lokalizacji w systemach logistycznych1
T-W-4Podejmowanie decyzji w zarządzaniu zapasami1
T-W-5Podejmowanie decyzji w procesach transportowych1
T-W-6Podejmowanie decyzji w podsystemie produkcji1
T-W-7Problemy strategiczne w systemach logistycznych1
T-W-8Zaliczenie pisemne z wykładów1
9

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
konwersatoria
A-K-1Uczestnictwo w konwersatoriach9
A-K-2Zapoznanie się z literaturą przedmiotu11
A-K-3Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego z tematyki konwersatoriów10
30
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w wykładach9
A-W-2Studiowanie literatury przedmiotu11
A-W-3Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego z wykładów10
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metoda podająca/Wykłąd informacyjny
M-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
M-3Metody aktywizujące/ metoda sytuacyjna i przypadków

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocena okresowych osiągnięć studenta
S-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z konwersatoriów: test i zadania
S-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z wykładów - test

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D8/5_W01
Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
E_1A_W05C-1T-W-6, T-W-2, T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-7M-1, M-2S-3
E_1A_D8/5_W02
Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
E_1A_W07, E_1A_W12C-2, C-1T-W-6, T-W-2, T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-7M-1, M-2S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D8/5_U01
Posiada umiejętność zastosowania określonych metod analitycznych i matematycznych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
E_1A_U08, E_1A_U09C-2, C-1T-K-6, T-K-1, T-K-2, T-K-4, T-K-5, T-K-3M-2, M-3S-2, S-1
E_1A_D8/5_U02
Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
E_1A_U11, E_1A_U12C-2, C-1T-K-6, T-K-1, T-K-2, T-K-4, T-K-5, T-K-3M-2, M-3S-2, S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D8/5_K01
Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego
E_1A_K01C-2T-K-4, T-K-5, T-K-3M-3S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_D8/5_W01
Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
2,0Nie objaśnia poszczególnych etapów procesu podejmowania decyzji logistycznych
3,0Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dostatecznym
3,5Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dość dobrym
4,0Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dobrym
4,5Objaśnia z niewielkimi błędami poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
5,0Objaśnia bezbłędnie poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
E_1A_D8/5_W02
Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
2,0Nie rozróżnia podstawowych metod analitycznych i matematycznych przydatnych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,0Rozróżnia podstawowe metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,5Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego w stopniu dość dobrym
4,0Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego w stopniu dobrym
4,5Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego z niewielkimi błędami
5,0Rozróżnia bezbłędnie metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_D8/5_U01
Posiada umiejętność zastosowania określonych metod analitycznych i matematycznych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
2,0Nie umie zastosować właściwej metody analitycznej i matematycznej do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,0Umie zastosować metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego wskazaną przez prowadzącego
3,5Umie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego przy niewielkiej pomocy prowadzącego
4,0Umie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
4,5Umie z niewielkimi błędami zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
5,0Umie bezbłędnie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
E_1A_D8/5_U02
Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
2,0Nie potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególnych etapów procesu podejmowania decyzji logistycznych
3,0Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dostatecznym
3,5Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dość dobrym
4,0Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dobrym
4,5Potrafi z niewielkimi błędami uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
5,0Potrafi bezbłędnie uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_D8/5_K01
Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego
2,0Nie jest przygotowany do pracy w zespole
3,0Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dostatecznym
3,5Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dość dobrym
4,0Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dobrym
4,5Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu więcej niż dobrym
5,0Jest idealnie przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego

Literatura podstawowa

  1. Coyle J.J., Bardi E.J., Langley Jr.C.J., Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa, 2002
  2. Kisperska-Moroń D., Podstawy podejmowania decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie, Wyd. AE w Katowicach, Katowice, 2002
  3. Szymczak M., Decyzje logistyczne z Excelem, Difin, Warszawa, 2011

Literatura dodatkowa

  1. Abt S., Zarządzanie logistyczne z ćwiczeniach, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań, 2001
  2. Witkowski J., Zarządzanie łańcuchem dostaw, PWE, Warszawa, 2003

Treści programowe - konwersatoria

KODTreść programowaGodziny
T-K-1Ustalanie przyczyn problemów logistycznych1
T-K-2Metody wyboru lokalizacji zakładu produkcyjnego oraz magazynu1
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa2
T-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)1
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego1
T-K-6Ocena różnych rodzajów transportu i wybór rodzaju transportu (analiza sytuacyjna)2
T-K-7Zaliczenie pisemne z konwersatoriów1
9

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Decyzje logistyczne w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw1
T-W-2Analiza systemów logistycznych2
T-W-3Problemy lokalizacji w systemach logistycznych1
T-W-4Podejmowanie decyzji w zarządzaniu zapasami1
T-W-5Podejmowanie decyzji w procesach transportowych1
T-W-6Podejmowanie decyzji w podsystemie produkcji1
T-W-7Problemy strategiczne w systemach logistycznych1
T-W-8Zaliczenie pisemne z wykładów1
9

Formy aktywności - konwersatoria

KODForma aktywnościGodziny
A-K-1Uczestnictwo w konwersatoriach9
A-K-2Zapoznanie się z literaturą przedmiotu11
A-K-3Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego z tematyki konwersatoriów10
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w wykładach9
A-W-2Studiowanie literatury przedmiotu11
A-W-3Przygotowanie się do zaliczenia pisemnego z wykładów10
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_W01Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W05Ma podstawową wiedzę o człowieku jako podmiocie tworzącym i działającym w strukturach społeczno-gospodarczych oraz zna prawidłowości związane z ich funkcjonowaniem
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z etapami podejmowania decyzji logistycznych, metodami wspomagającymi rozwiązanie logistycznego problemu decyzyjnego
Treści programoweT-W-6Podejmowanie decyzji w podsystemie produkcji
T-W-2Analiza systemów logistycznych
T-W-1Decyzje logistyczne w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw
T-W-3Problemy lokalizacji w systemach logistycznych
T-W-4Podejmowanie decyzji w zarządzaniu zapasami
T-W-5Podejmowanie decyzji w procesach transportowych
T-W-7Problemy strategiczne w systemach logistycznych
Metody nauczaniaM-1Metoda podająca/Wykłąd informacyjny
M-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z wykładów - test
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie objaśnia poszczególnych etapów procesu podejmowania decyzji logistycznych
3,0Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dostatecznym
3,5Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dość dobrym
4,0Objaśnia poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dobrym
4,5Objaśnia z niewielkimi błędami poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
5,0Objaśnia bezbłędnie poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_W02Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W07Ma podstawową wiedzę z zakresu metod ilościowych (w tym matematyki, statystyki, ekonometrii i teorii podejmowania decyzji) i zna przykłady ich zastosowań w praktyce gospodarczej
E_1A_W12Ma podstawową wiedzę o metodach analizy ekonomiczno-finansowej oraz planowania
Cel przedmiotuC-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej
C-1Zapoznanie studentów z etapami podejmowania decyzji logistycznych, metodami wspomagającymi rozwiązanie logistycznego problemu decyzyjnego
Treści programoweT-W-6Podejmowanie decyzji w podsystemie produkcji
T-W-2Analiza systemów logistycznych
T-W-1Decyzje logistyczne w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw
T-W-3Problemy lokalizacji w systemach logistycznych
T-W-4Podejmowanie decyzji w zarządzaniu zapasami
T-W-5Podejmowanie decyzji w procesach transportowych
T-W-7Problemy strategiczne w systemach logistycznych
Metody nauczaniaM-1Metoda podająca/Wykłąd informacyjny
M-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z konwersatoriów: test i zadania
S-3Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z wykładów - test
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie rozróżnia podstawowych metod analitycznych i matematycznych przydatnych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,0Rozróżnia podstawowe metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,5Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego w stopniu dość dobrym
4,0Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego w stopniu dobrym
4,5Rozróżnia metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego z niewielkimi błędami
5,0Rozróżnia bezbłędnie metody analityczne i matematyczne przydatne do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_U01Posiada umiejętność zastosowania określonych metod analitycznych i matematycznych do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U08Potrafi właściwie analizować przyczyny oraz przebieg procesów i zjawisk społecznych w zakresie ekonomii
E_1A_U09Potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne z wykorzystaniem standardowych metod badawczych
Cel przedmiotuC-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej
C-1Zapoznanie studentów z etapami podejmowania decyzji logistycznych, metodami wspomagającymi rozwiązanie logistycznego problemu decyzyjnego
Treści programoweT-K-6Ocena różnych rodzajów transportu i wybór rodzaju transportu (analiza sytuacyjna)
T-K-1Ustalanie przyczyn problemów logistycznych
T-K-2Metody wyboru lokalizacji zakładu produkcyjnego oraz magazynu
T-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa
Metody nauczaniaM-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
M-3Metody aktywizujące/ metoda sytuacyjna i przypadków
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z konwersatoriów: test i zadania
S-1Ocena formująca: Ocena okresowych osiągnięć studenta
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie umie zastosować właściwej metody analitycznej i matematycznej do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
3,0Umie zastosować metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego wskazaną przez prowadzącego
3,5Umie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego przy niewielkiej pomocy prowadzącego
4,0Umie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
4,5Umie z niewielkimi błędami zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
5,0Umie bezbłędnie zastosować właściwą metodę analityczną i matematyczną do rozwiązania logistycznego problemu decyzyjnego
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_U02Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U11Analizuje wskazane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia
E_1A_U12Posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych
Cel przedmiotuC-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej
C-1Zapoznanie studentów z etapami podejmowania decyzji logistycznych, metodami wspomagającymi rozwiązanie logistycznego problemu decyzyjnego
Treści programoweT-K-6Ocena różnych rodzajów transportu i wybór rodzaju transportu (analiza sytuacyjna)
T-K-1Ustalanie przyczyn problemów logistycznych
T-K-2Metody wyboru lokalizacji zakładu produkcyjnego oraz magazynu
T-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa
Metody nauczaniaM-2Metoda problemowa/Wykład problemowy
M-3Metody aktywizujące/ metoda sytuacyjna i przypadków
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z konwersatoriów: test i zadania
S-1Ocena formująca: Ocena okresowych osiągnięć studenta
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególnych etapów procesu podejmowania decyzji logistycznych
3,0Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dostatecznym
3,5Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dość dobrym
4,0Potrafi uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych w stopniu dobrym
4,5Potrafi z niewielkimi błędami uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
5,0Potrafi bezbłędnie uporządkować i zinterpretować poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji logistycznych
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D8/5_K01Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_K01Samodzielnej pracy oraz pracy w zespole (słuchanie, negocjacje, perswazja, prezentacja)
Cel przedmiotuC-2Wskazanie studentom na możliwości obniżania kosztów systemu logistycznego oraz poprawy pozycji konkurencyjnej
Treści programoweT-K-4Optymalizacja trasy przejazdu (analiza sytuacyjna)
T-K-5Podejmowanie decyzji logistycznych w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem rachunku ekonomicznego
T-K-3Analiza systemu logistycznego wybranego przedsiębiorstwa
Metody nauczaniaM-3Metody aktywizujące/ metoda sytuacyjna i przypadków
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena okresowych osiągnięć studenta
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie jest przygotowany do pracy w zespole
3,0Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dostatecznym
3,5Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dość dobrym
4,0Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu dobrym
4,5Jest przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego w stopniu więcej niż dobrym
5,0Jest idealnie przygotowany do pracy w zespole poprzez rozwiązanie w grupie problemu logistycznego