Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Ekonomia (N1)
specjalność: Rachunkowość i finanse w jednostkach gospodarczych

Sylabus przedmiotu Logistyka dystrybucji wyrobów gotowych:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Ekonomia
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Logistyka dystrybucji wyrobów gotowych
Specjalność Logistyka w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Beata Szczecińska <Beata.Szczecinska@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia egzamin Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW6 9 1,00,50egzamin
konwersatoriaK6 9 2,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Student powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu logistyki zaopatrzenia i produkcji, zarządzania przedsiębiorstwem oraz ekonomicznych uwarunkowań jego funkcjonowania.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Posiadanie wiedzy z zakresu logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie, a w szczególności zarządzania łańcuchem sprzedaży, efektywnym rozmieszczeniem wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym, zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, czyli np. koncepcji ECR.
C-2Umiejętność tworzenia modeli służących efektywnemu rozdysponowaniu produktów.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
konwersatoria
T-K-1Logistyczne kanały dystrybucji2
T-K-2Logistyczna obsługa odbiorcy1
T-K-3Metody prognozowania popytu rynku zewnętrznego1
T-K-4Systemy wspierania logistyki dystrybucji Elementy handlu elektronicznego w logistyce dystrybucji1
T-K-5Strategia Efektywnej obsługi konsumenta (ECR)1
T-K-6Model DRP – studium przypadku1
T-K-7Logistyka marketingowa w sieciach dystrybucyjnych Centra magazynowo-transportowe1
T-K-8Praca zaliczeniowa składająca się z 2 części, tj. teoretycznej - test jednokrotnego wyboru oraz praktycznej – zadania.1
9
wykłady
T-W-1Logistyczne kanały dystrybucji1
T-W-2Logistyczna obsługa odbiorcy1
T-W-3Metody prognozowania popytu na rynku2
T-W-4Systemy wspierania logistyki dystrybucji Elementy handlu elektronicznego w logistyce dystrybucji2
T-W-5Strategia efektywnej obsługi konsumenta (ECR)1
T-W-6Model DRP - studium przypadku1
T-W-7Logistyka marketingowa w sieciach dystrybucyjnych Centra magazynowo-transportowe1
9

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
konwersatoria
A-K-1Uczestnictwo w konwersatoriach9
A-K-2Praktyczne wykorzystanie wiedzy teoretycznej z wykładów20
A-K-3Przygotowanie do zaliczenia przedmiotu31
60
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w wykładach9
A-W-2Przygotowanie do egzaminu teorii z wykładów10
A-W-3Zapoznanie się z podstawową literaturą z zakresu Logistyki dystrybucji9
A-W-4Egzamin2
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
M-3Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe)

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Test jednokrotnego wyboru
S-2Ocena podsumowująca: Praca zaliczeniowa składająca się z części praktycznej – zadania.
S-3Ocena formująca: Ocena aktywności uczestnictwa studentów w zajęciach.

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D3/10_W01
Wiedza z zakresu logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie
E_1A_W01, E_1A_W07, E_1A_W10, E_1A_W15C-1T-W-3, T-W-2, T-W-6, T-W-5, T-W-7, T-W-1, T-W-4M-1, M-2S-3, S-1
E_1A_D3/10_W02
Wiedza z zakresu efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym
E_1A_W01, E_1A_W07, E_1A_W10, E_1A_W15C-1T-W-3, T-W-2, T-W-6, T-W-5, T-W-7, T-W-1, T-W-4M-1, M-2S-3, S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_D3/10_U01
Umiejętność zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, czyli np. koncepcji ECR.
E_1A_U01, E_1A_U02, E_1A_U03, E_1A_U07, E_1A_U20, E_1A_U10C-2T-K-3, T-K-1, T-K-5, T-K-4, T-K-2M-3, M-2S-2, S-3
E_1A_D3/10_U02
Umiejętność tworzenia modeli służących efektywnemu rozdysponowaniu produktów na przykładzie systemu DRP
E_1A_U01, E_1A_U02, E_1A_U03, E_1A_U07, E_1A_U20, E_1A_U10C-2T-K-6, T-K-7M-3, M-2S-2, S-3

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_D3/10_W01
Wiedza z zakresu logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie
2,0Nie posiada wiedzy z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie
3,0Posiada podstawową wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie
3,5Posiada ogólną wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie
4,0Posiada dobrą wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie z zakresu wykładów
4,5Posiada dobrą wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie z zakresu wykładów oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej
5,0Posiada bardzo dobrą wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie z zakresu wykładów oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej i uzupełniającej
E_1A_D3/10_W02
Wiedza z zakresu efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym
2,0Nie posiada wiedzy z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym
3,0Posiada podstawową wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym
3,5Posiada ogólną wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym
4,0Posiada dobrą wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym z zakresu wykładów
4,5Posiada dobrą wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym z zakresu wykładów oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej
5,0Posiada bardzo dobrą wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym z zakresu wykładów oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej i uzupełniającej

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_D3/10_U01
Umiejętność zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, czyli np. koncepcji ECR.
2,0Nie posiada podstawowych umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań
3,0Posiada podstawowe umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań
3,5Posiada większość umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań wypracowanych na zajęciach
4,0Posiada wszystkie umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań wypracowane na zajęciach
4,5Posiada wszystkie umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań wypracowane na zajęciach oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury dodatkowej
5,0Doskonale opanował wszystkie umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach
E_1A_D3/10_U02
Umiejętność tworzenia modeli służących efektywnemu rozdysponowaniu produktów na przykładzie systemu DRP
2,0Nie posiada podstawowych umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów
3,0Posiada podstawowe umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów
3,5Posiada większość umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów wypracowanych na zajęciach
4,0Posiada wszystkie umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów wypracowane na zajęciach
4,5Posiada wszystkie umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów wypracowane na zajęciach oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury dodatkowej
5,0Doskonale opanował wszystkie umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach

Literatura podstawowa

  1. Bendkowski J., Pietrucha-Pacut M., Podstawy logistyki w dystrybucji, Wyd. Politechniki Śląskiej, Gliwice, 2003
  2. Czubała A., Dystrybucja produktów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., Warszawa, 2001

Literatura dodatkowa

  1. Szpon J., Dembińska-Cyran I., Wiktorowska-Jasik A., Podstawy Logistyki, SNIGiR, Szczecin, 2005
  2. Szpon J., Analiza logistyczna w przedsiębiorstwie, SNIGiR, Szczecin, 2006

Treści programowe - konwersatoria

KODTreść programowaGodziny
T-K-1Logistyczne kanały dystrybucji2
T-K-2Logistyczna obsługa odbiorcy1
T-K-3Metody prognozowania popytu rynku zewnętrznego1
T-K-4Systemy wspierania logistyki dystrybucji Elementy handlu elektronicznego w logistyce dystrybucji1
T-K-5Strategia Efektywnej obsługi konsumenta (ECR)1
T-K-6Model DRP – studium przypadku1
T-K-7Logistyka marketingowa w sieciach dystrybucyjnych Centra magazynowo-transportowe1
T-K-8Praca zaliczeniowa składająca się z 2 części, tj. teoretycznej - test jednokrotnego wyboru oraz praktycznej – zadania.1
9

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Logistyczne kanały dystrybucji1
T-W-2Logistyczna obsługa odbiorcy1
T-W-3Metody prognozowania popytu na rynku2
T-W-4Systemy wspierania logistyki dystrybucji Elementy handlu elektronicznego w logistyce dystrybucji2
T-W-5Strategia efektywnej obsługi konsumenta (ECR)1
T-W-6Model DRP - studium przypadku1
T-W-7Logistyka marketingowa w sieciach dystrybucyjnych Centra magazynowo-transportowe1
9

Formy aktywności - konwersatoria

KODForma aktywnościGodziny
A-K-1Uczestnictwo w konwersatoriach9
A-K-2Praktyczne wykorzystanie wiedzy teoretycznej z wykładów20
A-K-3Przygotowanie do zaliczenia przedmiotu31
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w wykładach9
A-W-2Przygotowanie do egzaminu teorii z wykładów10
A-W-3Zapoznanie się z podstawową literaturą z zakresu Logistyki dystrybucji9
A-W-4Egzamin2
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D3/10_W01Wiedza z zakresu logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W01Ma podstawową wiedzę z zakresu ekonomii, jej miejscu w systemie nauk społecznych oraz powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi
E_1A_W07Ma podstawową wiedzę z zakresu metod ilościowych (w tym matematyki, statystyki, ekonometrii i teorii podejmowania decyzji) i zna przykłady ich zastosowań w praktyce gospodarczej
E_1A_W10Zna podstawowe koncepcje i metody zarządzania procesami gospodarczymi i kapitałem ludzkim, rozumie powiązania między obszarami i funkcjami zarządzania w podmiotach społeczno-gospodarczych
E_1A_W15Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości wykorzystującej wiedzę z zakresu ekonomii
Cel przedmiotuC-1Posiadanie wiedzy z zakresu logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie, a w szczególności zarządzania łańcuchem sprzedaży, efektywnym rozmieszczeniem wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym, zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, czyli np. koncepcji ECR.
Treści programoweT-W-3Metody prognozowania popytu na rynku
T-W-2Logistyczna obsługa odbiorcy
T-W-6Model DRP - studium przypadku
T-W-5Strategia efektywnej obsługi konsumenta (ECR)
T-W-7Logistyka marketingowa w sieciach dystrybucyjnych Centra magazynowo-transportowe
T-W-1Logistyczne kanały dystrybucji
T-W-4Systemy wspierania logistyki dystrybucji Elementy handlu elektronicznego w logistyce dystrybucji
Metody nauczaniaM-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
Sposób ocenyS-3Ocena formująca: Ocena aktywności uczestnictwa studentów w zajęciach.
S-1Ocena podsumowująca: Test jednokrotnego wyboru
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie posiada wiedzy z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie
3,0Posiada podstawową wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie
3,5Posiada ogólną wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie
4,0Posiada dobrą wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie z zakresu wykładów
4,5Posiada dobrą wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie z zakresu wykładów oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej
5,0Posiada bardzo dobrą wiedzę z logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie z zakresu wykładów oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej i uzupełniającej
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D3/10_W02Wiedza z zakresu efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W01Ma podstawową wiedzę z zakresu ekonomii, jej miejscu w systemie nauk społecznych oraz powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi
E_1A_W07Ma podstawową wiedzę z zakresu metod ilościowych (w tym matematyki, statystyki, ekonometrii i teorii podejmowania decyzji) i zna przykłady ich zastosowań w praktyce gospodarczej
E_1A_W10Zna podstawowe koncepcje i metody zarządzania procesami gospodarczymi i kapitałem ludzkim, rozumie powiązania między obszarami i funkcjami zarządzania w podmiotach społeczno-gospodarczych
E_1A_W15Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości wykorzystującej wiedzę z zakresu ekonomii
Cel przedmiotuC-1Posiadanie wiedzy z zakresu logistyki dystrybucji w przedsiębiorstwie, a w szczególności zarządzania łańcuchem sprzedaży, efektywnym rozmieszczeniem wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym, zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, czyli np. koncepcji ECR.
Treści programoweT-W-3Metody prognozowania popytu na rynku
T-W-2Logistyczna obsługa odbiorcy
T-W-6Model DRP - studium przypadku
T-W-5Strategia efektywnej obsługi konsumenta (ECR)
T-W-7Logistyka marketingowa w sieciach dystrybucyjnych Centra magazynowo-transportowe
T-W-1Logistyczne kanały dystrybucji
T-W-4Systemy wspierania logistyki dystrybucji Elementy handlu elektronicznego w logistyce dystrybucji
Metody nauczaniaM-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
Sposób ocenyS-3Ocena formująca: Ocena aktywności uczestnictwa studentów w zajęciach.
S-1Ocena podsumowująca: Test jednokrotnego wyboru
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie posiada wiedzy z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym
3,0Posiada podstawową wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym
3,5Posiada ogólną wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym
4,0Posiada dobrą wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym z zakresu wykładów
4,5Posiada dobrą wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym z zakresu wykładów oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej
5,0Posiada bardzo dobrą wiedzę z efektywnego rozmieszczenia wyrobów gotowych na rynku zewnętrznym z zakresu wykładów oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej i uzupełniającej
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D3/10_U01Umiejętność zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, czyli np. koncepcji ECR.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U01Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U02Potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U03Umie organizować pracę własną i zespołu
E_1A_U07Rozwiązuje problemy makro-i mikroekonomiczne z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi analitycznych, w tym nowoczesnych technologii informatycznych
E_1A_U20Posiada umiejętność raportowania zamierzeń i efektów zrealizowanych działań
E_1A_U10Wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej
Cel przedmiotuC-2Umiejętność tworzenia modeli służących efektywnemu rozdysponowaniu produktów.
Treści programoweT-K-3Metody prognozowania popytu rynku zewnętrznego
T-K-1Logistyczne kanały dystrybucji
T-K-5Strategia Efektywnej obsługi konsumenta (ECR)
T-K-4Systemy wspierania logistyki dystrybucji Elementy handlu elektronicznego w logistyce dystrybucji
T-K-2Logistyczna obsługa odbiorcy
Metody nauczaniaM-3Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Praca zaliczeniowa składająca się z części praktycznej – zadania.
S-3Ocena formująca: Ocena aktywności uczestnictwa studentów w zajęciach.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie posiada podstawowych umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań
3,0Posiada podstawowe umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań
3,5Posiada większość umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań wypracowanych na zajęciach
4,0Posiada wszystkie umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań wypracowane na zajęciach
4,5Posiada wszystkie umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań wypracowane na zajęciach oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury dodatkowej
5,0Doskonale opanował wszystkie umiejętności zastosowania zasad dotyczących konsolidacji i integracji działań, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_D3/10_U02Umiejętność tworzenia modeli służących efektywnemu rozdysponowaniu produktów na przykładzie systemu DRP
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U01Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U02Potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U03Umie organizować pracę własną i zespołu
E_1A_U07Rozwiązuje problemy makro-i mikroekonomiczne z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi analitycznych, w tym nowoczesnych technologii informatycznych
E_1A_U20Posiada umiejętność raportowania zamierzeń i efektów zrealizowanych działań
E_1A_U10Wykorzystuje zdobytą wiedzę do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej
Cel przedmiotuC-2Umiejętność tworzenia modeli służących efektywnemu rozdysponowaniu produktów.
Treści programoweT-K-6Model DRP – studium przypadku
T-K-7Logistyka marketingowa w sieciach dystrybucyjnych Centra magazynowo-transportowe
Metody nauczaniaM-3Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Praca zaliczeniowa składająca się z części praktycznej – zadania.
S-3Ocena formująca: Ocena aktywności uczestnictwa studentów w zajęciach.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie posiada podstawowych umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów
3,0Posiada podstawowe umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów
3,5Posiada większość umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów wypracowanych na zajęciach
4,0Posiada wszystkie umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów wypracowane na zajęciach
4,5Posiada wszystkie umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów wypracowane na zajęciach oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury dodatkowej
5,0Doskonale opanował wszystkie umiejętności tworzenia modeli służących efektywnemu ropzdysponowaniu produktów, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach