Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Economics (S1)

Sylabus przedmiotu Shaping of Company's Image:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Economics
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Shaping of Company's Image
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Zarządzania i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 3 Grupa obieralna 5

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA5 30 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Basic knowledge of management and marketing

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Participants are to acquire basic knowledge in the field of shaping the company's image
C-2students have to analyze the identity tokens themselves
C-3students should plan promotional activities necessary to create a positive image

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1What is the image? Image creation tools.4
T-A-2Image and identity tokens.4
T-A-3Formulating a company mission. Impact on the image.4
T-A-4Image and crises in the company's activity.4
T-A-5Employee as the image creator.4
T-A-6Business ethics and image.4
T-A-7Image management in time.2
T-A-8Research on the company's image.4
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1Lecture30
A-A-2A project evaluating image of a selected company10
A-A-3Analysis of media messages - preparation for classes.4
A-A-4Preparation for the colloquium (exam)7
A-A-5Problem questions - answer by e-mail.1
A-A-6Consultation6
A-A-7Colloquium2
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Problem lecture with PP presentations
M-2Conversational lecture
M-3Case studies

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Colloquium with test and problem questions
S-2Ocena formująca: Activity during classes (discussion)
S-3Ocena formująca: Performed housework (short works, answer e-mail)
S-4Ocena podsumowująca: A project evaluating the image of a selected company

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_O8_W01
As a result of the classes, the student should understand the essence of the image and the process of its formation
E_1A_W04, E_1A_W15C-1T-A-1, T-A-2M-1S-4

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_O8_U01
As a result of the course the student should prepare programs of promotional activities aimed at creating a positive company's vision.
E_1A_U02, E_1A_U18C-2, C-3T-A-1, T-A-4, T-A-5, T-A-6, T-A-7M-2, M-3S-3, S-4

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_1A_O8_K01
As a result of the course the student should evaluate the company's activities
E_1A_K04, E_1A_K05C-2, C-3T-A-6, T-A-7, T-A-8M-3S-2, S-3, S-4

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_O8_W01
As a result of the classes, the student should understand the essence of the image and the process of its formation
2,0
3,0The student should define the image and the process of shaping the image
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_O8_U01
As a result of the course the student should prepare programs of promotional activities aimed at creating a positive company's vision.
2,0
3,0student should prepare a set of Public Relations activities
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_1A_O8_K01
As a result of the course the student should evaluate the company's activities
2,0
3,0As a result of the course the student should evaluate the company's activities.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. John Balmer, Revealing the Corporation: Perspectives on Identity, Image, Reputation, Corporate Branding and Corporate Level, Taylor & Francis Ltd., 2003, ISBN-13: ‎ 978-0415284219
  2. Anthonia Adeniji, Corporate Image: A Strategy for Enhancing Customer Loyalty and Profitability, Ebeguki Igbinoba's Lab, DOI: 10.5171/2015.259483, 2015, https://www.researchgate.net/publication/292590848_Corporate_Image_A_Strategy_for_Enhancing_Customer_Loyalty_and_Profitability

Literatura dodatkowa

  1. Kim Renee B., Chao Yan, Effects of Brand Experience, Brand Image and Brand Trust on Brand Building Process: the Case of Chinese Millennial Generation Consumers, Journal of International Studies, 2019, vol. 12, nr 3, s. 9-21, 2019, https://bazekon.uek.krakow.pl/rekord/171567544
  2. Mostafa, R. B., Lages, C., Corporate image: a service recovery perspective, ournal of Service Research, 18 (4), https://centaur.reading.ac.uk/66235, 2015, https://doi.org/10.1177/1094670515584146

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1What is the image? Image creation tools.4
T-A-2Image and identity tokens.4
T-A-3Formulating a company mission. Impact on the image.4
T-A-4Image and crises in the company's activity.4
T-A-5Employee as the image creator.4
T-A-6Business ethics and image.4
T-A-7Image management in time.2
T-A-8Research on the company's image.4
30

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1Lecture30
A-A-2A project evaluating image of a selected company10
A-A-3Analysis of media messages - preparation for classes.4
A-A-4Preparation for the colloquium (exam)7
A-A-5Problem questions - answer by e-mail.1
A-A-6Consultation6
A-A-7Colloquium2
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_O8_W01As a result of the classes, the student should understand the essence of the image and the process of its formation
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_W04Identyfikuje podstawowe rodzaje więzi społecznych, ich wpływ na gospodarkę oraz zna rządzące nimi prawidłowości
E_1A_W15Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości wykorzystującej wiedzę z zakresu ekonomii
Cel przedmiotuC-1Participants are to acquire basic knowledge in the field of shaping the company's image
Treści programoweT-A-1What is the image? Image creation tools.
T-A-2Image and identity tokens.
Metody nauczaniaM-1Problem lecture with PP presentations
Sposób ocenyS-4Ocena podsumowująca: A project evaluating the image of a selected company
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0The student should define the image and the process of shaping the image
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_O8_U01As a result of the course the student should prepare programs of promotional activities aimed at creating a positive company's vision.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_U02Potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych
E_1A_U18Potrafi oceniać swoje działania ze względu na ich skutki ekonomiczno-finansowe, prawne i moralne
Cel przedmiotuC-2students have to analyze the identity tokens themselves
C-3students should plan promotional activities necessary to create a positive image
Treści programoweT-A-1What is the image? Image creation tools.
T-A-4Image and crises in the company's activity.
T-A-5Employee as the image creator.
T-A-6Business ethics and image.
T-A-7Image management in time.
Metody nauczaniaM-2Conversational lecture
M-3Case studies
Sposób ocenyS-3Ocena formująca: Performed housework (short works, answer e-mail)
S-4Ocena podsumowująca: A project evaluating the image of a selected company
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student should prepare a set of Public Relations activities
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_1A_O8_K01As a result of the course the student should evaluate the company's activities
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_1A_K04Opracowywania projektów społecznych uwzględniających aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne
E_1A_K05Myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Cel przedmiotuC-2students have to analyze the identity tokens themselves
C-3students should plan promotional activities necessary to create a positive image
Treści programoweT-A-6Business ethics and image.
T-A-7Image management in time.
T-A-8Research on the company's image.
Metody nauczaniaM-3Case studies
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: Activity during classes (discussion)
S-3Ocena formująca: Performed housework (short works, answer e-mail)
S-4Ocena podsumowująca: A project evaluating the image of a selected company
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0As a result of the course the student should evaluate the company's activities.
3,5
4,0
4,5
5,0