Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Gospodarka wodna
Sylabus przedmiotu Egzamin końcowy:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Gospodarka wodna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Egzamin końcowy | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Dorota Libront <Dorota.Libront@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Robert Mańko <Robert.Manko@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Uzyskane wszystkie zaliczenia z przedmiotów przewidzianych w planie studiów |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Weryfikacja wiedzy z zakresu zarządzania zasobami wodnymi |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
T-A-1 | Egzamin z wybranych przedmiotów/modułów | 2 |
2 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
A-A-1 | Uczestnictwo w egzaminie | 2 |
A-A-2 | Przygotowanie się do egzaminu końcowego | 119 |
A-A-3 | Konsultacje | 4 |
125 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | nie dotyczy |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Egzamin |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GW_10-_GW-14_W01 Słuchacz studium podyplomowego wykazuje znajomość podstawowej wiedzy z zakresu gospodarki wodnej nabytej podczas zajęć na studiach podyplomowych | GW_10-_W01, GW_10-_W03, GW_10-_W04, GW_10-_W05, GW_10-_W06, GW_10-_W07, GW_10-_W08, GW_10-_W09 | — | C-1 | T-A-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GW_10-_GW-14_U01 Słuchacz studium podyplomowego wykazuje się podstawowymi umiejętnościami z zakresie gospodarki wodnej, nabytymi podczas uczestniczenia na studiach podyplomowych na zajęciach z wybranych przedmiotów egzaminacyjnych | GW_10-_U01, GW_10-_U02, GW_10-_U03, GW_10-_U04, GW_10-_U07, GW_10-_U05, GW_10-_U06 | — | C-1 | T-A-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GW_10-_GW-14_K01 Słuchacz studium podyplomowego wykazuje się podstawowymi kompetencjami społecznymi dotyczącymi gospodarki wodnej | GW_10-_K01, GW_10-_K02, GW_10-_K03 | — | C-1 | T-A-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GW_10-_GW-14_W01 Słuchacz studium podyplomowego wykazuje znajomość podstawowej wiedzy z zakresu gospodarki wodnej nabytej podczas zajęć na studiach podyplomowych | 2,0 | Nie potrafi przedstawić podstawowych zagadnień z zakresu gospodarki wodnej |
3,0 | Potrafi przedstawić podstawowe zagadnienia z zakresu gospodarki wodnej w stopniu dostatecznym | |
3,5 | Potrafi przedstawić podstawowe zagadnienia z zakresu gospodarki wodnej w stopniu dość dobrym | |
4,0 | Potrafi przedstawić podstawowe zagadnienia z zakresu gospodarki wodnej w stopniu dobrym | |
4,5 | Potrafi przedstawić podstawowe zagadnienia z zakresu gospodarki wodnej w stopniu ponad dobrym | |
5,0 | Potrafi przedstawić podstawowe zagadnienia z zakresu gospodarki wodnej w stopniu bardzo dobrym |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GW_10-_GW-14_U01 Słuchacz studium podyplomowego wykazuje się podstawowymi umiejętnościami z zakresie gospodarki wodnej, nabytymi podczas uczestniczenia na studiach podyplomowych na zajęciach z wybranych przedmiotów egzaminacyjnych | 2,0 | Nie wykazuje się podstawowymi umiejętnościami zdobytymi w czasie studiów podyplomowych |
3,0 | Wykazuje się podstawowymi umiejętnościami zdobytymi w czasie studiów podyplomowych w stopniu dostatecznym | |
3,5 | Wykazuje się podstawowymi umiejętnościami zdobytymi w czasie studiów podyplomowych w stopniu dość dobrym | |
4,0 | Wykazuje się podstawowymi umiejętnościami zdobytymi w czasie studiów podyplomowych w stopniu dobrym | |
4,5 | Wykazuje się podstawowymi umiejętnościami zdobytymi w czasie studiów podyplomowych w stopniu ponad dobrym | |
5,0 | Wykazuje się podstawowymi umiejętnościami zdobytymi w czasie studiów podyplomowych w stopniu bardzo dobrym |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GW_10-_GW-14_K01 Słuchacz studium podyplomowego wykazuje się podstawowymi kompetencjami społecznymi dotyczącymi gospodarki wodnej | 2,0 | Nie wykazuje umiejętności stosowania zdobutej wiedzy |
3,0 | Zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego rozwoju zawodowego w stopniu dostatecznym | |
3,5 | Zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego rozwoju zawodowego w stopniu dość dobrym | |
4,0 | Zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego rozwoju zawodowego w stopniu dobrym | |
4,5 | Zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego rozwoju zawodowego w stopniu ponad dobrym | |
5,0 | Zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego rozwoju zawodowego w stopniu bardzo dobrym |
Literatura podstawowa
- Patrz sylabusy poszczegolnych przedmiotów
Literatura dodatkowa
- Patrz sylabusy poszczegolnych przedmiotów