Wydział Architektury - Architecture (S2)
Sylabus przedmiotu Diploma Seminar DHTEB:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Architecture | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Diploma Seminar DHTEB | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Mieszkalnictwa i Podstaw Techniczno-Ekologicznych Architektury | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Marek Wołoszyn <Marek.Woloszyn@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 9 | Grupa obieralna | 4 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Included post-graduate design. |
W-2 | A diploma thesis agreed with the supervisor. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Acquisition of public presentation skills, including multimedia presentation and defense of your own diploma work. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Students adapt their own project studies to the requirements for the master thesis. Discussion of the methodology for the preparation of the diploma thesis, the drawing and text section of the required scope and the applicable legal procedure of the diploma thesis. | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Participation in classes. | 40 |
A-P-2 | Working presentations and discussion of diploma theses. | 20 |
A-P-3 | Work at home. | 60 |
120 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Acquisition of public presentation skills, including multimedia presentation and defense of your own thesis. Methods: seminar, presentation, comparative, program (computer), didactic discussion, diploma thesis schedule. |
M-2 | Classes in the form of a discussion panel consist of an individual presentation of their own project work before the seminar group in the classroom, corrections and verification of project assumptions by the leading seminar in the presence of promoters are carried out. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Completion of the classes is based on: attendance at the classes, the presentation of the initial diploma project, the accepted scope and methods of design, and activity at the seminar. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AUP_2A_EB9-4_W01 Implementation of a diploma for independent solving of project tasks of a diploma thesis in the field of architecture and urban planning. | AUP_2A_W02, AUP_2A_W05, AUP_2A_W06 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AUP_2A_EB9-4_U01 Student is able to justify the solutions adopted in the diploma thesis. | AUP_2A_U12, AUP_2A_U13, AUP_2A_U14, AUP_2A_U17 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AUP_2A_EB9-4_K01 Student is able to think independently and in an innovative way. | AUP_2A_K05 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1, M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AUP_2A_EB9-4_W01 Implementation of a diploma for independent solving of project tasks of a diploma thesis in the field of architecture and urban planning. | 2,0 | |
3,0 | The student independently solves the design problems of the diploma thesis in the field of architecture and urban planning. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AUP_2A_EB9-4_U01 Student is able to justify the solutions adopted in the diploma thesis. | 2,0 | |
3,0 | The student can justify the solutions adopted in the diploma thesis. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AUP_2A_EB9-4_K01 Student is able to think independently and in an innovative way. | 2,0 | |
3,0 | The student can think in an independent and innovative way. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Adapted to the scope of the subject of the diploma thesis.
Literatura dodatkowa
- Majchrzak J., Mendel T., Metodyka pisania prac magisterski i dyplomowych, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań, 1999