Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Rolnictwo i ocena stanu upraw rolniczych
Sylabus przedmiotu Egzamin końcowy:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Rolnictwo i ocena stanu upraw rolniczych | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Egzamin końcowy | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Kształtowania Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Teodor Kitczak <Teodor.Kitczak@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | uzyskanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów prowadzonych na studiach podyplomowych rolnictwo i ocena stanu upraw rolniczych |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student posiada wiedzę z zakresu zrealizowanego programu studiów |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Uczestnictwo w egzaminie końcowym | 1 |
1 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | powtórzenie materiału | 49 |
A-W-2 | konsultacje | 10 |
A-W-3 | egzamin | 1 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wykład |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: egzamin ustny |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ROSUR_10-_PDROSUR-21_W01 Ma wiedzą z zakresu uprawy roślin rolniczych oraz oceny ich stanu jakościowego. | ROSUR_10-_W07, ROSUR_10-_W05, ROSUR_10-_W04, ROSUR_10-_W01 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ROSUR_10-_PDROSUR-21_U01 Potrafi samodzielnie dokonać oceny stanu wybranych upraw rolniczych | ROSUR_10-_U06, ROSUR_10-_U01, ROSUR_10-_U03 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ROSUR_10-_PDROSUR-21_K01 Potrafi przyjąć krytyczne uwagi i w sposób komunikatywny przedstawić swoje poglądy i oceny. | ROSUR_10-_K01, ROSUR_10-_K02, ROSUR_10-_K03 | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ROSUR_10-_PDROSUR-21_W01 Ma wiedzą z zakresu uprawy roślin rolniczych oraz oceny ich stanu jakościowego. | 2,0 | |
3,0 | Ma podstawową wiedzą z zakresu uprawy roślin rolniczych oraz oceny ich stanu jakościowego. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ROSUR_10-_PDROSUR-21_U01 Potrafi samodzielnie dokonać oceny stanu wybranych upraw rolniczych | 2,0 | |
3,0 | Potrafi samodzielnie dokonać oceny stanu wybranych upraw rolniczych i sprecyzować wnioski na ich podstawie | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ROSUR_10-_PDROSUR-21_K01 Potrafi przyjąć krytyczne uwagi i w sposób komunikatywny przedstawić swoje poglądy i oceny. | 2,0 | |
3,0 | Potrafi w sposób zrozumiały przedstawić swoje pogłady i przyjąć uwagi krytyczne | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |