Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Architektura krajobrazu (S2)

Sylabus przedmiotu Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Architektura krajobrazu
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, dziedzina sztuki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Bioinżynierii
Nauczyciel odpowiedzialny Arkadiusz Telesiński <Arkadiusz.Telesinski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Dorota Jadczak <Dorota.Jadczak@zut.edu.pl>, Marcin Kubus <Marcin.Kubus@zut.edu.pl>, Grzegorz Nowak <Grzegorz.Nowak@zut.edu.pl>, Hubert Romanowski <Hubert-Romanowski@zut.edu.pl>, Magdalena Rzeszotarska-Pałka <Magdalena.Rzeszotarska-Palka@zut.edu.pl>, Adam Szymski <Adam-Szymski@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 20,0 ECTS (formy) 20,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
praca dyplomowaPD3 0 20,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Ukończone szkolenie biblioteczne.
W-2Umiejętność edytowania tekstu
W-3Znajomość zasad projektowania i umiejętność wykonania projektu

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
praca dyplomowa
T-PD-1Przygotowanie założeń metodycznych i prowadzenie studiów i analiz badawczych związanych z opracowywanym terenem.0
T-PD-2Studiowanie dostępnej literatury, map i źródeł historycznych, opracowanie przeglądu literatury związanego z tematyką pracy dyplomowej.0
T-PD-3Opracowanie wyników analiz badawczych, wykonanie rysunków projektowych oraz plansz.0
T-PD-4Pisanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do jej obrony i egzaminu magisterskiego.0
T-PD-5Tematyka pracy dyplomowej zapewnia udział w badaniach naukowych0
0

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
praca dyplomowa
A-PD-1udział w konsultacjach związanych z tematyką pracy magisterskiej80
A-PD-2Wyszukiwanie piśmiennictwa w zasobach baz danych bibliotek, czasopism naukowych i stron www, analiza zebranego piśmiennictwa związanego z tematyką pracy dyplomowej110
A-PD-3Szczegółowe analizy terenu opracowania związanego z tematem pracy100
A-PD-4Opracowanie analiz, wykonanie rysunków projektowych, tabel, plansz110
A-PD-5Pisanie pracy dyplomowej100
A-PD-6Przygotowanie pracy do druku40
A-PD-7Przygotowanie się do egzaminu dyplomowego i obrony pracy dyplomowej60
600

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Samodzielna praca studenta koordynowana przez promotora podczas godzin konsultacyjnych.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocena ciagła postepów pracy studenta prowadzona w czasie konsultacji z promotorem pracy.
S-2Ocena podsumowująca: Egzamin dyplomowy i obrona pracy magisterskiej.

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
AK_2A_C14_W01
student wie jak samodzielnie wykonać projekt, zebrać wymagane doniesienia literatury i dane o terenie opracowania, opracować studia i analizy badawcze, a następnie na ich podstawie napisać pracę dyplomową i przygotować się do egzaminu dyplomowego
AK_2A_W03, AK_2A_W04, AK_2A_W05, AK_2A_W11, AK_2A_W12C-1T-PD-1, T-PD-2, T-PD-3, T-PD-4M-1S-2, S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
AK_2A_C14_U03
Student potrafi przeprowadzić analizy badanego terenu związanego z tematyką pracy, opracować je, a także wykonać projekt i napisać pracę dyplomową
AK_2A_U01, AK_2A_U02, AK_2A_U07C-1T-PD-1, T-PD-2, T-PD-3, T-PD-4M-1S-2, S-1
AK_2A_C14_U04
Student ma umiejętność przekazywania uporządkowanej i krytycznie ocenionej wiedzy z zakresu architektury krajobrazu
AK_2A_U07C-1T-PD-1, T-PD-2, T-PD-3, T-PD-4M-1S-2, S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
AK_2A_C14_K01
student wykazuje otwartą i poszukującą postawę w kierunku kształcenia się i samodoskonalenia w zakresie architektury krajobrazu w oparciu o najnowsze osiągnięcia. Jest gotowy do analizy własnych osiągnięć z dziedziny architektury krajobrazu na tle doniesień naukowych i prac projektowych
AK_2A_K01, AK_2A_K03, AK_2A_K04, AK_2A_K07C-1T-PD-1, T-PD-2, T-PD-3, T-PD-4M-1S-2, S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
AK_2A_C14_W01
student wie jak samodzielnie wykonać projekt, zebrać wymagane doniesienia literatury i dane o terenie opracowania, opracować studia i analizy badawcze, a następnie na ich podstawie napisać pracę dyplomową i przygotować się do egzaminu dyplomowego
2,0student nie zna zasad pisania pracy dyplomowej
3,0student zna w stopniu podstawowym zasady pisania pracy dyplomowej, wykazuje małą samodzielność w jej realizacji
3,5student zna zasady pisania pracy dyplomowej, wymaga jednak dużej pomocy ze strony promotora
4,0student dobrze opanował zasady pisania pracy dyplomowej, wymaga niewielkiej pomocy promotora
4,5student dobrze zna zasady pisania pracy dyplomowej, wykonuje analizy i projekty, opracowuje pracę niemal samodzielnie
5,0student bardzo dobrze zna zasady pisania pracy dyplomowej i wykazuje przy tym dużą kreatywność zarówno podczas prac terenowych, jak i przy opracowywaniu analiz, wykonywaniu projektu i pisaniu pracy

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
AK_2A_C14_U03
Student potrafi przeprowadzić analizy badanego terenu związanego z tematyką pracy, opracować je, a także wykonać projekt i napisać pracę dyplomową
2,0Student wykazuje duże braki merytoryczne w wybranej przez siebie dziedzinie, nie potrafi samodzielnie przeprowadzić i opracować badań, ani zaprezentować swojej pracy dyplomowej
3,0Student wykazuje braki merytoryczne w wybranej przez siebie dziedzinie, podczas badań i opracowania pracy dyplomowej wymaga dużej pomocy promotora
3,5Student posiada wiedzę z wybranej przez siebie dziedziny, lecz pracę dyplomową wykonuje z dużą pomocą promotora
4,0Student posiada dużą wiedzę z wybranej przez siebie dziedziny, pracę dyplomowa realizuje z niewielką pomocą promotora
4,5Student posiada bardzo dużą wiedzę z wybranej przez siebie dziedziny, pracę dyplomowa realizuje z niewielką pomocą promotora
5,0Student posiada bardzo dużą wiedzę z wybranej przez siebie dziedziny, samodzielnie wybiera temat pracy, potrafi do jej wyboru przekonać promotora, pracę dyplomową realizuje z niewielką pomocą promotora
AK_2A_C14_U04
Student ma umiejętność przekazywania uporządkowanej i krytycznie ocenionej wiedzy z zakresu architektury krajobrazu
2,0student nie posiadł umiejętności przekazywania zdobytej wiedzy podczas studiów
3,0student w stopniu podstawowym posiadł umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu architektury krajobrazu, nie potrafi odnieść do niej w sposób krytyczny
3,5student posiadł umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu architektury krajobrazu, jednak nie potrafi odnieść się do niej w sposób krytyczny
4,0student posiadł w dobrym stopniu umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu ogrodnictwa, potrafi odnieść się do niej w sposób krytyczny
4,5student bardzo dobrze posiadł umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu ogrodnictwa, potrafi się odnieść do niej w sposób krytyczny
5,0student bardzo dobrze posiadł umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu ogrodnictwa, potrafi się odnieść do niej w sposób krytyczny, dyskutuje podając własne argumenty

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
AK_2A_C14_K01
student wykazuje otwartą i poszukującą postawę w kierunku kształcenia się i samodoskonalenia w zakresie architektury krajobrazu w oparciu o najnowsze osiągnięcia. Jest gotowy do analizy własnych osiągnięć z dziedziny architektury krajobrazu na tle doniesień naukowych i prac projektowych
2,0student nie wykazuje zainteresowania informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu
3,0student wykazuje zainteresowanie informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu
3,5student wykazuje zainteresowanie informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu oraz dziedzin pokrewnych
4,0student wykazuje zainteresowanie informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu oraz dziedzin pokrewnych, jest gotowy do analizy własnych osiągnięć na tle doniesień naukowych.
4,5student wykazuje duże zainteresowanie najnowszymi informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu oraz dziedzin pokrewnych, jest otwarty na nowości i gotowy do analizy własnych osiągnięć na tle doniesień naukowych.
5,0student wykazuje bardzo duże zainteresowanie informacjami naukowymi z dziedziny ogrodnictwa na poziomie literatury światowej, jest otwarty na nowości i gotowy do analizy własnych osiągnięć na tle najnowszych doniesień naukowych. Potrafi o nich dyskutować

Literatura podstawowa

  1. Gambarelli G., Łucki Zb., Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorską, Universitas, Kraków, 1996
  2. Weiner J., Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych, PWN, Warszawa, 2009

Literatura dodatkowa

  1. Woyke J., Woyke H., Jak nie należy pisać prac naukowych, http://jerzy_woyke.users.sggw.pl/jakniepisac.html, Warszawa, 2011

Treści programowe - praca dyplomowa

KODTreść programowaGodziny
T-PD-1Przygotowanie założeń metodycznych i prowadzenie studiów i analiz badawczych związanych z opracowywanym terenem.0
T-PD-2Studiowanie dostępnej literatury, map i źródeł historycznych, opracowanie przeglądu literatury związanego z tematyką pracy dyplomowej.0
T-PD-3Opracowanie wyników analiz badawczych, wykonanie rysunków projektowych oraz plansz.0
T-PD-4Pisanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do jej obrony i egzaminu magisterskiego.0
T-PD-5Tematyka pracy dyplomowej zapewnia udział w badaniach naukowych0
0

Formy aktywności - praca dyplomowa

KODForma aktywnościGodziny
A-PD-1udział w konsultacjach związanych z tematyką pracy magisterskiej80
A-PD-2Wyszukiwanie piśmiennictwa w zasobach baz danych bibliotek, czasopism naukowych i stron www, analiza zebranego piśmiennictwa związanego z tematyką pracy dyplomowej110
A-PD-3Szczegółowe analizy terenu opracowania związanego z tematem pracy100
A-PD-4Opracowanie analiz, wykonanie rysunków projektowych, tabel, plansz110
A-PD-5Pisanie pracy dyplomowej100
A-PD-6Przygotowanie pracy do druku40
A-PD-7Przygotowanie się do egzaminu dyplomowego i obrony pracy dyplomowej60
600
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięAK_2A_C14_W01student wie jak samodzielnie wykonać projekt, zebrać wymagane doniesienia literatury i dane o terenie opracowania, opracować studia i analizy badawcze, a następnie na ich podstawie napisać pracę dyplomową i przygotować się do egzaminu dyplomowego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówAK_2A_W03zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu złożonych zadań projektowych z zakresu architektury krajobrazu
AK_2A_W04zna w zakresie rozszerzonym współczesne technologie i tendencje w projektowaniu i wykonawstwie obiektów architektury krajobrazu
AK_2A_W05posiada rozszerzoną wiedzę w zakresie kształtowania krajobrazu i terenów zieleni z elementami projektowania i utrzymywania terenów zieleni oraz upraw ogrodniczych
AK_2A_W11zna szczegółowe metody i techniki studiów i analiz właściwych dla określenia wytycznych do projektów obiektów architektury krajobrazu
AK_2A_W12zna i rozumie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej
Cel przedmiotuC-1Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego.
Treści programoweT-PD-1Przygotowanie założeń metodycznych i prowadzenie studiów i analiz badawczych związanych z opracowywanym terenem.
T-PD-2Studiowanie dostępnej literatury, map i źródeł historycznych, opracowanie przeglądu literatury związanego z tematyką pracy dyplomowej.
T-PD-3Opracowanie wyników analiz badawczych, wykonanie rysunków projektowych oraz plansz.
T-PD-4Pisanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do jej obrony i egzaminu magisterskiego.
Metody nauczaniaM-1Samodzielna praca studenta koordynowana przez promotora podczas godzin konsultacyjnych.
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Egzamin dyplomowy i obrona pracy magisterskiej.
S-1Ocena formująca: Ocena ciagła postepów pracy studenta prowadzona w czasie konsultacji z promotorem pracy.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie zna zasad pisania pracy dyplomowej
3,0student zna w stopniu podstawowym zasady pisania pracy dyplomowej, wykazuje małą samodzielność w jej realizacji
3,5student zna zasady pisania pracy dyplomowej, wymaga jednak dużej pomocy ze strony promotora
4,0student dobrze opanował zasady pisania pracy dyplomowej, wymaga niewielkiej pomocy promotora
4,5student dobrze zna zasady pisania pracy dyplomowej, wykonuje analizy i projekty, opracowuje pracę niemal samodzielnie
5,0student bardzo dobrze zna zasady pisania pracy dyplomowej i wykazuje przy tym dużą kreatywność zarówno podczas prac terenowych, jak i przy opracowywaniu analiz, wykonywaniu projektu i pisaniu pracy
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięAK_2A_C14_U03Student potrafi przeprowadzić analizy badanego terenu związanego z tematyką pracy, opracować je, a także wykonać projekt i napisać pracę dyplomową
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówAK_2A_U01wykorzystuje dostępne metody i techniki prezentacyjne dla celów analiz przestrzennych i przekazywania informacji o krajobrazie
AK_2A_U02posiada umiejętność wyszukiwania, formułowania, zrozumienia, analizy i wykorzystania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł w celu sporządzenia opracowania projektowego i badawczego z zakresu architektury krajobrazu
AK_2A_U07posiada pogłębioną umiejętność przygotowania wystąpień ustnych oraz prac pisemnych w celu zaprezentowania wykonanych analiz, uzyskanych wyników oraz formułowania wniosków z przeprowadzonych badań i analiz w ramach wykonywanych prac badawczych, projektowych i pracy dyplomowej z zakresu architektury krajobrazu
Cel przedmiotuC-1Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego.
Treści programoweT-PD-1Przygotowanie założeń metodycznych i prowadzenie studiów i analiz badawczych związanych z opracowywanym terenem.
T-PD-2Studiowanie dostępnej literatury, map i źródeł historycznych, opracowanie przeglądu literatury związanego z tematyką pracy dyplomowej.
T-PD-3Opracowanie wyników analiz badawczych, wykonanie rysunków projektowych oraz plansz.
T-PD-4Pisanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do jej obrony i egzaminu magisterskiego.
Metody nauczaniaM-1Samodzielna praca studenta koordynowana przez promotora podczas godzin konsultacyjnych.
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Egzamin dyplomowy i obrona pracy magisterskiej.
S-1Ocena formująca: Ocena ciagła postepów pracy studenta prowadzona w czasie konsultacji z promotorem pracy.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student wykazuje duże braki merytoryczne w wybranej przez siebie dziedzinie, nie potrafi samodzielnie przeprowadzić i opracować badań, ani zaprezentować swojej pracy dyplomowej
3,0Student wykazuje braki merytoryczne w wybranej przez siebie dziedzinie, podczas badań i opracowania pracy dyplomowej wymaga dużej pomocy promotora
3,5Student posiada wiedzę z wybranej przez siebie dziedziny, lecz pracę dyplomową wykonuje z dużą pomocą promotora
4,0Student posiada dużą wiedzę z wybranej przez siebie dziedziny, pracę dyplomowa realizuje z niewielką pomocą promotora
4,5Student posiada bardzo dużą wiedzę z wybranej przez siebie dziedziny, pracę dyplomowa realizuje z niewielką pomocą promotora
5,0Student posiada bardzo dużą wiedzę z wybranej przez siebie dziedziny, samodzielnie wybiera temat pracy, potrafi do jej wyboru przekonać promotora, pracę dyplomową realizuje z niewielką pomocą promotora
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięAK_2A_C14_U04Student ma umiejętność przekazywania uporządkowanej i krytycznie ocenionej wiedzy z zakresu architektury krajobrazu
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówAK_2A_U07posiada pogłębioną umiejętność przygotowania wystąpień ustnych oraz prac pisemnych w celu zaprezentowania wykonanych analiz, uzyskanych wyników oraz formułowania wniosków z przeprowadzonych badań i analiz w ramach wykonywanych prac badawczych, projektowych i pracy dyplomowej z zakresu architektury krajobrazu
Cel przedmiotuC-1Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego.
Treści programoweT-PD-1Przygotowanie założeń metodycznych i prowadzenie studiów i analiz badawczych związanych z opracowywanym terenem.
T-PD-2Studiowanie dostępnej literatury, map i źródeł historycznych, opracowanie przeglądu literatury związanego z tematyką pracy dyplomowej.
T-PD-3Opracowanie wyników analiz badawczych, wykonanie rysunków projektowych oraz plansz.
T-PD-4Pisanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do jej obrony i egzaminu magisterskiego.
Metody nauczaniaM-1Samodzielna praca studenta koordynowana przez promotora podczas godzin konsultacyjnych.
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Egzamin dyplomowy i obrona pracy magisterskiej.
S-1Ocena formująca: Ocena ciagła postepów pracy studenta prowadzona w czasie konsultacji z promotorem pracy.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie posiadł umiejętności przekazywania zdobytej wiedzy podczas studiów
3,0student w stopniu podstawowym posiadł umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu architektury krajobrazu, nie potrafi odnieść do niej w sposób krytyczny
3,5student posiadł umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu architektury krajobrazu, jednak nie potrafi odnieść się do niej w sposób krytyczny
4,0student posiadł w dobrym stopniu umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu ogrodnictwa, potrafi odnieść się do niej w sposób krytyczny
4,5student bardzo dobrze posiadł umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu ogrodnictwa, potrafi się odnieść do niej w sposób krytyczny
5,0student bardzo dobrze posiadł umiejętność przekazywania zdobytej podczas studiów wiedzy z zakresu ogrodnictwa, potrafi się odnieść do niej w sposób krytyczny, dyskutuje podając własne argumenty
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięAK_2A_C14_K01student wykazuje otwartą i poszukującą postawę w kierunku kształcenia się i samodoskonalenia w zakresie architektury krajobrazu w oparciu o najnowsze osiągnięcia. Jest gotowy do analizy własnych osiągnięć z dziedziny architektury krajobrazu na tle doniesień naukowych i prac projektowych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówAK_2A_K01ma świadomość ważności dokształcania i samodoskonalenia w zakresie nowych technologii w architekturze krajobrazu, potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób oraz przekazywać wiedzę dotyczącą architektury krajobrazu społeczeństwu
AK_2A_K03ma świadomość znaczenia społecznej, zawodowej i etycznej odpowiedzialności za kształtowanie krajobrazu z uwzględnieniem aspektów ochrony środowiska naturalnego
AK_2A_K04ma świadomość ryzyka i potrafi ocenić skutki społeczne wykonywanej działalności w zakresie kształtowania krajobrazu z uwzględnieniem jej wpływu na środowisko
AK_2A_K07ma świadomość wpływu różnorodnych uwarunkowań sytuacyjnych na proces kształtowania przestrzeni
Cel przedmiotuC-1Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego.
Treści programoweT-PD-1Przygotowanie założeń metodycznych i prowadzenie studiów i analiz badawczych związanych z opracowywanym terenem.
T-PD-2Studiowanie dostępnej literatury, map i źródeł historycznych, opracowanie przeglądu literatury związanego z tematyką pracy dyplomowej.
T-PD-3Opracowanie wyników analiz badawczych, wykonanie rysunków projektowych oraz plansz.
T-PD-4Pisanie pracy dyplomowej i przygotowanie się do jej obrony i egzaminu magisterskiego.
Metody nauczaniaM-1Samodzielna praca studenta koordynowana przez promotora podczas godzin konsultacyjnych.
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Egzamin dyplomowy i obrona pracy magisterskiej.
S-1Ocena formująca: Ocena ciagła postepów pracy studenta prowadzona w czasie konsultacji z promotorem pracy.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie wykazuje zainteresowania informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu
3,0student wykazuje zainteresowanie informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu
3,5student wykazuje zainteresowanie informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu oraz dziedzin pokrewnych
4,0student wykazuje zainteresowanie informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu oraz dziedzin pokrewnych, jest gotowy do analizy własnych osiągnięć na tle doniesień naukowych.
4,5student wykazuje duże zainteresowanie najnowszymi informacjami naukowymi z dziedziny architektury krajobrazu oraz dziedzin pokrewnych, jest otwarty na nowości i gotowy do analizy własnych osiągnięć na tle doniesień naukowych.
5,0student wykazuje bardzo duże zainteresowanie informacjami naukowymi z dziedziny ogrodnictwa na poziomie literatury światowej, jest otwarty na nowości i gotowy do analizy własnych osiągnięć na tle najnowszych doniesień naukowych. Potrafi o nich dyskutować