Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Inżynieria materiałowa w języku angielskim (S2)
specjalność: Lightweight Structures
Sylabus przedmiotu Interim Paper:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria materiałowa w języku angielskim | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Interim Paper | ||
Specjalność | Lightweight Structures | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Materiałowych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Andrzej Błędzki <Andrzej.Bledzki@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 4 | Grupa obieralna | 1 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | No prerequisites are required |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Acquiring the ability to plan and carry out scientific tasks |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Discussion of the topic and the results of the interim paper | 120 |
120 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | The realization of tasks for the needs of the interim paper. | 150 |
150 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Laboratory classes, designing |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: The forming note |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_IK/06_W01 Student poszerzy wiedzę w zakresie: technik komputerowych wspomagających proces projektowania, analiz wytrzymałościowych materiałów i konstrukcji oraz zastosowania materiałów kompozytowych w budowie wyrobów i urządzeń technicznych w tym wielkogabarytowych | ME_2A_W01, ME_2A_W02, ME_2A_W04, ME_2A_W06 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_IK/06_U01 Student opanuje na zaawansowanym poziomie umiejętności doboru nowoczenych materiałów, procesów wytwarzania oraz projektowania innowacyjnych konstrukcji kompozytowych | ME_2A_U16, ME_2A_U02, ME_2A_U03 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
IM_2A_IK/06_U02 Student opanuje umiejętności redagowania prac i artykułów naukowych, analiz i prezentacji wyników badań oraz rozwiązań konstrukcyjnych. | ME_2A_U08, ME_2A_U16, ME_2A_U02, ME_2A_U03 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_IK/06_K01 Student staje się otwarty na zagadnienia związane z wykorzystaniem nowych materiałów, technik procesów wytwarzania oraz technik komputerowych wspomagających proces projektowania i wytwarzania innowacyjnych kompozytów | ME_2A_K01, ME_2A_K03 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
IM_2A_IK/06_K02 Student staje się odpowiedzialny za działania w zakresie decyzji doboru materiałów, procesu i zagadnień projektowych | ME_2A_K01, ME_2A_K03 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_IK/06_W01 Student poszerzy wiedzę w zakresie: technik komputerowych wspomagających proces projektowania, analiz wytrzymałościowych materiałów i konstrukcji oraz zastosowania materiałów kompozytowych w budowie wyrobów i urządzeń technicznych w tym wielkogabarytowych | 2,0 | Student nie opanował podstawowej wiedzy z zakresu przedmiotu. |
3,0 | Student opanował podstawową wiedzę z zakresu przedmiotu, jednak nie potrafi w pełni jej wykorzystać. | |
3,5 | Student opanował wiedzę w stopniu pośrednim pomiędzy oceną 3,0 a 4,0. | |
4,0 | Student dobrze opanował podstawową wiedzę z zakresu przedmiotu. Potrafi w większości samodzielnie wskazać sposoby rozwiązania zadanego problemu. | |
4,5 | Student opanował wiedzę w stopniu pośrednim między oceną 4,0 a 5,0. | |
5,0 | Student bardzo dobrze opanował wiedzę z zakresu przedmiotu. Potrafi wykorzystać nabytą wiedzę do wyboru najbardziej efektywnego rozwiązania zadanego problemu oraz umie uzasadnić ten wybór. |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_IK/06_U01 Student opanuje na zaawansowanym poziomie umiejętności doboru nowoczenych materiałów, procesów wytwarzania oraz projektowania innowacyjnych konstrukcji kompozytowych | 2,0 | Student nie opanował na zaawansowanym poziomie umiejętności projektowania. |
3,0 | Student opanował podstawowe umiejętności z zakresu przedmiotu. | |
3,5 | Student opanował umiejętności projektowania w stopniu pośrednim pomiędzy oceną 3,0 a 4,0. | |
4,0 | Student dobrze opanował podstawowe umiejętności z zakresu projektowania. Potrafi w większości samodzielnie rozwiązywać zadana projektowe. | |
4,5 | Student opanował umiejętności projektowania w stopniu pośrednim pomiędzy oceną 4,0 a 5,0. | |
5,0 | Student bardzo dobrze opanował wiedzę z zakresu przedmiotu. Potrafi wykorzystać nabytą wiedzę do wyboru najbardziej efektywnego rozwiązania zadanego problemu projektowego oraz umie uzasadnić ten wybór. | |
IM_2A_IK/06_U02 Student opanuje umiejętności redagowania prac i artykułów naukowych, analiz i prezentacji wyników badań oraz rozwiązań konstrukcyjnych. | 2,0 | Student nie opanował podstawowych umiejetnosci z zakresu przedmiotu. |
3,0 | Student wprawdzie opanował podstawowe umiejetności z zakresu przedmiotu, jednak nie potrafi w pełni ich wykorzystać. | |
3,5 | Student opanował umiejętności w stopniu pośrednim pomiędzy oceną 3,0 a 4,0. | |
4,0 | Student dobrze opanował podstawowe umiejętności z zakresu przedmiotu. Potrafi w większości samodzielnie redagować prace i artykuły naukowe oraz analizy i prezentace wyników badań. | |
4,5 | Student opanował umiejetności w stopniu pośrednim pomiędzy oceną 4,0 a 5,0. | |
5,0 | Student bardzo dobrze opanował umiejętności z zakresu przedmiotu. Potrafi wykorzystać nabytą wiedzę do redagowania prac i artykułów naukowych oraz analiz i prezentacji wyników badań oraz wybrać najlepsze rozwiązanie konstrukcyjne i umie uzasadnić ten wybór. |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_IK/06_K01 Student staje się otwarty na zagadnienia związane z wykorzystaniem nowych materiałów, technik procesów wytwarzania oraz technik komputerowych wspomagających proces projektowania i wytwarzania innowacyjnych kompozytów | 2,0 | Student nieaktywny. Nie wykazuje zainteresowania przedmiotem. Nie wykazuje chęci współpracy z innymi studentami. |
3,0 | Student w większości samodzielnie wykonuje zadane prace. | |
3,5 | Student posiadł kompetencje w stopniu pośrednim pomiędzy oceną 3,0 a 4,0. | |
4,0 | Student samodzielnie i poprawnie wykonuje zadane prace. Aktywnie uczestniczy w pracy zespołu. | |
4,5 | Student posiadł kompetencje w stopniu pośrednim pomiędzy oceną 4,0 a 5,0. | |
5,0 | Student wykazuje cechy lidera grupy i organizuje pracę całego zespołu. Świadomie i odpowiedzialnie wykonuje powierzone zadania. | |
IM_2A_IK/06_K02 Student staje się odpowiedzialny za działania w zakresie decyzji doboru materiałów, procesu i zagadnień projektowych | 2,0 | Student nieaktywny. Nie wykazuje zainteresowania przedmiotem. Nie wykazuje chęci współpracy z innymi studentami. |
3,0 | Student w większości samodzielnie wykonuje zadane prace. | |
3,5 | Student posiadł kompetencje w stopniu pośrednim pomiędzy oceną 3,0 a 4,0. | |
4,0 | Student samodzielnie i poprawnie wykonuje zadane prace. Aktywnie uczestniczy w pracy zespołu. | |
4,5 | Student posiadł kompetencje w stopniu pośrednim pomiędzy oceną 4,0 a 5,0. | |
5,0 | Student wykazuje cechy lidera grupy i organizuje pracę całego zespołu. Świadomie i odpowiedzialnie wykonuje powierzone zadania. |
Literatura podstawowa
- X, The literature review made individually accordingly to the database, X, X, 2012
Literatura dodatkowa
- Patent analysis, 2012