Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze

Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom podyplomowe
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów nauki techniczne
Profil
Moduł
Przedmiot Seminarium dyplomowe
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Zespół Dydaktyczny Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania w Budownictwie
Nauczyciel odpowiedzialny Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminaria dyplomoweSD2 8 3,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1brak wymagań

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Celem zajęć jest zapoznanie słuchacza z zasadami opracowania pracy końcowej

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria dyplomowe
T-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej7
T-SD-2Zaliczenie przedmiotu1
8

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria dyplomowe
A-SD-1Uczestnictwo w zajęciach8
A-SD-2Studiowanie fachowej literatury45
A-SD-3Przygotowanie konspektu20
A-SD-4Przygotowanie do zaliczenia17
90

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1wykład informacyjny
M-2wyjaśnienie

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: ocena ciągła
S-2Ocena podsumowująca: ocena konspektu

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCAD_10-_08/CAD_W01
Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej
TCAD_10-_W07C-1T-SD-2, T-SD-1M-1S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCAD_10-_08/CAD_U01
Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej
TCAD_10-_U07C-1T-SD-2, T-SD-1M-2S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCAD_10-_08/CAD_K01
Student potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
TCAD_10-_K01C-1T-SD-2, T-SD-1M-1, M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TCAD_10-_08/CAD_W01
Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej
2,0
3,0student ma podstawową wiedzę o zasadach pisania pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TCAD_10-_08/CAD_U01
Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej
2,0
3,0Student potrafi opracować konspekt pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TCAD_10-_08/CAD_K01
Student potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
2,0
3,0Student rozumie potrzebę ciągłego uczenia się
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Wojciechowska R., Przewodnik metodyczny pisania pracy dyplomowej, PWN, Warszawa, 2010

Treści programowe - seminaria dyplomowe

KODTreść programowaGodziny
T-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej7
T-SD-2Zaliczenie przedmiotu1
8

Formy aktywności - seminaria dyplomowe

KODForma aktywnościGodziny
A-SD-1Uczestnictwo w zajęciach8
A-SD-2Studiowanie fachowej literatury45
A-SD-3Przygotowanie konspektu20
A-SD-4Przygotowanie do zaliczenia17
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTCAD_10-_08/CAD_W01Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCAD_10-_W07Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej
Cel przedmiotuC-1Celem zajęć jest zapoznanie słuchacza z zasadami opracowania pracy końcowej
Treści programoweT-SD-2Zaliczenie przedmiotu
T-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej
Metody nauczaniaM-1wykład informacyjny
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: ocena konspektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student ma podstawową wiedzę o zasadach pisania pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTCAD_10-_08/CAD_U01Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCAD_10-_U07Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej
Cel przedmiotuC-1Celem zajęć jest zapoznanie słuchacza z zasadami opracowania pracy końcowej
Treści programoweT-SD-2Zaliczenie przedmiotu
T-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej
Metody nauczaniaM-2wyjaśnienie
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: ocena konspektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potrafi opracować konspekt pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTCAD_10-_08/CAD_K01Student potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCAD_10-_K01Student jest gotowy do pracy w zespole, wykazuje się kreatywnością, potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
Cel przedmiotuC-1Celem zajęć jest zapoznanie słuchacza z zasadami opracowania pracy końcowej
Treści programoweT-SD-2Zaliczenie przedmiotu
T-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej
Metody nauczaniaM-1wykład informacyjny
M-2wyjaśnienie
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: ocena ciągła
S-2Ocena podsumowująca: ocena konspektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student rozumie potrzebę ciągłego uczenia się
3,5
4,0
4,5
5,0
zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.