Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Inżynieria środowiska (N2)
Sylabus przedmiotu Praca dyplomowa:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria środowiska | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praca dyplomowa | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Dziekanat | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Prodziekan SSB <Prodziekan.SSB@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Andrzej Aniszewski <Andrzej.Aniszewski@zut.edu.pl>, Sławomira Bering <Slawomira.Bering@zut.edu.pl>, Ewa Figiel <Ewa.Figiel@zut.edu.pl>, Anna Głowacka <Anna.Glowacka@zut.edu.pl>, Magdalena Janus <Magdalena.Janus@zut.edu.pl>, Dorota Leciej-Pirczewska <Dorota.Leciej-Pirczewska@zut.edu.pl>, Jacek Mazur <Jacek.Mazur@zut.edu.pl>, Władysław Szaflik <Wladyslaw.Szaflik@zut.edu.pl>, Krzysztof Tarnowski <Krzysztof.Tarnowski@zut.edu.pl>, Katarzyna Zwarycz-Makles <Katarzyna.Zwarycz-Makles@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 20,0 | ECTS (formy) | 20,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczone przedmioty przewidziane programem studiów. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zdobycie umiejętności rozwiązywania zagadnień inżynierskich |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Cel pracy | 0 |
T-PD-2 | Zakres pracy | 0 |
T-PD-3 | Wstępne informacje bibliograficzne | 0 |
T-PD-4 | Konsultacje dotyczące badań lub obliczeń. | 0 |
T-PD-5 | Korekta pracy | 0 |
T-PD-6 | Recenzja pracy | 0 |
0 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Gromadzenie, przegląd literatury | 45 |
A-PD-2 | Formułowanie założeń i tworzenie koncepcji pracy | 35 |
A-PD-3 | Realizacja pracy (badania lub obliczenia) | 350 |
A-PD-4 | konsultacje z nauczycielem | 20 |
A-PD-5 | Analiza i wnioski | 40 |
A-PD-6 | Redakcja pracy | 70 |
A-PD-7 | Przygotowanie do obrony, egzaminu dyplomowego, prezentacja | 39 |
A-PD-8 | Obrona | 1 |
600 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | objaśnienia lub wujaśnienia |
M-2 | dyskusja dydaktyczna |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena przedstawionej pracy |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
S_2A_N2/D/16_W01 Ma wiedzę dotyczącą instalacji i sieci sanitarnych. | IS_2A_W12, IS_2A_W13, IS_2A_W06, IS_2A_W07 | — | — | C-1 | T-PD-2, T-PD-5, T-PD-6, T-PD-3, T-PD-1, T-PD-4 | M-2, M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
S_2A_N2/D/16_U01 Umiejętność rozwiązywania problemów inżynierskich. | IS_2A_U20, IS_2A_U21, IS_2A_U25, IS_2A_U04, IS_2A_U15, IS_2A_U18 | — | — | C-1 | T-PD-2, T-PD-5, T-PD-6, T-PD-3, T-PD-1, T-PD-4 | M-2, M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
S_2A_N2/D/16_K01 Prawidłowo rostrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu, prawidłowo ocenia postępowanie według zasad etyki. | IS_2A_K04, IS_2A_K06, IS_2A_K08, IS_2A_K02, IS_2A_K05, IS_2A_K07, IS_2A_K09 | — | — | C-1 | T-PD-2, T-PD-5, T-PD-6, T-PD-3, T-PD-1, T-PD-4 | M-2, M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
S_2A_N2/D/16_W01 Ma wiedzę dotyczącą instalacji i sieci sanitarnych. | 2,0 | |
3,0 | Prawidłowe, ale nieoptymalne rozwiazanie postawionego problemu | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
S_2A_N2/D/16_U01 Umiejętność rozwiązywania problemów inżynierskich. | 2,0 | |
3,0 | Rozwiązanie zagadnienia prawidłowe, dopuszcza się niewielkie błedy rachunkowe | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
S_2A_N2/D/16_K01 Prawidłowo rostrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu, prawidłowo ocenia postępowanie według zasad etyki. | 2,0 | |
3,0 | Czytelne przedstawienie otrzymanych wyników | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Aktualna literatura związana z pracą., 2011