Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Budownictwo (S1)
specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie

Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe4:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Budownictwo
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Seminarium dyplomowe4
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Konstrukcji Żelbetowych i Technologii Betonu
Nauczyciel odpowiedzialny Elżbieta Horszczaruk <Elzbieta.Horszczaruk@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 8 Grupa obieralna 6

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminaria dyplomoweSD8 30 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Zaliczone wszytskie przedmioty z zakresu studiowanej specjalności

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Poznanie zasad pisania prac dyplomowych.
C-2Wyrobienie umiejętności korzystania z technik informacyjnych, przestrzegania praw autorskich i etyki zawodowej.
C-3Wyrobienie umiejętności przygotowania i prezentacji wyników badań oraz projektów realizowanych w ramach pracy dyplomowej.
C-4Nabycie umiejętności formułowania zbiorczej analizy z przygotowanej pracy dyplomowej.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria dyplomowe
T-SD-1Podstawowe wiadomości o samej pracy dyplomowej i o zasadach przeprowadzania egzaminu dyplomowego. Charakterystyka zakresu prac dyplomowych projektowych i laboratoryjnych. Ogólne zasady tworzenia planu pracy dyplomowej. Prace przygotowawcze: plan i szkic wstepny układu treści pracy dyplomowej.2
T-SD-2Podział pracy dyplomowej na poszczególne części, układ pracy, podział na rozdziały i podrozdziały. Podstawowe treści, które powinny się znaleść w poszczególnych częściach pracy dyplomowej. Zasady wyboru metod badawczych w pracach laboratoryjnych, metody planowania eksperymentu. Określenie wstepne planowanych koncepcji w przypadku prac dyplomowych projektowych.2
T-SD-3Sposoby katalogowego porządkowania zebranych materiałów. Dobór źródeł, bazy danych, katalogowanie notatek, tworzenie spisu literatury.2
T-SD-4Podstawowe zasady ochrony własności intelektualnej, praw autorskich i ochrony patentowej w odniesieniu do prac dyplomowych.2
T-SD-5Podstawowe zasady pisania pracy (strona tyrułowa, pierwsza strona rozdziału, układ marginesów, numeracja stron, zasady numeracji tabel, rysunków i wzorów itp.)2
T-SD-6Zagadnienia techniczne związane z przygotowywaną pracą dyplomową. Metody opracowywania wyników prac laboratoryjnych. Wygłoszenie referatu z tematyki realizowanej pracy dyplomowej przez każdego studenta8
T-SD-7Prezentacja przygotowanej pracy dyplomowej. Przedstawienie wniosków, podsumowanie pracy. Prowadzenie dyskusji związanej z tematyką prezentowanych prac dyplomowych12
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria dyplomowe
A-SD-1Uczestnictwo w zajęciach30
A-SD-2Przygotowanie planu pracy dyplomowej1
A-SD-3Przygotowanie propozycji spisu literatury1
A-SD-4Opanowanie opisu edytora równań, tworzenia tabel i wykresów.3
A-SD-5Przygotowanie i przedstawienie referatu na temat dowolny.10
A-SD-6Przygotowanie materiału do referatu z zakresu tematyki pracy dyplomowej12
A-SD-7Przygotowanie końcowego spisu literatury.1
A-SD-8Przygotowanie spisu treści i oznaczeń, zestawienia tabel, rysunków i wykresów.2
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1wykład informacyjny
M-2Metody praktyczne - seminarium

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Omówienie i ewentualna korekta przedstawionych przez studentów planów pracy, zakresu badań spisu literatury.
S-2Ocena podsumowująca: Ocena przedstawionego referatu i prezentacji pracy dyplomowej

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B_1A_S1/A/10-4_W01
Posiada wiedzę związaną z podstawowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności i tematu dyplomu, z zakresu zestawiania źródeł informacji i opisywania materiałów źródłowych. Potrafi przygotować referat i przedstawić prezentację na określony temat z zakresu wybranej specjalności.
B_1A_W17, B_1A_W20, B_1A_W21, B_1A_W23, B_1A_W13C-3, C-1, C-4, C-2T-SD-7, T-SD-3, T-SD-1, T-SD-5, T-SD-4, T-SD-6, T-SD-2M-1, M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B_1A_S1/A/10-4_U01
Potrafi wybrać odpowiednie narzędzia do opracowania i rozwiązywania problemów w pracy dyplomowej wykorzystując techniki informacyjne. Rozwiązuje podstawowe zagadnienia z zakresu technologii betonu i projektowania konstrukcji betonowych. Potrafi samodzielnie opracować i zreferować zagadnienia i problemy z zakresu pracy dyplomowej.
B_1A_U05, B_1A_U14, B_1A_U19, B_1A_U08, B_1A_U21, B_1A_U22, B_1A_U27C-3, C-1, C-2T-SD-7, T-SD-3, T-SD-1, T-SD-5, T-SD-4, T-SD-6, T-SD-2M-1, M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B_1A_S1/A/10-4_K01
Potrafi opracować plan pracy dyplomowej, zorganizować realizację zadań i założeń pracy dyplomowej. Potrafi realizować założone w pracy dyplomowej cele i przewidywać efekty swoich działań inżynierskich z uwzględnieniem ich oddziaływań na środowisko. Potrafi opisywać wyniki wlasnej pracy i formułować wnioski
B_1A_K01, B_1A_K02, B_1A_K03, B_1A_K04, B_1A_K05, B_1A_K06, B_1A_K07C-3, C-1, C-4, C-2T-SD-7, T-SD-3, T-SD-1, T-SD-5, T-SD-4, T-SD-6, T-SD-2M-1, M-2S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
B_1A_S1/A/10-4_W01
Posiada wiedzę związaną z podstawowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności i tematu dyplomu, z zakresu zestawiania źródeł informacji i opisywania materiałów źródłowych. Potrafi przygotować referat i przedstawić prezentację na określony temat z zakresu wybranej specjalności.
2,0
3,0Student potrafi przygotować i zaprezentować prostą prezentację na wybrany temat z zakresu swojej specjalności. Posiada minimalną wiedzę z zakresu źródeł informacji i opisywania materiałów źródłowych.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
B_1A_S1/A/10-4_U01
Potrafi wybrać odpowiednie narzędzia do opracowania i rozwiązywania problemów w pracy dyplomowej wykorzystując techniki informacyjne. Rozwiązuje podstawowe zagadnienia z zakresu technologii betonu i projektowania konstrukcji betonowych. Potrafi samodzielnie opracować i zreferować zagadnienia i problemy z zakresu pracy dyplomowej.
2,0
3,0Student przedstawia rozwiązanie zachowujące podstawowe wymagania od strony merytorycznej i formalnej, z wyraźnie widocznymi błędami, które po wykazaniu przez prowadzącego potrafi poprawić.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
B_1A_S1/A/10-4_K01
Potrafi opracować plan pracy dyplomowej, zorganizować realizację zadań i założeń pracy dyplomowej. Potrafi realizować założone w pracy dyplomowej cele i przewidywać efekty swoich działań inżynierskich z uwzględnieniem ich oddziaływań na środowisko. Potrafi opisywać wyniki wlasnej pracy i formułować wnioski
2,0
3,0Przedstawia minimalistyczną prezentację, ma jednak poczucie odpowiedzialności za prezentowane wyniki, postepuje zgodnie z zasadami etyki.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. 2011, Literatura zgodna ze specjalnością i tematyką pracy dyplomowej

Treści programowe - seminaria dyplomowe

KODTreść programowaGodziny
T-SD-1Podstawowe wiadomości o samej pracy dyplomowej i o zasadach przeprowadzania egzaminu dyplomowego. Charakterystyka zakresu prac dyplomowych projektowych i laboratoryjnych. Ogólne zasady tworzenia planu pracy dyplomowej. Prace przygotowawcze: plan i szkic wstepny układu treści pracy dyplomowej.2
T-SD-2Podział pracy dyplomowej na poszczególne części, układ pracy, podział na rozdziały i podrozdziały. Podstawowe treści, które powinny się znaleść w poszczególnych częściach pracy dyplomowej. Zasady wyboru metod badawczych w pracach laboratoryjnych, metody planowania eksperymentu. Określenie wstepne planowanych koncepcji w przypadku prac dyplomowych projektowych.2
T-SD-3Sposoby katalogowego porządkowania zebranych materiałów. Dobór źródeł, bazy danych, katalogowanie notatek, tworzenie spisu literatury.2
T-SD-4Podstawowe zasady ochrony własności intelektualnej, praw autorskich i ochrony patentowej w odniesieniu do prac dyplomowych.2
T-SD-5Podstawowe zasady pisania pracy (strona tyrułowa, pierwsza strona rozdziału, układ marginesów, numeracja stron, zasady numeracji tabel, rysunków i wzorów itp.)2
T-SD-6Zagadnienia techniczne związane z przygotowywaną pracą dyplomową. Metody opracowywania wyników prac laboratoryjnych. Wygłoszenie referatu z tematyki realizowanej pracy dyplomowej przez każdego studenta8
T-SD-7Prezentacja przygotowanej pracy dyplomowej. Przedstawienie wniosków, podsumowanie pracy. Prowadzenie dyskusji związanej z tematyką prezentowanych prac dyplomowych12
30

Formy aktywności - seminaria dyplomowe

KODForma aktywnościGodziny
A-SD-1Uczestnictwo w zajęciach30
A-SD-2Przygotowanie planu pracy dyplomowej1
A-SD-3Przygotowanie propozycji spisu literatury1
A-SD-4Opanowanie opisu edytora równań, tworzenia tabel i wykresów.3
A-SD-5Przygotowanie i przedstawienie referatu na temat dowolny.10
A-SD-6Przygotowanie materiału do referatu z zakresu tematyki pracy dyplomowej12
A-SD-7Przygotowanie końcowego spisu literatury.1
A-SD-8Przygotowanie spisu treści i oznaczeń, zestawienia tabel, rysunków i wykresów.2
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięB_1A_S1/A/10-4_W01Posiada wiedzę związaną z podstawowymi zagadnieniami z zakresu wybranej specjalności i tematu dyplomu, z zakresu zestawiania źródeł informacji i opisywania materiałów źródłowych. Potrafi przygotować referat i przedstawić prezentację na określony temat z zakresu wybranej specjalności.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_1A_W17Zna typowe technologie inżynierskie stosowane w budownictwie
B_1A_W20Ma wiedzę na temat wpływu realizacji inwestycji budowlanych na środowisko
B_1A_W21Ma elementarną wiedzę z zakresu własności intelektualnej oraz źródeł informacji patentowej
B_1A_W23Ma podstawową wiedzę o trendach rozwojowych w budownictwie
B_1A_W13Ma wiedzę związaną z podstawowymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku
Cel przedmiotuC-3Wyrobienie umiejętności przygotowania i prezentacji wyników badań oraz projektów realizowanych w ramach pracy dyplomowej.
C-1Poznanie zasad pisania prac dyplomowych.
C-4Nabycie umiejętności formułowania zbiorczej analizy z przygotowanej pracy dyplomowej.
C-2Wyrobienie umiejętności korzystania z technik informacyjnych, przestrzegania praw autorskich i etyki zawodowej.
Treści programoweT-SD-7Prezentacja przygotowanej pracy dyplomowej. Przedstawienie wniosków, podsumowanie pracy. Prowadzenie dyskusji związanej z tematyką prezentowanych prac dyplomowych
T-SD-3Sposoby katalogowego porządkowania zebranych materiałów. Dobór źródeł, bazy danych, katalogowanie notatek, tworzenie spisu literatury.
T-SD-1Podstawowe wiadomości o samej pracy dyplomowej i o zasadach przeprowadzania egzaminu dyplomowego. Charakterystyka zakresu prac dyplomowych projektowych i laboratoryjnych. Ogólne zasady tworzenia planu pracy dyplomowej. Prace przygotowawcze: plan i szkic wstepny układu treści pracy dyplomowej.
T-SD-5Podstawowe zasady pisania pracy (strona tyrułowa, pierwsza strona rozdziału, układ marginesów, numeracja stron, zasady numeracji tabel, rysunków i wzorów itp.)
T-SD-4Podstawowe zasady ochrony własności intelektualnej, praw autorskich i ochrony patentowej w odniesieniu do prac dyplomowych.
T-SD-6Zagadnienia techniczne związane z przygotowywaną pracą dyplomową. Metody opracowywania wyników prac laboratoryjnych. Wygłoszenie referatu z tematyki realizowanej pracy dyplomowej przez każdego studenta
T-SD-2Podział pracy dyplomowej na poszczególne części, układ pracy, podział na rozdziały i podrozdziały. Podstawowe treści, które powinny się znaleść w poszczególnych częściach pracy dyplomowej. Zasady wyboru metod badawczych w pracach laboratoryjnych, metody planowania eksperymentu. Określenie wstepne planowanych koncepcji w przypadku prac dyplomowych projektowych.
Metody nauczaniaM-1wykład informacyjny
M-2Metody praktyczne - seminarium
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Omówienie i ewentualna korekta przedstawionych przez studentów planów pracy, zakresu badań spisu literatury.
S-2Ocena podsumowująca: Ocena przedstawionego referatu i prezentacji pracy dyplomowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potrafi przygotować i zaprezentować prostą prezentację na wybrany temat z zakresu swojej specjalności. Posiada minimalną wiedzę z zakresu źródeł informacji i opisywania materiałów źródłowych.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięB_1A_S1/A/10-4_U01Potrafi wybrać odpowiednie narzędzia do opracowania i rozwiązywania problemów w pracy dyplomowej wykorzystując techniki informacyjne. Rozwiązuje podstawowe zagadnienia z zakresu technologii betonu i projektowania konstrukcji betonowych. Potrafi samodzielnie opracować i zreferować zagadnienia i problemy z zakresu pracy dyplomowej.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_1A_U05Potrafi poprawnie wybrać narzędzia (analityczne bądź numeryczne) do rozwiązywania problemów analizy, projektowania, wykonawstwa elementów konstrukcji oraz obiektów budowlanych
B_1A_U14Potrafi korzystać z technologii informacyjnych, zasobów Internetu oraz innych źródeł do wyszukiwania informacji ogólnych, komunikacji oraz poszukiwania oprogramowania wspomagającego pracę projektanta i organizatora robót budowlanych
B_1A_U19Potrafi sporządzić dokumentację dotyczącą realizacji zadania inżynierskiego
B_1A_U08Potrafi rozwiązać podstawowe zagadnienia inżynierskie z zakresu studiowanego kierunku
B_1A_U21Potrafi przygotować i przedstawić prezentację dotyczącą wyników realizacji zadania inżynierskiego
B_1A_U22Ma umiejętność samokształcenia się
B_1A_U27Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie
Cel przedmiotuC-3Wyrobienie umiejętności przygotowania i prezentacji wyników badań oraz projektów realizowanych w ramach pracy dyplomowej.
C-1Poznanie zasad pisania prac dyplomowych.
C-2Wyrobienie umiejętności korzystania z technik informacyjnych, przestrzegania praw autorskich i etyki zawodowej.
Treści programoweT-SD-7Prezentacja przygotowanej pracy dyplomowej. Przedstawienie wniosków, podsumowanie pracy. Prowadzenie dyskusji związanej z tematyką prezentowanych prac dyplomowych
T-SD-3Sposoby katalogowego porządkowania zebranych materiałów. Dobór źródeł, bazy danych, katalogowanie notatek, tworzenie spisu literatury.
T-SD-1Podstawowe wiadomości o samej pracy dyplomowej i o zasadach przeprowadzania egzaminu dyplomowego. Charakterystyka zakresu prac dyplomowych projektowych i laboratoryjnych. Ogólne zasady tworzenia planu pracy dyplomowej. Prace przygotowawcze: plan i szkic wstepny układu treści pracy dyplomowej.
T-SD-5Podstawowe zasady pisania pracy (strona tyrułowa, pierwsza strona rozdziału, układ marginesów, numeracja stron, zasady numeracji tabel, rysunków i wzorów itp.)
T-SD-4Podstawowe zasady ochrony własności intelektualnej, praw autorskich i ochrony patentowej w odniesieniu do prac dyplomowych.
T-SD-6Zagadnienia techniczne związane z przygotowywaną pracą dyplomową. Metody opracowywania wyników prac laboratoryjnych. Wygłoszenie referatu z tematyki realizowanej pracy dyplomowej przez każdego studenta
T-SD-2Podział pracy dyplomowej na poszczególne części, układ pracy, podział na rozdziały i podrozdziały. Podstawowe treści, które powinny się znaleść w poszczególnych częściach pracy dyplomowej. Zasady wyboru metod badawczych w pracach laboratoryjnych, metody planowania eksperymentu. Określenie wstepne planowanych koncepcji w przypadku prac dyplomowych projektowych.
Metody nauczaniaM-1wykład informacyjny
M-2Metody praktyczne - seminarium
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Omówienie i ewentualna korekta przedstawionych przez studentów planów pracy, zakresu badań spisu literatury.
S-2Ocena podsumowująca: Ocena przedstawionego referatu i prezentacji pracy dyplomowej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student przedstawia rozwiązanie zachowujące podstawowe wymagania od strony merytorycznej i formalnej, z wyraźnie widocznymi błędami, które po wykazaniu przez prowadzącego potrafi poprawić.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięB_1A_S1/A/10-4_K01Potrafi opracować plan pracy dyplomowej, zorganizować realizację zadań i założeń pracy dyplomowej. Potrafi realizować założone w pracy dyplomowej cele i przewidywać efekty swoich działań inżynierskich z uwzględnieniem ich oddziaływań na środowisko. Potrafi opisywać wyniki wlasnej pracy i formułować wnioski
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB_1A_K01Potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób
B_1A_K02Rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej oraz jej wpływ na środowisko
B_1A_K03Jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo własne i zespołu
B_1A_K04Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną oraz gotowość podporządkowania się zasadom pracy w zespole i ponoszenia odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania
B_1A_K05Ma świadomość ważności zachowania w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej
B_1A_K06Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy
B_1A_K07Rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu wiedzy nt. budownictwa. Formułuje wnioski i opisuje wyniki prac własnych. Jest komunikatywny w prezentacjach medialnych
Cel przedmiotuC-3Wyrobienie umiejętności przygotowania i prezentacji wyników badań oraz projektów realizowanych w ramach pracy dyplomowej.
C-1Poznanie zasad pisania prac dyplomowych.
C-4Nabycie umiejętności formułowania zbiorczej analizy z przygotowanej pracy dyplomowej.
C-2Wyrobienie umiejętności korzystania z technik informacyjnych, przestrzegania praw autorskich i etyki zawodowej.
Treści programoweT-SD-7Prezentacja przygotowanej pracy dyplomowej. Przedstawienie wniosków, podsumowanie pracy. Prowadzenie dyskusji związanej z tematyką prezentowanych prac dyplomowych
T-SD-3Sposoby katalogowego porządkowania zebranych materiałów. Dobór źródeł, bazy danych, katalogowanie notatek, tworzenie spisu literatury.
T-SD-1Podstawowe wiadomości o samej pracy dyplomowej i o zasadach przeprowadzania egzaminu dyplomowego. Charakterystyka zakresu prac dyplomowych projektowych i laboratoryjnych. Ogólne zasady tworzenia planu pracy dyplomowej. Prace przygotowawcze: plan i szkic wstepny układu treści pracy dyplomowej.
T-SD-5Podstawowe zasady pisania pracy (strona tyrułowa, pierwsza strona rozdziału, układ marginesów, numeracja stron, zasady numeracji tabel, rysunków i wzorów itp.)
T-SD-4Podstawowe zasady ochrony własności intelektualnej, praw autorskich i ochrony patentowej w odniesieniu do prac dyplomowych.
T-SD-6Zagadnienia techniczne związane z przygotowywaną pracą dyplomową. Metody opracowywania wyników prac laboratoryjnych. Wygłoszenie referatu z tematyki realizowanej pracy dyplomowej przez każdego studenta
T-SD-2Podział pracy dyplomowej na poszczególne części, układ pracy, podział na rozdziały i podrozdziały. Podstawowe treści, które powinny się znaleść w poszczególnych częściach pracy dyplomowej. Zasady wyboru metod badawczych w pracach laboratoryjnych, metody planowania eksperymentu. Określenie wstepne planowanych koncepcji w przypadku prac dyplomowych projektowych.
Metody nauczaniaM-1wykład informacyjny
M-2Metody praktyczne - seminarium
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Omówienie i ewentualna korekta przedstawionych przez studentów planów pracy, zakresu badań spisu literatury.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Przedstawia minimalistyczną prezentację, ma jednak poczucie odpowiedzialności za prezentowane wyniki, postepuje zgodnie z zasadami etyki.
3,5
4,0
4,5
5,0