Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Kynologia (N1)
Sylabus przedmiotu Website Management:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Kynologia | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | praktyczny | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Website Management | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Nauk o Zwierzętach Przeżuwających | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Daniel Zaborski <Daniel.Zaborski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 2 | Grupa obieralna | 6 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basics of computer science. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Creation of professional Websites. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | HTML. Hyperlinks, tables and frames. | 4 |
T-L-2 | Forms. | 4 |
T-L-3 | CSS. CSS editing software. | 4 |
T-L-4 | Graphics repositories on the Internet. Flash animations. | 2 |
T-L-5 | Multimedia on the Webpages. | 2 |
T-L-6 | Javascript and PHP. | 2 |
18 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | uczestnictwo w zajęciach | 18 |
A-L-2 | Preparation for a test. | 42 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Practical classes with the use of computers. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Practical test. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kn_1P_B10.2b_W01 A student describes selected HTML editors and the basic rules of HTML. | Kn_1P_W01, Kn_1P_W05 | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-6 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kn_1P_B10.2b_U01 A student creates and formates a Webpage. Designs and inserts graphics and multimedia files on the Website, uses Javascript and PHP. | Kn_1P_U04, Kn_1P_U02, Kn_1P_U09 | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-6 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kn_1P_B10.2b_K01 A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet. | Kn_1P_K06 | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-6 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Kn_1P_B10.2b_W01 A student describes selected HTML editors and the basic rules of HTML. | 2,0 | |
3,0 | A student describes selected HTML editors and the basic rules of HTML. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Kn_1P_B10.2b_U01 A student creates and formates a Webpage. Designs and inserts graphics and multimedia files on the Website, uses Javascript and PHP. | 2,0 | |
3,0 | A student creates and formates a Webpage. Designs and inserts graphics and multimedia files on the Website, uses Javascript and PHP. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Kn_1P_B10.2b_K01 A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet. | 2,0 | |
3,0 | A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Gary B. Shelly, Denise M. Woods, HTML, XHTML, and CSS: Complete, Cengage Learning, Boston, 2012
- Nitin Chikani, HTML & Advanced HTML Programming for Beginners, GRIN Verlag, Rajkot, 2014
Literatura dodatkowa
- Bernd Beilke, Darren Cacy, Dmitri Nevedrov, Dineshbabu Ramakrishnan, JayaPrasad Thambuganipalle, Basem Zaben, Building Integrated Websites with IBM Digital Experience, IBM Redbooks, Armonk, 2016, First Edition