Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Informatics:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Informatics | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Zarządzania Produkcją | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Kamil Stateczny <Kamil.Stateczny@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Kamil Stateczny <Kamil.Stateczny@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | The course does not require any previous knowledge. Some programming experience and basic knowledge of mathematics will be helpful. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | The course provides an introduction to the objective programming language. The objective is to understand and use the basic programming skills. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Practical use of the information given in the lecture to create simple computer programs and present their operation | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Introduction to programming | 4 |
T-W-2 | Concepts: source code, compilation, intermediate code, machine code. Literals, constants and variables, variable visibility range, type conversion | 4 |
T-W-3 | Sequential algorithms, block diagrams | 4 |
T-W-4 | Creating classes, methods, properties, constructors, class objects | 3 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Participation in labolatories | 30 |
A-L-2 | The individual work of a student | 25 |
A-L-3 | Developing algorithms based on learned syntax | 25 |
80 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures | 15 |
A-W-2 | Getting familiar with the scientific literature | 25 |
40 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Groups and individual work on problems given by a teacher |
M-2 | Work and programming at the computer |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Periodical check-ups of the code syntax and algorithm design |
S-2 | Ocena podsumowująca: Final test at the computer |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WIMiM_1-_??_W01 The student can syntax one programming language. He should be able to describe and explain selected algorithms and problems in the field of computer science. | — | — | C-1 | T-W-4, T-W-1, T-W-3, T-W-2 | M-2, M-1 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WIMiM_1-_??_U01 Student is able to create a simple computer programs running. The student is able to create comments for the created software. | — | — | C-1 | T-L-1, T-W-4 | M-1, M-2 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WIMiM_1-_??_K01 The student is aware of the need for continuous training in programming and computer science. | — | — | C-1 | T-L-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WIMiM_1-_??_W01 The student can syntax one programming language. He should be able to describe and explain selected algorithms and problems in the field of computer science. | 2,0 | |
3,0 | Fluent solving of given problem within the subject | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WIMiM_1-_??_U01 Student is able to create a simple computer programs running. The student is able to create comments for the created software. | 2,0 | |
3,0 | Fluent solving of given problem within the subject | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WIMiM_1-_??_K01 The student is aware of the need for continuous training in programming and computer science. | 2,0 | |
3,0 | Fluent solving of given problem within the subject | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Ian Griffiths, Matthew Adams, Jesse Liberty, Programming C# 4.0: Building Windows, Web, and RIA Applications for the .NET 4.0 Framework, O’Reilly Media, 2012
- Joseph Albahari, Ben Albahari, C# 7.0 in a Nutshell, O'Reilly Media, 2017
- 2. Robert C. Martin, Micah Martin, Agile Principles, Patterns, and Practices in C#, Prentice Hall, 2007