Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Electronic Devices and Circuits:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Electronic Devices and Circuits | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Systemów, Sygnałów i Elektroniki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Witold Mickiewicz <Witold.Mickiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Mathematics |
W-2 | Physics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | To provide knowledge on electronic semiconductor devices selected topics on analog electronic circuits. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Static and dynamic characteristics of diodes and transistors. | 4 |
T-L-2 | Transistor biasing and stabilization of operating point. | 4 |
T-L-3 | Transistor amplifiers. | 4 |
T-L-4 | Applications of operational amplifiers. | 2 |
T-L-5 | Active filters. | 4 |
T-L-6 | Oscillators. | 2 |
T-L-7 | Rectifiers. | 2 |
T-L-8 | Electronic voltage regulators. | 4 |
T-L-9 | DC voltage stabilizers. | 4 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Conduction in semiconductors. | 2 |
T-W-2 | Diodes. | 2 |
T-W-3 | Bipolar Junction Ttransistors characteristics. | 2 |
T-W-4 | Transistor biasing and thermal stabilization. | 2 |
T-W-5 | Small-signal low-frequency transistor model. | 2 |
T-W-6 | Low-frequency transistor amplifier circuits. | 2 |
T-W-7 | The high-frequency transistor. | 2 |
T-W-8 | Field-effect transistors. | 2 |
T-W-9 | Integrated circuits. | 2 |
T-W-10 | Operational amplifiers. | 2 |
T-W-11 | Feedback amplifiers and oscillators. | 2 |
T-W-12 | Active filters circuits. | 2 |
T-W-13 | Large-signal amplifiers. | 2 |
T-W-14 | Optoelectronics devices. | 2 |
T-W-15 | Rectifier and power supplies. | 2 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Presence | 30 |
A-L-2 | Home preparation | 15 |
A-L-3 | Reports preparation | 15 |
60 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Presence | 30 |
A-W-2 | Selfstudy | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures |
M-2 | Laboratory exercises |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Written test |
S-2 | Ocena podsumowująca: Raports assessments |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 The student has knowledge on basic electronic devices and circuit, methods and techniques of analog circuit analysis. He has skills in the field of analysis, testing and designing simple electronic circuits using product data sheets, application notes as well as dedicated software tools. | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10, T-W-11, T-W-12, T-W-13, T-W-14, T-W-15 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 The student has knowledge on basic electronic devices and circuit, methods and techniques of analog circuit analysis. He has skills in the field of analysis, testing and designing simple electronic circuits using product data sheets, application notes as well as dedicated software tools. | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-6, T-L-7, T-L-8, T-L-9 | M-2 | S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 The student has knowledge on basic electronic devices and circuit, methods and techniques of analog circuit analysis. He has skills in the field of analysis, testing and designing simple electronic circuits using product data sheets, application notes as well as dedicated software tools. | 2,0 | |
3,0 | The student has basic knowledge on basic electronic devices and circuit, methods and techniques of analog circuit analysis. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 The student has knowledge on basic electronic devices and circuit, methods and techniques of analog circuit analysis. He has skills in the field of analysis, testing and designing simple electronic circuits using product data sheets, application notes as well as dedicated software tools. | 2,0 | |
3,0 | The student has a basic skills in the field of analysis, testing and designing simple electronic circuits using product data sheets, application notes as well as dedicated software tools. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Boylestad R.L., Nashelsky L., Electronic devices and circuit theory, Pearson, 2013, 11
Literatura dodatkowa
- Roland E. Thomas, The Analysis and Design of Linear Circuits, Wiley, 2012, 7