Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Magnetic Measurements Techniques:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Magnetic Measurements Techniques | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Elektrotechniki Teoretycznej i Informatyki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Grzegorz Psuj <Grzegorz.Psuj@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Academic course in mathematics and physics. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | This course is intended to present a basic knowledge of magnetic measurements and and their practical application. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Introduction to the topic of the project. | 1 |
T-P-2 | Implementation of a project task in the laboratory. | 13 |
T-P-3 | Presentation of the results and discussion of the achieved solutions. | 1 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Fundamentals of magnetic measurements. | 2 |
T-W-2 | Sources of magnetic fields. | 2 |
T-W-3 | Magnetic materials and their properties. | 2 |
T-W-4 | Magnetic sensors. | 3 |
T-W-5 | Magnetic field measurement. | 2 |
T-W-6 | Systems for measurements of magnetic materials. | 4 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Participation in classes. | 15 |
A-P-2 | Problem solving and report preparation. | 15 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures. | 15 |
A-W-2 | Individual study of the literature. | 10 |
A-W-3 | Preparation for final test. | 5 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures with multimedia presentation. |
M-2 | Project – design, analysis and practical implementation of magnetic measurements systems. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Lectures – oral exam |
S-2 | Ocena formująca: Project – continous assessment with final report evaluation. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 Student will gain the basic knowlegde about magnetic measurements concept, magnetic materials, sensing device and measuring systems. | — | — | C-1 | T-W-6, T-W-1, T-W-3, T-W-5, T-W-4, T-W-2 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 Student is able to design / adopt and analyze the operation of the measuring system and carry out the magnetic measurements. | — | — | C-1 | T-P-3, T-P-2, T-P-1 | M-2 | S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 Student will gain the basic knowlegde about magnetic measurements concept, magnetic materials, sensing device and measuring systems. | 2,0 | |
3,0 | Student has the basic knowlegde about magnetic measurements concept, magnetic materials, sensing device and measuring systems. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 Student is able to design / adopt and analyze the operation of the measuring system and carry out the magnetic measurements. | 2,0 | |
3,0 | Student has basic skills to design, adopt, analyze and conduct the magnetic measurements. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Tumanski S., Handbook of magnetic measurements, CRC Press, Taylor & Francis Group, Boca Raton, 2011
- Bozorth R. M., Ferromagnetism, IEEE Press, New Jersey, 2003
Literatura dodatkowa
- Cullity B.D., Graham C. D., Introduction to magnetic materials, Willey, IEEE Press, New Jersey, 2009