Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Object-Oriented Programming in C#:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Object-Oriented Programming in C# | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Elektrotechniki Teoretycznej i Informatyki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Marcin Ziółkowski <Marcin.Ziolkowski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Mathematics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | This course is intended to present object-oriented programming techniques in C# language. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Application structure in C# | 2 |
T-L-2 | Data Types | 2 |
T-L-3 | Loops | 2 |
T-L-4 | Static Methods | 4 |
T-L-5 | Exceptions | 2 |
T-L-6 | Files and Streams | 2 |
T-L-7 | Arrays | 2 |
T-L-8 | Structures | 2 |
T-L-9 | Classes | 4 |
T-L-10 | Constructor | 4 |
T-L-11 | Inheritance | 4 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Application structure in C# | 2 |
T-W-2 | Data Types | 2 |
T-W-3 | Loops | 2 |
T-W-4 | Static Methods | 2 |
T-W-5 | Exceptions | 2 |
T-W-6 | Files and Streams | 2 |
T-W-7 | Arrays | 2 |
T-W-8 | Classes | 2 |
T-W-9 | Constructor | 2 |
T-W-10 | Structures | 2 |
T-W-11 | Inheritance | 2 |
T-W-12 | Abstract Classes | 2 |
T-W-13 | Polymorphism | 2 |
T-W-14 | Collections | 2 |
T-W-15 | Windows Forms | 2 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | uczestnictwo w zajęciach | 30 |
A-L-2 | Przygotowanie do zajęć | 30 |
60 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 30 |
A-W-2 | Przygotowanie do egzaminu | 60 |
90 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Tradycyjny wykład + laboratorium komputerowe |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocenianie podczas zajęć |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_??_W01 Students will get the knowledge about modern object-oriented language | — | — | C-1 | T-W-7, T-W-6, T-W-1, T-W-14, T-W-10, T-W-5, T-W-12, T-W-9, T-W-8, T-W-2, T-W-13, T-W-4, T-W-15, T-W-11, T-W-3 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_??_U01 Students will get the knowledge about modern object-oriented language | — | — | C-1 | T-L-5, T-L-9, T-L-1, T-L-10, T-L-11, T-L-6, T-L-3, T-L-7, T-L-2, T-L-8, T-L-4 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_??_K01 Students will get the knowledge about modern object-oriented language | — | — | C-1 | T-W-15, T-W-10, T-W-9, T-L-10, T-W-14, T-W-11, T-L-3, T-L-7, T-L-1, T-W-7, T-W-5, T-W-3, T-L-4, T-W-1, T-W-13, T-L-6, T-L-9, T-W-4, T-W-6, T-L-8, T-L-5, T-W-2, T-L-11, T-L-2, T-W-12, T-W-8 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_??_W01 Students will get the knowledge about modern object-oriented language | 2,0 | The student received a score of less than 50% of the credit questions. |
3,0 | The student received points in the range of 50-60% of credit questions. | |
3,5 | The student received points in the range of 61-70% of the credit questions. | |
4,0 | The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions. | |
4,5 | The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions. | |
5,0 | The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions. |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_??_U01 Students will get the knowledge about modern object-oriented language | 2,0 | The student received a score of less than 50% of the credit questions. |
3,0 | The student received points in the range of 50-60% of credit questions. | |
3,5 | The student received points in the range of 61-70% of the credit questions. | |
4,0 | The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions. | |
4,5 | The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions. | |
5,0 | The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions. |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_??_K01 Students will get the knowledge about modern object-oriented language | 2,0 | The student received a score of less than 50% of the credit questions. |
3,0 | The student received points in the range of 50-60% of credit questions. | |
3,5 | The student received points in the range of 61-70% of the credit questions. | |
4,0 | The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions. | |
4,5 | The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions. | |
5,0 | The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions. |
Literatura podstawowa
- A. Hejlsberg, M. Torgersen, S. Wiltamuth, P. Gold, The C# Programming Language, Addison-Wesley, 2011