Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S2)
specjalność: Technologie jądrowe

Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Technologia chemiczna
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Seminarium dyplomowe
Specjalność Technologie jądrowe
Jednostka prowadząca Katedra Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska
Nauczyciel odpowiedzialny Antoni Morawski <Antoni.Morawski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 10,0 ECTS (formy) 10,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS3 45 10,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Znajomość podstaw metod analitycznych i technologii badanej w pracy dyplomowej.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Nabycie umiejetności prezentacji wyników pracy i prowadzenia dyskusji.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria
T-S-1Opracowanie wyników badań.60
60

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria
A-S-1Przygotowanie prezentacji wyników badan.255
A-S-2uczestnictwo w zajęciach45
300

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Bezpośrednia dyskusja z opiekunem. Studia literaturowe.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ciągła ocena aktywności.

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCH_2A_D18-14_W01
Student dogłębnie poznaje podstawy badanej w pracy dyplomowej technologi.
TCH_2A_W13C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCH_2A_D18-14_U01
Umiejętność przygotowania przezntacji wyników pracy.
TCH_2A_U05C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCH_2A_D18-14_K01
Potrafi ocenić stosowana technologie z uwzględnieniem efektów społecznych.
TCH_2A_K02C-1T-S-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TCH_2A_D18-14_W01
Student dogłębnie poznaje podstawy badanej w pracy dyplomowej technologi.
2,0
3,0Ocena całokształtu przez aprobate.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TCH_2A_D18-14_U01
Umiejętność przygotowania przezntacji wyników pracy.
2,0
3,0Aprabata przez prowadzącego.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TCH_2A_D18-14_K01
Potrafi ocenić stosowana technologie z uwzględnieniem efektów społecznych.
2,0
3,0Aprobata przez prowadzącego.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Tadeusz T. Kaczmarek, Poradnik dla studentów piszących pracę licencjacką lub magisterską., Warszawa, 2005, -, -

Literatura dodatkowa

  1. Literatura z baz danych zawartych w internecie., 2011

Treści programowe - seminaria

KODTreść programowaGodziny
T-S-1Opracowanie wyników badań.60
60

Formy aktywności - seminaria

KODForma aktywnościGodziny
A-S-1Przygotowanie prezentacji wyników badan.255
A-S-2uczestnictwo w zajęciach45
300
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTCH_2A_D18-14_W01Student dogłębnie poznaje podstawy badanej w pracy dyplomowej technologi.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCH_2A_W13ma pogłębioną wiedzę na temat metod, technik, narzędzi i materiałów stosowanych podczas wdrażania i realizacji procesów technologicznych, stosownie do ukończonej specjalności
Cel przedmiotuC-1Nabycie umiejetności prezentacji wyników pracy i prowadzenia dyskusji.
Treści programoweT-S-1Opracowanie wyników badań.
Metody nauczaniaM-1Bezpośrednia dyskusja z opiekunem. Studia literaturowe.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ciągła ocena aktywności.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Ocena całokształtu przez aprobate.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTCH_2A_D18-14_U01Umiejętność przygotowania przezntacji wyników pracy.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCH_2A_U05potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i angielskim prezentacje ustne dotyczące zagadnień z technologii chemicznej w obrębie ukończonej specjalności
Cel przedmiotuC-1Nabycie umiejetności prezentacji wyników pracy i prowadzenia dyskusji.
Treści programoweT-S-1Opracowanie wyników badań.
Metody nauczaniaM-1Bezpośrednia dyskusja z opiekunem. Studia literaturowe.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ciągła ocena aktywności.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Aprabata przez prowadzącego.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTCH_2A_D18-14_K01Potrafi ocenić stosowana technologie z uwzględnieniem efektów społecznych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCH_2A_K02rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu poprzez wydawnictwa popularno-naukowe, prasę, radio i telewizję, opinii dotyczących nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii chemicznej, zaniechań technologii przestarzałych; potrzebę udzielania informacji o pozytywnych i negatywnych aspektach działalności związanej z technologią chemiczną
Cel przedmiotuC-1Nabycie umiejetności prezentacji wyników pracy i prowadzenia dyskusji.
Treści programoweT-S-1Opracowanie wyników badań.
Metody nauczaniaM-1Bezpośrednia dyskusja z opiekunem. Studia literaturowe.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ciągła ocena aktywności.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Aprobata przez prowadzącego.
3,5
4,0
4,5
5,0