Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S2)
specjalność: Technologie jądrowe
Sylabus przedmiotu Laboratorium przeddyplomowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technologia chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Laboratorium przeddyplomowe | ||
Specjalność | Technologia wody i inżynierii środowiska | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Antoni Morawski <Antoni.Morawski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 10,0 | ECTS (formy) | 10,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Budowa i przygotowanie stanowiska pomiarowego. Opracowanie metod analitycznych. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Uruchomienie stanowiska badawczego do pracy dyplomowej. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Prace laboratoryjne prowadzące do prawidłowego wykonania pracy dyplomowej. | 270 |
270 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Czynności laboratoryjne | 270 |
A-L-2 | Przygotowanie sprawozdania | 30 |
300 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Zajęcia praktyczne. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Sprawdzenie poprawności wykonania. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D08-13_W13 Student zdobył wiedzę związaną z technologiami stosowanymi w uzdatnianiu wody, oczyszczaniu ścieków i zagospodarowaniu odpadów. | TCH_2A_W13 | — | — | C-1 | T-L-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D08-13_U17 Potrafi opracować koncepcję badań i zbudować stanowisko pomiarowe. | TCH_2A_U17 | — | — | C-1 | T-L-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D08-13_K02 Student posiada kompetencje do oceny stanu technologii oraz wzkazania na nowe rozwiązania o zredukowanym negatywnym wpływie na środowisko. | TCH_2A_K02 | — | — | C-1 | T-L-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D08-13_W13 Student zdobył wiedzę związaną z technologiami stosowanymi w uzdatnianiu wody, oczyszczaniu ścieków i zagospodarowaniu odpadów. | 2,0 | |
3,0 | Aprobata prowadzącego. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D08-13_U17 Potrafi opracować koncepcję badań i zbudować stanowisko pomiarowe. | 2,0 | |
3,0 | Wymagane minimalne zaagażowanie. | |
3,5 | Duża pomoc promotora. | |
4,0 | Mała pomoc promotora. | |
4,5 | Niewielka pomoc promotora. | |
5,0 | Student wykazuje samodzielność. |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D08-13_K02 Student posiada kompetencje do oceny stanu technologii oraz wzkazania na nowe rozwiązania o zredukowanym negatywnym wpływie na środowisko. | 2,0 | |
3,0 | Student wykonywał tylko zadania powierzone przez opiekuna. | |
3,5 | Wielokrotne wykonanie zadań i korzystanie ze wskazówek prowadzącego. | |
4,0 | Wykonanie zadań przy pomocy prowadzącego. | |
4,5 | Wykonywania zadań przy niewielkiej pomocy. | |
5,0 | Samodzielne przygotowanie części literaturowej i opracowanie instalacji do wykonania dyplomu. |
Literatura podstawowa
- Oryginalne publikacje naukowe z czasopism.
Literatura dodatkowa
- Instrukcje laboratoryjne. Polskie normy.