Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Architektury - Gospodarka wodna

Sylabus przedmiotu Omówienie zakresu i systematyki studiów podyplomowych:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Gospodarka wodna
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom podyplomowe
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil
Moduł
Przedmiot Omówienie zakresu i systematyki studiów podyplomowych
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Budownictwa Wodnego
Nauczyciel odpowiedzialny Jacek Kurnatowski <Jacek.Kurnatowski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Robert Mańko <Robert.Manko@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 0,0 ECTS (formy) 0,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 1 0,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Złożenie dokumentów w procesie rekrutacji i obecność obowiązkowa na zajęciach

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zaznajomienie słuchaczy z tematyką studiów podyplomowych i ich organizacją

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Omówienie: - podstawowego zakresu studiów podyplomowych, - sposobów przedstawiania wiedzy w poszczególnych przedmiotach, - sposobów zaliczenia przedmiotów i dokumentacji wyników zaliczeń, - systematyki poszczególnych bloków tematycznych, - sposobów egzekwowania prezentowanej wiedzy i uzyskania pożądanych efektów kształcenia1
1

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie na podstawie listy obecności

Literatura podstawowa

  1. nie dotyczy, 2011

Literatura dodatkowa

  1. nie dotyczy, 2011

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Omówienie: - podstawowego zakresu studiów podyplomowych, - sposobów przedstawiania wiedzy w poszczególnych przedmiotach, - sposobów zaliczenia przedmiotów i dokumentacji wyników zaliczeń, - systematyki poszczególnych bloków tematycznych, - sposobów egzekwowania prezentowanej wiedzy i uzyskania pożądanych efektów kształcenia1
1