Wydział Budownictwa i Architektury - Civil Engineering (S2)
specjalność: Engineering Structures
Sylabus przedmiotu Innovative Developments in Construction:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Innovative Developments in Construction | ||
Specjalność | International Construction Management | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Teorii Konstrukcji | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Tomasz Wróblewski <Tomasz.Wroblewski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Małgorzata Abramowicz <Malgorzata.Abramowicz@zut.edu.pl>, Agnieszka Pełka-Sawenko <Agnieszka.Pelka-Sawenko@zut.edu.pl>, Professor Visiting <Visiting@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Knowledge of basic issues in the field of concrete technology and 3D CAD modeling |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Critical and coherent understanding of the alternative principles of construction. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Design of the 3D printed prefabricated construction element | 15 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Detailed 3D BIM modeling | 6 |
T-W-2 | Modern pre-fabrication | 6 |
T-W-3 | 3D printing in construction | 6 |
T-W-4 | Construction-Site Robots | 6 |
T-W-5 | Virtual and Augumented Reality applications for construction | 6 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Participation in classes | 15 |
A-P-2 | Individual preparation of design assignment | 30 |
45 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures | 30 |
A-W-2 | Literature study | 10 |
A-W-3 | Taking an exam | 5 |
45 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Project |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Passing the exam |
S-2 | Ocena podsumowująca: Passing the controlled assignment |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ICM/D/07_W01 The student has knowledge of innovative solutions used in the construction of engineering structures | B-A_2A_W13 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-4, T-W-5, T-W-2, T-W-3 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ICM/D/07_U01 The student is able to apply innovative solutions for the design of prefabricated structural elements | B-A_2A_U19 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-2 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ICM/D/07_K01 Student has awareness of the need for individual studying and upgrading professional skills | B-A_2A_K02, B-A_2A_K03 | — | — | C-1 | T-P-1, T-W-1, T-W-4, T-W-5, T-W-2, T-W-3 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ICM/D/07_W01 The student has knowledge of innovative solutions used in the construction of engineering structures | 2,0 | |
3,0 | Student presents unclear data, unfinished solutions, follows the work ethics | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ICM/D/07_U01 The student is able to apply innovative solutions for the design of prefabricated structural elements | 2,0 | |
3,0 | Student presents unclear data, unfinished solutions, follows the work ethics | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ICM/D/07_K01 Student has awareness of the need for individual studying and upgrading professional skills | 2,0 | |
3,0 | Student presents unclear data, unfinished solutions, follows the work ethics | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Andrew Watts, Modern Construction Handbook, SpringerWienNewYork, 2007
Literatura dodatkowa
- Wróblewski T., Pełka-Sawenko A., Abramowicz M., Berczyński S., Modeling and analysis of free vibration of steel-concrete composite beams by finite element method., Advances in Manufacturing Science and Technology, Rzeszów, 2012, Vol. 36, No. 4, s. 85-96.
- Rose T., Manley K., Widen K., Do firm-level barriers to construction product innovation adoption vary according to position in the supply chain?, Emerald publishing, 2019, Vol. 19, Nr 2, Construction Innovation. Information, Process, Management
- Manley K., Widen K., Prefabricated housing firms in Japan and Sweden: Learning from leading countries, Abington, Routledge, 2019, Offsite Production and Manufacturing for Innovative Construction