Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S3)

Sylabus przedmiotu Konsultacje z opiekunem/promotorem VIII:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Technologia chemiczna
Forma studiów studia stacjonarne Poziom trzeciego stopnia
Stopnień naukowy absolwenta doktor
Obszary studiów studia trzeciego stopnia
Profil
Moduł
Przedmiot Konsultacje z opiekunem/promotorem VIII
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska
Nauczyciel odpowiedzialny Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 0,0 ECTS (formy) 0,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS8 7 0,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Zaliczenie poprzednich 7 semestrów studiów doktoranckich

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Pomoc doktorantowi w ukończeniu rozprawy doktorskiej

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria
T-S-1Podsumowanie uzyskanych w trakcie realizacji pracy doktorskiej badań. Dyskusja na temat zawartości rozprawy.7
7

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria
A-S-1Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna.60
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Ocena pierwszej wersji rozprawy doktorskiej

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TICh_3A_D19_W01
Ma szczegółową wiedzę w zakresie wybranego kierunku badań umożliwiającą odniesienie uzyskanych wyników do stanu wiedzy.
TICh_3A_W07C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TICh_3A_D19_U01
Potrafi przygotować publikację podsumowującą uzyskane wyniki badań oraz rozprawę doktorską.
TICh_3A_U04C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TICh_3A_D19_K01
Rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu wyników swojej pracy w postaci publikacji, patentów, wystąpień konferencyjnych.
TICh_3A_K02C-1T-S-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
TICh_3A_D19_W01
Ma szczegółową wiedzę w zakresie wybranego kierunku badań umożliwiającą odniesienie uzyskanych wyników do stanu wiedzy.
2,0
3,0Przedstawienie zarysu rozprawy doktorskiej
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
TICh_3A_D19_U01
Potrafi przygotować publikację podsumowującą uzyskane wyniki badań oraz rozprawę doktorską.
2,0
3,0Przedstawienie zarysu pracy doktorskiej
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
TICh_3A_D19_K01
Rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu wyników swojej pracy w postaci publikacji, patentów, wystąpień konferencyjnych.
2,0
3,0Przedstawienie zarysu pracy doktorskiej
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Literatura adekwatna do tematyki badawczej, 2011

Treści programowe - seminaria

KODTreść programowaGodziny
T-S-1Podsumowanie uzyskanych w trakcie realizacji pracy doktorskiej badań. Dyskusja na temat zawartości rozprawy.7
7

Formy aktywności - seminaria

KODForma aktywnościGodziny
A-S-1Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna.60
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaTICh_3A_D19_W01Ma szczegółową wiedzę w zakresie wybranego kierunku badań umożliwiającą odniesienie uzyskanych wyników do stanu wiedzy.
Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyTICh_3A_W07ma wiedzę o kierunkach rozwoju i najistotniejszych nowościach w technologii i inżynierii chemicznej oraz kierunkach związanych z wybranym kierunkiem badań
Cel przedmiotuC-1Pomoc doktorantowi w ukończeniu rozprawy doktorskiej
Treści programoweT-S-1Podsumowanie uzyskanych w trakcie realizacji pracy doktorskiej badań. Dyskusja na temat zawartości rozprawy.
Metody nauczaniaM-1Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena pierwszej wersji rozprawy doktorskiej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Przedstawienie zarysu rozprawy doktorskiej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaTICh_3A_D19_U01Potrafi przygotować publikację podsumowującą uzyskane wyniki badań oraz rozprawę doktorską.
Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyTICh_3A_U04na podstawie danych literaturowych oraz własnych badań naukowych potrafi przygotować w języku polskim i angielskim publikację naukową z zakresu technologii chemicznej lub inżynierii chemicznej, zgodnie z wymogami wydawnictw, szczególnie w tematyce wybranego kierunku badań
Cel przedmiotuC-1Pomoc doktorantowi w ukończeniu rozprawy doktorskiej
Treści programoweT-S-1Podsumowanie uzyskanych w trakcie realizacji pracy doktorskiej badań. Dyskusja na temat zawartości rozprawy.
Metody nauczaniaM-1Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena pierwszej wersji rozprawy doktorskiej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Przedstawienie zarysu pracy doktorskiej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaTICh_3A_D19_K01Rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu wyników swojej pracy w postaci publikacji, patentów, wystąpień konferencyjnych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscyplinyTICh_3A_K02rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu poprzez wydawnictwa popularno-naukowe, prasę, radio i telewizję, opinii dotyczących nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii i inżynierii chemicznej, zaniechań technologii przestarzałych; potrzebę udzielania informacji o pozytywnych i negatywnych aspektach działalności związanej z technologią chemiczną lub inżynierią chemiczną
Cel przedmiotuC-1Pomoc doktorantowi w ukończeniu rozprawy doktorskiej
Treści programoweT-S-1Podsumowanie uzyskanych w trakcie realizacji pracy doktorskiej badań. Dyskusja na temat zawartości rozprawy.
Metody nauczaniaM-1Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena pierwszej wersji rozprawy doktorskiej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Przedstawienie zarysu pracy doktorskiej
3,5
4,0
4,5
5,0