Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | I_2A_A/05/01_W01 | Zna podstawową terminologię używaną w kognitywistyce i rozumie jej źródła oraz zastosowania w pokrewnych dyscyplinach naukowych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | I_2A_W02 | Ma wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, prawnych, etycznych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności w dziedzinie informatyki |
---|
I_2A_W07 | Posiada poszerzona wiedzę o funkcjonowaniu i modelowaniu złożonych systemów |
I_2A_W09 | Ma uporządkowaną, podbudowaną metodycznie i teoretycznie wiedzę w zakresie metod i technik projektowania systemów informatycznych |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem jest nabycie przez studenta podstawowej wiedzy teoretycznej z zakresu kognitywistyki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretowania na różnych poziomach zagadnień związanych z umysłem i procesami poznawczymi. |
---|
Treści programowe | T-W-4 | Filozofia umysł |
---|
T-W-3 | Jak działa mózg: od neuronu do świadomości |
T-W-2 | Procesy poznawcze |
T-W-1 | Wstęp do kognitywistyki |
Metody nauczania | M-1 | Metoda podająca/ Wykład informacyjny |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Raport końcowy |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie zna podstawowej terminologii używanej w kognitywistyce. |
3,0 | Student zna podstawowe terminy z kognitywstyki. |
3,5 | Student zna podstawowe terminy z kognitywstyki i filozofii umysłu. |
4,0 | Student zna podstawowe terminy z kognitywstyki i potrafi je połączyć z w spójną całość. |
4,5 | Student potrafi zinterpretować w terminach kognitywistyki różne systemy internetowe. |
5,0 | Student potrafi zinterpretować w terminach kognitywistyki różne systemy techniczne. |