Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Informatics:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Informatics
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Instytut Technologii Mechanicznej
Nauczyciel odpowiedzialny Karol Miądlicki <Karol.Miadlicki@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
laboratoriaL1 30 4,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1The course does not require any previous knowledge. Some programming experience and basic knowledge of mathematics will be helpful.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1The course provides an introduction to the selected programming language (C++, C#, VB, Python). The objective is to understand and use the basic programming skills.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Introduction to programming6
T-L-2Syntax of a programming language10
T-L-3Simple programming tasks, create custom functions, developinging algorithms10
T-L-4Analysis of the program code4
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1Participation in labolatories30
A-L-2The individual work of a student30
A-L-3Developing algorithms based on learned syntax30
A-L-4Literature studies30
120

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Groups and individual work on problems given by a teacher
M-2Work and programming at the computer

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Periodical check-ups of the code syntax and algorithm design
S-2Ocena podsumowująca: Final test at the computer

Literatura podstawowa

  1. Joseph Albahari, Ben Albahari, C# 7.0 in a Nutshell, O'Reilly Media, 2017
  2. Bjarne Stroustrup, The C++ Programming Language, Addison-Wesley, 2013, 4
  3. David I. Schneider, Introduction to Programming Using Visual Basic, Pearson Higher Ed USA, 2016, 10
  4. Mark Lutz, Learning Python, O'Reilly Media, 2013, 5

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Introduction to programming6
T-L-2Syntax of a programming language10
T-L-3Simple programming tasks, create custom functions, developinging algorithms10
T-L-4Analysis of the program code4
30

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1Participation in labolatories30
A-L-2The individual work of a student30
A-L-3Developing algorithms based on learned syntax30
A-L-4Literature studies30
120
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta