Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu Computer Animation:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Computer Animation
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Przetwarzania Sygnałów i Inżynierii Multimedialnej
Nauczyciel odpowiedzialny Przemysław Mazurek <Przemyslaw.Mazurek@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW2 30 2,00,50zaliczenie
laboratoriaL2 30 2,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Computer Graphics

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Basic knowledge related to computer animation

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Animation project using selected techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators30
30
wykłady
T-W-13D Modelling10
T-W-2Animation techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators for objects and virtual humans20
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1uczestnictwo w zajęciach30
30
wykłady
A-W-1uczestnictwo w zajęciach30
A-W-2czytanie literatury30
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metoda podająca/wykład informacyjny
M-2Metoda praktyczna/projekt

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Zaliczenie projektu
S-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie w formie testu wyboru

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM_1-_null_W01
Knowledge related to computer animation
C-1T-W-1, T-W-2M-1S-2

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM_1-_null_U01
Skills related to CG, compositing, matchmoving, chromakeying
C-1T-L-1M-2S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM_1-_null_W01
Knowledge related to computer animation
2,0
3,0Basic knowledge related to selected animation techniques
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM_1-_null_U01
Skills related to CG, compositing, matchmoving, chromakeying
2,0
3,0Basic skills related to selected CG, compositing, matchmoving, chromakeying techniques
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Blender Tutorials
  2. Adobe Photoshop CS3 Manual, 2008
  3. Autodesk Matchmover 2008 Manual, 2008

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Animation project using selected techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators30
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-13D Modelling10
T-W-2Animation techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators for objects and virtual humans20
30

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1uczestnictwo w zajęciach30
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1uczestnictwo w zajęciach30
A-W-2czytanie literatury30
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM_1-_null_W01Knowledge related to computer animation
Cel przedmiotuC-1Basic knowledge related to computer animation
Treści programoweT-W-13D Modelling
T-W-2Animation techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators for objects and virtual humans
Metody nauczaniaM-1Metoda podająca/wykład informacyjny
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie w formie testu wyboru
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Basic knowledge related to selected animation techniques
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM_1-_null_U01Skills related to CG, compositing, matchmoving, chromakeying
Cel przedmiotuC-1Basic knowledge related to computer animation
Treści programoweT-L-1Animation project using selected techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators
Metody nauczaniaM-2Metoda praktyczna/projekt
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Zaliczenie projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Basic skills related to selected CG, compositing, matchmoving, chromakeying techniques
3,5
4,0
4,5
5,0