Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Konsulting ekonomiczno-środowiskowy

Sylabus przedmiotu Wyjazd studyjny:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Konsulting ekonomiczno-środowiskowy
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom podyplomowe
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów nauki społeczne
Profil
Moduł Obszary wiejskie w Unii Europejskiej
Przedmiot Wyjazd studyjny
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Nieruchomości, Agrobiznesu i Ekonomii Środowiska
Nauczyciel odpowiedzialny Aneta Zaremba <Aneta.Zaremba@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
zajęcia terenoweT2 10 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Podstatwowa wiedza z zakresu ekonomii, ekologii i ekonomiki rolnictwa.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zapoznanie Studentów z praktycznymi aspektami funkcjonowania wybranych obiektów.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
zajęcia terenowe
T-T-1Uczestnictwo w zajęciach terenowych.10
10

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
zajęcia terenowe
A-T-1Udział w zajeciach.10
A-T-2Dyskusja i omówienie prezentowancyh zagadnień.10
A-T-3Praktyczna analiza istoty działalności prezentowanch obiektów.10
A-T-4Charakterystyka specyfiki działalnosci rolniczej.10
A-T-5Podsumowanie wraz z dyskusją.10
50

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Pokaz. Cwiczenia przedmiotowe. Dyskusja aktywizująca.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Praca zespołowa nad projektem.

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
KES_10-_C12_W01
Student ma pogłebioną wiedzę prawno - organizacyjna z zakresu gospodarowania na obszarach wiejskich.
C-1T-T-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
KES_10-_C12_U01
Student potrafi prowadzić różne formy działalności gospodarczej przestrzegając procedur obowiązujących w gospodarce ziemią.
C-1T-T-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
KES_10-_C12_K01
Student świadomy znaczenia racjonalnego gospodarowania przestrzenią rolniczą oraz możliwości i zasadności podejmowanych decyzji w zakresie finansowania działalności ze srodków UE.
C-1T-T-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
KES_10-_C12_W01
Student ma pogłebioną wiedzę prawno - organizacyjna z zakresu gospodarowania na obszarach wiejskich.
2,0
3,0Srudent ma minimalną wiedzę prawno - organizacyjną z zakresu gospodarowania na obszarach wiejskich.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
KES_10-_C12_U01
Student potrafi prowadzić różne formy działalności gospodarczej przestrzegając procedur obowiązujących w gospodarce ziemią.
2,0
3,0Student potrafi w stopniu dostateczym prowadzić różne formy działalności gospodarczej przestrzegając procedur obowiązujących w gospodarce ziemią.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
KES_10-_C12_K01
Student świadomy znaczenia racjonalnego gospodarowania przestrzenią rolniczą oraz możliwości i zasadności podejmowanych decyzji w zakresie finansowania działalności ze srodków UE.
2,0
3,0Słuchacz był obecny podczas wyjazdu studyknego. W stopniu minimalnym brał udział w dyskusji.
3,5
4,0
4,5
5,0

Treści programowe - zajęcia terenowe

KODTreść programowaGodziny
T-T-1Uczestnictwo w zajęciach terenowych.10
10

Formy aktywności - zajęcia terenowe

KODForma aktywnościGodziny
A-T-1Udział w zajeciach.10
A-T-2Dyskusja i omówienie prezentowancyh zagadnień.10
A-T-3Praktyczna analiza istoty działalności prezentowanch obiektów.10
A-T-4Charakterystyka specyfiki działalnosci rolniczej.10
A-T-5Podsumowanie wraz z dyskusją.10
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaKES_10-_C12_W01Student ma pogłebioną wiedzę prawno - organizacyjna z zakresu gospodarowania na obszarach wiejskich.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie Studentów z praktycznymi aspektami funkcjonowania wybranych obiektów.
Treści programoweT-T-1Uczestnictwo w zajęciach terenowych.
Metody nauczaniaM-1Pokaz. Cwiczenia przedmiotowe. Dyskusja aktywizująca.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Praca zespołowa nad projektem.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Srudent ma minimalną wiedzę prawno - organizacyjną z zakresu gospodarowania na obszarach wiejskich.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaKES_10-_C12_U01Student potrafi prowadzić różne formy działalności gospodarczej przestrzegając procedur obowiązujących w gospodarce ziemią.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie Studentów z praktycznymi aspektami funkcjonowania wybranych obiektów.
Treści programoweT-T-1Uczestnictwo w zajęciach terenowych.
Metody nauczaniaM-1Pokaz. Cwiczenia przedmiotowe. Dyskusja aktywizująca.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Praca zespołowa nad projektem.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potrafi w stopniu dostateczym prowadzić różne formy działalności gospodarczej przestrzegając procedur obowiązujących w gospodarce ziemią.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaKES_10-_C12_K01Student świadomy znaczenia racjonalnego gospodarowania przestrzenią rolniczą oraz możliwości i zasadności podejmowanych decyzji w zakresie finansowania działalności ze srodków UE.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie Studentów z praktycznymi aspektami funkcjonowania wybranych obiektów.
Treści programoweT-T-1Uczestnictwo w zajęciach terenowych.
Metody nauczaniaM-1Pokaz. Cwiczenia przedmiotowe. Dyskusja aktywizująca.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Praca zespołowa nad projektem.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchacz był obecny podczas wyjazdu studyknego. W stopniu minimalnym brał udział w dyskusji.
3,5
4,0
4,5
5,0