Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Biologia (N2)
Sylabus przedmiotu Pracownia specjalistyczna:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Biologia | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | nauki przyrodnicze | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Pracownia specjalistyczna | ||
Specjalność | Biologia molekularna i podstawy analityki | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Fizjologii, Cytobiologii i Proteomiki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Małgorzata Ożgo <Malgorzata.Ozgo@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Ogólna wiedza kierunkowa na poziomie S1 oraz poszerzona wiedza na temat działalności badawczej jednostki Promotora |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Celem kursu jest zapoznanie studenta z zasadami i sposobem realizacji pracy magisterskiej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Realizacja części badawczej pracy magisterskiej prowadzona w Jednostce Promotora | 25 |
25 | ||
laboratoria | ||
T-L-1 | Realizacja części badawczej pracy magisterskiej prowadzona w Jednostce Promotora | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 25 |
A-L-2 | Uczestnictwo w konsultacjach | 5 |
30 | ||
laboratoria | ||
A-L-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 15 |
A-L-2 | Uczestnictwo w konsultacjach | 15 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykład informacyjny |
M-2 | Objaśnienie |
M-3 | Praca laboratoryjna związana z realizacją pracy magisterskiej |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena ciągła pracy studenta |
S-2 | Ocena podsumowująca: Egzamin dyplomowy |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
BL_2A_C30,_W01 Student posiada wiedzę umożliwiającą realizację pracy magisterskiej w wybranej jednostce | BL_2A_W03, BL_2A_W05, BL_2A_W15, BL_2A_W18, BL_2A_W20, BL_2A_W21 | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
BL_2A_C30,_U01 Student posiada umiejętności pozwalające na zrealizowanie tematu badwczego pracy magisterskiej pod kierunkiem Promotora | BL_2A_U06, BL_2A_U07, BL_2A_U15, BL_2A_U16, BL_2A_U17 | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
BL_2A_C30,_K01 student wykazuje postawę społeczną wymaganą od absolwenta szkoły wyższej - wykazuje przekonanie o poznawalności procesów i zjawisk biologicznych, w ich interpretowniu wykazuje podejście naukowe, rozumie etyczne i społeczne aspekty związane z praca badawczą. Postępuje etycznie i praworządnie | BL_2A_K01, BL_2A_K04 | — | — | — | — | — |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
BL_2A_C30,_W01 Student posiada wiedzę umożliwiającą realizację pracy magisterskiej w wybranej jednostce | 2,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora |
3,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
3,5 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
4,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
4,5 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
5,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
BL_2A_C30,_U01 Student posiada umiejętności pozwalające na zrealizowanie tematu badwczego pracy magisterskiej pod kierunkiem Promotora | 2,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora |
3,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
3,5 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
4,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
4,5 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
5,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
BL_2A_C30,_K01 student wykazuje postawę społeczną wymaganą od absolwenta szkoły wyższej - wykazuje przekonanie o poznawalności procesów i zjawisk biologicznych, w ich interpretowniu wykazuje podejście naukowe, rozumie etyczne i społeczne aspekty związane z praca badawczą. Postępuje etycznie i praworządnie | 2,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora |
3,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
3,5 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
4,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
4,5 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora | |
5,0 | Kryteria oceny opracowane indywidualnie przez promotora |
Literatura podstawowa
- Literatura podawana przez Promotora
Literatura dodatkowa
- Literatura podawana przez Promotora, 2011