Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | MBM_2A_EPS/10_K01 | Student uświadamia sobie potrzebę samodzielnego kształcenia się oraz roli jaką pełni jego praca w doskonaleniu własnych umiejętności oraz jak mioże popularyzować wiedzę techniczną w społeczeństwie. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | MBM_2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
---|
MBM_2A_K04 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
MBM_2A_K05 | prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu |
MBM_2A_K02 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
MBM_2A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały |
MBM_2A_K03 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
---|
T2A_K02 | ma świadomość ważności i zrozumienie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
T2A_K03 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
T2A_K04 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
T2A_K05 | prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu |
T2A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opnie w sposób powszechnie zrozumiały, z uzasadnieniem różnych punktów widzenia |
Cel przedmiotu | C-2 | Nabycie umiejętności przygotowania i przeprowadzenia prezentacji multimedialnej. |
---|
C-1 | Przekazanie wiedzy na temat właściwego planowania i realizacji pracy dyplomowej inżynierskiej oraz poprawnego przygotowania i przedstawienia prezentacji multimedialnej. |
Treści programowe | T-P-1 | Dyskusja i ocena krytyczna prezentacji multimedialnych studentów. |
---|
T-P-2 | Praca dyplomowa – wymagania, rodzaje. Wybór tematu. Planowanie pracy. Konsultacje.
Poszukiwanie i przeglądanie źródeł, powoływanie się na źródła.
Układ pracy – zawartość poszczególnych części pracy, podział na rozdziały, załączniki.
Techniczna strona przygotowania i realizacji badań doświadczalnych, bezpieczeństwo.
Rysunki, tabele, wzory, nagłówki, stopki, przypisy, spisy.
Planowanie i realizacja prac projektowych, katalogi, normy, informatory. Wariantowanie rozwiązań, obliczenia, dokumentacja projektu.
Opracowanie i prezentacja wyników badań, błędy pomiarów.
Opracowywanie podsumowania i wnioski.
Prezentacje multimedialne – rodzaje, plan prezentacji, szablony, tempo i czas prezentacji, zakończenie; środki techniczne. |
Metody nauczania | M-1 | Wykład, pogadanka, dyskusja. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Oceniana jest aktywność studenta w czasie zajęć i umiejętność prowadzenia dyskusji. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Ujawnia nieprzygotowanie i brak zaangażowania w realizacji pracy. |
3,0 | Ujawnia mierne przygotowanie i zaangażowanie w trakcie realizacji pracy |
3,5 | Student wykazał się pośrednią wiedzą określoną dla ocen 3 i 4. |
4,0 | Ujawnia aktywność w przygotowaniu i terminowym realizowaniu pracy. |
4,5 | Student wykazał się pośrednią wiedzą określoną dla ocen 4 i 5. |
5,0 | Ujawnia samodzielne dążenie do poszerzania nabywanej wiedzy i umiejętności potrzebnych do rozwiązania zagadnienia. W terminie realizuje pracę. |