Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ENE_2A_B06_U01 | Student powinien wykazywać się umiejętnością tworzenia dokumentacji rysunkowej części maszyn i korzystania z norm dotyczących rysunku technicznego maszynowego. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ENE_2A_U03 | Potrafi opracować dokumentację dotycząca realizacji zadania technicznego i przygotować tekst zawierający omówienie wyników realizacji tego zadania |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U03 | potrafi przygotować opracowanie naukowe w języku polskim i krótkie doniesienie naukowe w języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, przedstawiające wyniki własnych badań naukowych |
---|
Cel przedmiotu | C-2 | Opanowanie umiejętności przedstawiania konstrukcji przestrzennych na dokumentacji rysunkowej wykonywanej z wykorzystaniem komputera |
---|
C-3 | Nabycie umiejętności wykonywania odtworzeniowej dokumentacji rysunkowej |
Treści programowe | T-L-1 | Zapoznanie się z obsługą programu AutoCAD |
---|
T-L-2 | Rysowanie prostych przedmiotów w rzutach prostokątnych |
T-L-3 | Rysowanie przedmiotów w rzucie aksonometrycznym na podstawie danych rzutów prostokatnych |
T-L-4 | Wykonanie dokumentacji rysunkowej elementów wskazanych przez prowadzącego |
T-L-6 | Odbiór i ocena rysunków |
T-L-5 | Rysowanie schematów instalacji ciepłowniczych |
Metody nauczania | M-1 | Ćwiczenia przedmiotowe, metoda projektów |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Na bazie zaawansowania i jakości wykonanych rysunków |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Na bazie popełnionych błędów merytorycznych (konstrukcyjnych i technologicznych), rysunkowych i terminu oddania pracy |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie potrafi wykorzystać wiedzy teoretycznej w praktyce przez co nie potrafi samodzielnie rozwiązywać zadań projektowych. Wykazuje znaczące braki wiedzy przedstawionej w wymaganiach wstępnych. Nie dotrzymuje terminu oddania projektu. |
3,0 | Student potrafi korzystać z wiedzy teoretycznej i w sposób bierny rozwiązuje zadania projektowe. Często korzysta z pomocy innych. Popełnia pomyłki w obliczeniach, redakcji projektu i dokumentacji rysunkowej. |
3,5 | Student wykazuje umiejętności pośrednie między oceną 3,0 a 4,0. |
4,0 | Student potrafi poprawnie i samodzielnie wykonać projekt. Pomyłki są nieliczne i wynikają raczej z pośpiechu niż braku wiedzy. |
4,5 | Student wykazuje umiejętności pośrednie między oceną 4,0 a 5,0. |
5,0 | Student oddaje w terminie projekt bez znaczących błędów. |